مهاجرت تحصیلی اوکراین

رشته بازیگری در اوکراین

رشته بازیگری در اوکراین

رشته بازیگری در اوکراین به دانش در طیف گسترده ای از حوزه های هنری و نمایشی نیاز دارد. رشته بازیگری در اوکراین با طراحی مرتبط است، از این رو فارغ التحصیلان به دانش برنامه های نرم افزاری به عنوان یک نیاز نیاز دارند. علاوه بر این، دانشجویان برای طراحی و رشته بازیگری محصولات باید توانایی طراحی داشته باشند. در مقطع کارشناسی ارشد رشته بازیگری حداقل 3 دوره مختلف را مطالعه خواهید نمود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این مقاله را برای شما عزیزان تهیه کرده است.

موسسات برتر بازیگری در اوکراین

دانشگاه ملی تئاتر، سینما و تلویزیون IK KARPENKO-KARYI یکی از قدیمی ترین موسسات آموزش عالی در آموزش هنر در اوکراین است. در سال 1934، در نتیجه سازماندهی مجدد مؤسسه، بر اساس دانشکده نمایش، مؤسسه تئاتر دولتی کیف ایجاد شد. در سال 2004، با حکم رئیس جمهور اوکراین، به دلیل مشارکت دانشگاه در توسعه آموزش و علم ملی، این دانشگاه به عنوان دانشگاه ملی اعطا شد. به طور کلی، فرآیند آموزشی توسط حدود 640 نفر از کارکنان ارائه می شود. تعداد کل دانش آموزانی که در 23 رشته تحصیلی تحصیل می کنند، نزدیک به 1500 نفر است. ویژگی آموزش در دانشگاه جهت گیری در شکل گیری یک شخصیت خلاق منحصر به فرد است.

علاوه بر تمام وقت، دانشگاه همچنین مکاتبات و فرم های پاره وقت تحصیل در برنامه های خاص را ارائه می دهد. این دانشگاه دارای مرکز آموزشی خاص خود است که بر اساس تئاتر حرفه ای فعالیت می کند. ماموریت مجموعه تخصصی سینما و تلویزیون ارائه خدمات به دانشجویان موسسه هنرهای اکران، ایستادگی در برابر چالش های آموزشی می باشد. دانشگاه ملی تئاتر دارای تعداد زیادی معلم و فارغ التحصیل بسیار مشهور است.

موسسات برتر بازیگری در اوکراین

برنامه آموزشی بازیگری در اوکراین

فرآیند یادگیری در موسسه توسط دانشگاهیان و کارکنان عملی انجام می شود که نام آنها در اوکراین و خارج از کشور به خوبی شناخته شده است. از جمله:

  • NO Ilyina – استاد، هنرمند ارجمند اوکراین، عضو اتحادیه ملی فیلمبرداران اوکراین، سرپرست مدیر کل آژانس NSKU “Screen Actors Guild”، رئیس جشنواره بین المللی بازیگران فیلم “Stozhary”، معلم سخنرانی صحنه
  • OE Chebanova – استاد، دکترا، رئیس گروه هنرهای دراماتیک
  • LN Somov – استاد، هنرمند ملی اوکراین، برنده سه جایزه معتبر تئاتر کیف پکتورال، بازیگر برجسته تئاتر درام آکادمیک کیف در کرانه چپ، عضو اتحادیه ملی کارگران تئاتر اوکراین، عضو اتحادیه ملی از سینماگران اوکراین، مدیر هنری دوره
  • AA Roenko – دانشیار، هنرمند ارجمند اوکراین، بازیگر تئاتر ملی آکادمیک درام روسیه توسط Lesia Ukrainka، مدیر هنری “کارگاه تئاتر اولگ روئنکو” تجلیل شد.

در رشته بازیگری در اوکراین مسائل زیر به دانشجویان آموزش داده می شود:

برنامه آموزشی بازیگری در اوکراین

شرایط رشته بازیگری در اوکراین

در سال 2021، یک بخش خلاق جدید در KNUTD – دپارتمان هنرهای نمایشی تأسیس شد که هدف آن آموزش بازیگران حرفه ای تئاتر و سینمای دراماتیک است که دانش تولید در سطح بهترین استانداردهای بین المللی در هنرهای نمایشی را دارند. دپارتمان هنرهای نمایشی در ابتدا بخشی از موسسه بین‌ المللی‌ سازی آموزش عالی و علوم بود، سپس در دانشکده تازه تأسیس صنایع فرهنگی و خلاق گنجانده شد. گروه هنرهای نمایشی توسط آنفیسا کولنکو، کاندیدای علوم آموزشی، دانشیار، کارگردان تئاتر، معلم و دانشمند در زمینه آموزش حرفه ای بازیگری اداره می شد. دپارتمان هنرهای نمایشی برنامه ها و جاه طلبی های خلاقانه بزرگی دارد.

دپارتمان هنرهای نمایشی و فرهنگ از معلمان شاغل، بازیگران برجسته، تهیه کنندگان، مدیران بازیگران و کارگردانان فیلم اوکراین برای تدریس دعوت می کند. کار بر روی کلاسیک های آموزش تئاتر داخلی و روندهای مدرن جهانی در آموزش فرهنگ و هنر. معلمان مجرب تجربه حرفه ای خود را با برگزاری جلسات آموزشی حرفه ای، کلاس های کارشناسی ارشد، فعالیت های عملی و سخنرانی به اشتراک می گذارند. این دپارتمان با آگاهی از اهمیت کسب دانش و مهارت های عملی برای دانشجویان مدرن جهت تحصیل در اوکراین، از بازار کار فعلی مطلع است. بنابراین دپارتمان آموزش دوگانه را به فرآیند آموزشی وارد می کند که ترکیبی از تحصیلات دانشگاهی با تجربه عملی حرفه ای در محیط های کاری در تئاتر، سینما و سایر نهادهای صنعت فرهنگی و خلاق.

هدف رشته بازیگری در اوکراین

هدف از بازیگری در کشور اوکراین جان بخشیدن به شخصیت ها و روایت داستان است. در حالی که نویسندگان وظیفه خلق آن شخصیت‌ ها و داستان‌ ها را دارند، بازیگران آنها را از صفحه خارج می‌کنند و آنها را در برابر مخاطب قرار می‌ دهند. چه آن مخاطب در تئاتر باشد یا آن طرف صفحه تلویزیون فرقی ندارد. در نهایت بازیگری یک هنر است که برای برانگیختن احساسات در ما طراحی شده است. بازیگری را تماشا می کنیم تا تحت تأثیر قرار بگیریم، سرگرم شویم یا آموزش ببینیم. همچنین وقتی در توهم دنیای دیگری که بازیگران خلق می ‌کنند، غوطه ‌ور می ‌شویم، یک احساس قوی از گریز وجود دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این مقاله را جهت اطلاع هر چه بیشتر شما متقاضیان رشته بازیگری در اوکراین تهیه کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :