مهاجرت سرمایه گذاری در استونی

خرید بیزینس در استونی

خرید بیزینس در استونی

بهترین راه برای خرید بیزینس در استونی، شرکت‌ هایی است که قبلا ثبت شده‌ اند که هیچ فعالیتی نداشتند. خرید چنین شرکت هایی در استونی بسیار محبوب شده است زیرا ثبت شده و مالیات بر ارزش افزوده ثبت شده است و به مالک جدید آن اجازه می دهد تا در اسرع وقت شروع به کار کند. رایج ترین نوع شرکت و خرید بیزینس استونیایی شرکت با مسئولیت محدود است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص خرید بیزینس و ثبت سرمایه در استونی راهنمای شما خواهد بود.

کلیات خرید بیزینس در استونی

شرکت هایی که در استونی قبلا ثبت شده اند، معمولا هیچ مدیر یا سهامدار نامزدی ندارند و هیچ معامله ای انجام نداده اند یا هیچ قراردادی منعقد نکرده اند. جنبه مهم دیگر این است که هنگام خرید بیزینس و چنین شرکت هایی در استونی، مالک جدید باید یک حساب بانکی باز کند و همچنین باید یک دفتر ثبت شده داشته باشد. فرآیند خرید بیزینس در استونی یک روز طول می کشد و مالک جدید فقط به شناسه نیاز دارد و مراحل خرید در محضر دفتر اسناد رسمی انجام می شود. پس از خرید بیزینس، مالک جدید می تواند در همان روز از شرکت خود استفاده کند. ثبت شرکت استونیایی با ثبت تجاری حدود 5 روز کاری طول می کشد. در این مدت مالک جدید برای داشتن نمایندگی نزد مراجع ذیصلاح نیاز به وکالت دارد. پس از خرید، مالک جدید می تواند نام شرکت، هدف فعالیت را تغییر دهد. یک مدیر و سهامداران را نام ببرید.

مزایای خرید بیزینس در استونی

اگر می خواهید با  خرید بیزینس در استونی سرمایه گذاری کنید، باید بدانید که مزیت اصلی شما روش صرفه جویی در زمان است، زیرا ثبت یک شرکت جدید در استونی بیشتر از تغییر مالکیت یک شرکت آماده طول می کشد. حداقل سرمایه مورد نیاز یک شرکت در استونی 25000€ (یورو) است که در اولین ثبت شرکت به طور کامل پرداخت شده است. مالک جدید یک شرکت در استونی می تواند از طول عمر شرکت بهره مند شود که می تواند تصویر شرکت را بهبود بخشد و مشتریان بیشتری را جذب کند.

مالک همچنین می‌ تواند به کسب‌ و کار جدید سابقه اضافه یا ایجاد کند و می‌تواند از وام‌ه ای بانکی نزد مؤسسات مالی که ممکن است به سابقه ثبت نیاز داشته باشند، بهره مند شود. همچنین کارایی سیستم مالیاتی استونی به مالک جدید کمک می کند تا سود خود را به حداکثر برساند. اگر می خواهید یک تجارت جدید راه اندازی کنید یا یک کسب و کار از قبل ثبت شده خریداری کنید، موسسه حقوقی ما در استونی می تواند راه حل مناسبی را به شما ارائه دهد.

مزایای خرید بیزینس در استونی

روند خرید بیزینس در استونی

یک متقاضی جهت سرمایه گذاری در استونی ترجیح می دهد شرکت های قبلا ثبت شده را خریداری کند. فرآیند خرید یک شرکت آماده پیچیده نیست. فقط باید بدانید که تجارت برای فروش در استونی (خرید و خرید یک شرکت) فقط با حضور یک دفتر اسناد رسمی تایید می شود. قبل از معامله، باید از قبل یک وقت ملاقات رزرو کنید و تمام مدارک لازم را به دفتر اسناد رسمی تحویل دهید. در صورت عدم حضور موکل می توان طبق وکالت نامه اقدام کرد. برای دریافت کد مالیات بر ارزش افزوده لازم برای روابط تجاری و بازرگانی، باید مدارک لازم را به اداره مالیات و گمرک استونی ارسال کنید. هر شرکتی که در استونی ثبت شده باشد می تواند برای ثبت نام به عنوان پرداخت کننده مالیات بر ارزش افزوده اقدام کند و این کد را دریافت کند.

مدارک لازم جهت خرید بیزینس در استونی به شرح زیر است:

مدارک لازم جهت خرید بیزینس در استونی

فضای اقتصادی و بیزینس در استونی

کشور استونی سرمایه گذاران خارجی را  از طریق قوانین طرفدار تجارت خود جذب می کند. اقتصاد استونی مبتنی بر مالیات‌ هایی است که از شرکت‌ ها اخذ می‌ شود. به همین دلیل است که دولت مشوق‌ هایی را ارائه می‌ کند که به منظور جذب بازرگانان از کشورهای دیگر است. تاجرانی که می خواهند در استونی سرمایه گذاری کنند باید بدانند که جذاب ترین زمینه های سرمایه گذاری در استونی بخش فناوری اطلاعات، بخش فناوری زیستی و صنایع احیاکننده است. سرمایه گذاری در استونی نیز می تواند فرصت های اقامت را ارائه دهد. وکلای مهاجرتی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند به سوالات شما پاسخ دهند. محیط کسب و کار استونی عمدتا به این دلیل سرمایه‌ گذاران را جذب می‌کند که شرکت‌های خارجی از همان رفتاری که شرکت ‌های استونیایی در زمینه ادغام دارند بهره می‌برند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :