مهاجرت سرمایه گذاری در کرواسی

خرید بیزینس در کرواسی

خرید بیزینس در کرواسی

اگر شما سرمایه گذار خارجی هستید، باید شرایط خرید بیزینس در کرواسی را رعایت کنید، در خصوص شرایط و الزامات خرید بیزینس در کرواسی بایستی به مواردی از جمله ویژگی های هیئت مدیره اشاره نمود. وکلای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با مشاوره حقوقی در مورد ثبت شرکت در کرواسی در اختیار شما هستند و می توانند اطلاعات و جزئیاتی در مورد خرید بیزینس در کرواسی و پیامدهای انجام صحیح تجارت ارائه دهند.

انواع خرید بیزینس در کرواسی

شرکت های آماده جهت خرید بیزینس در کرواسی، شرکت های آماده ای هستند که می توانند توسط سرمایه گذاران خارجی در کرواسی خریداری شوند. خوب است بدانید که یک شرکت آماده و نوپا در کرواسی دارای مزایای مختلفی مانند دسترسی آسان به بازار، انتقال کامل مالکیت با بوروکراسی کمتر و کارایی زمانی است زیرا چنین نهادی قبلا در کرواسی ثبت شده است. هلدینگ ثبت شرکت در کرواسی نوعی شرکت است که به روش قانونی تشکیل شده است و سهام و مدیریت سایر شرکت های ثبت شده در این کشور را کنترل می کند. از جمله مزایای یک هلدینگ در کرواسی این است که دارایی های شخصی سرمایه گذار محافظت می شود، مالیات بر درآمد شرکتی وجود ندارد و هیچ مالیات تکلیفی برای توزیع سالانه بین سهامداران در شرکت اعمال نمی شود.

علاوه بر این، با یک شرکت هلدینگ، سرمایه گذاران می توانند وجوه جمع آوری کنند و می توانند از ابزارهای بدهی متنوع در دوره های خاص استفاده کنند. حق ارزیابی پیاده‌ سازی‌ های تجاری در یک شرکت هلدینگ در کرواسی در اختیار صاحبان شرکت ‌هایی است که در صورت مشاهده عملکرد ضعیف، قدرت اخراج مدیران یا مدیران را نیز دارند.

بهبود وضعیت خرید بیزینس در کرواسی

ترویج منافع تجاری و فعالیت های خارجی ها در کرواسی می تواند با کمک یک دفتر ارتباطی که می تواند با توجه به قانون تجارت کرواسی ایجاد شود، انجام شود. دفتر رابط عملیات مالی و فعالیت مرتبط ندارد، اما می تواند یک سری فعالیت های بازاریابی و تبلیغاتی را توسعه دهد. همچنین، یک دفتر رابط به عنوان یک دفتر واسطه بین شرکت از خارج از کشور و همکاران آینده در کرواسی تلقی می شود و فقط فعالیت های آن شرکت خارجی را ارتقا می دهد. یک دفتر رابط در کرواسی را می توان به راحتی با یک فرم درخواست ثبت نام کرد که حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت ما و فعالیت های آن و در مورد نماینده ای است که مسئول عملیات دفتر رابط در کرواسی خواهد بود. سرمایه گذاران خارج از کشور می توانند با متخصصان ما صحبت کنند و بدانند که چگونه می توانیم در امور ثبت دفتر ارتباط کمک کنیم.

بهبود وضعیت خرید بیزینس در کرواسی

شرایط خرید بیزینس در کرواسی

کارآفرینان خارجی که می خواهند در کرواسی سرمایه گذاری کنند، ممکن است به فکر خرید یک شرکت آماده باشند که مزایای مختلفی را ارائه می دهد.

یک شرکت آماده جهت شروع سرمایه گذاری در کرواسی می تواند شرایط زیر را دارا باشد:

  • یک شرکت های نوپا در کرواسی که توسط یک ارائه دهنده تاسیس شده است که شرکت را تا زمانی که خریدار پیدا شود، نگه می دارد.
  • یک نهاد تجاری که دارای نام تجاری ثبت شده، شماره های مالیات بر ارزش افزوده و EORI و یک حساب بانکی در بانک کرواسی، سابقه تراکنش و نام دامنه است.

دولت جمهوری کرواسی سرویسی به نام HITRO.HR ایجاد کرده است که دسترسی سریع تر و آسان تر به اطلاعات را برای شهروندان و نهادهای تجاری فراهم می کند. هدف آن تسریع و ساده سازی روند تاسیس یک شرکت در کرواسی است. اکنون این امکان برای سرمایه گذار وجود دارد که ظرف مدت 8 روز کاری شرکتی را تاسیس کند. راه اندازی یک شرکت با مسئولیت محدود با سرمایه سهام به صورت نقدی و یک شرکت با مسئولیت محدود ساده اکنون از هر دفتر اسناد رسمی یا دفتر HITRO.hr در جمهوری کرواسی در هر یک از دادگاه های تجاری ظرف 24 ساعت امکان پذیر است. ایجاد یک شرکت در کرواسی یک گزینه جایگزین برای سرمایه گذاران خارجی است. اگر در این زمینه ها به خدمات حقوقی نیاز دارید، لطفا با وکلای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :