مهاجرت تحصیلی قبرس

تحصیل پرستاری در قبرس

تحصیل پرستاری در قبرس

تحصیل پرستاری در قبرس به اندازه هر مقصد تحصیلی محبوب دیگری موثر است. برنامه های قبرس پرستاری را بین رشته ای می دانند. این حرفه از دانش هنر، علم و علوم انسانی استفاده می کند. آنها به توسعه شایستگی بالینی، تفکر انتقادی، ارتباطات و رهبری در دانش آموزان خود کمک می کنند. این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده بر برنامه های آموزش زبان انگلیسی در پرستاری برای دانشجویان بین المللی تمرکز دارد. دانشگاه های محبوب برای برنامه های پرستاری به زبان انگلیسی را کشف کنید. همچنین، هزینه و دانشگاه های برتر پرستاری برای دانشجویان بین المللی را بیاموزید.

شرایط تحصیل پرستاری در قبرس

دوره های پرستاری در قبرس 4 ساله است. تعداد کمی از دانشگاه ها دوره های پرستاری را به زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهند. برنامه های تدریس شده جهت تحصیل در قبرس به زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی در دسترس هستند. بنابراین دانش آموزانی که دوره متوسطه را به پایان رسانده اند، می توانند برای آنها درخواست دهند. برخی از دانشگاه ها با برنامه های پرستاری در مقطع فوق لیسانس وجود دارند. اما، این برنامه های کارشناسی ارشد به زبان یونانی ارائه می شود. دانشجویان مسلط به زبان یونانی قادر خواهند بود در برنامه های تحصیلات تکمیلی تحصیل کنند. برنامه های پرستاری در قبرس معمولا به عنوان مدرک کارشناسی در علوم ارائه می شود. مدت زمان برنامه کارشناسی در خصوص رشته پرستاری در قبرس حدود 4 سال است. آموزش دورس پرستاری در قبرس به صورت تئوری، مهارتی پیش بالینی و آموزش بالینی انجام می شود. آزمایشگاه های مهارتی رشته پرستاری در قبرس کاملا مجهز در این بخش وجود دارد.

دانشگاه های برتر پرستاری در قبرس

دانشگاه اروپایی Lefke در قبرس و تمام بخش های مربوطه آن از اولین روز تاسیس خود، دارای اعتبار شورای آموزش عالی جمهوری ترکیه (هیئت مدیره) هستند. پردیس دانشگاه پرستاری در قبرس بر روی تپه ای در یکی از غنی ترین زوایای طبیعی جزیره، مشرف به چشم انداز محلی و با چشم اندازی کامل از آب های آبی مدیترانه واقع شده است. با محیط کاملا آرام و آرام خود، محیطی ایده آل برای ادامه تحصیلات آکادمیک به دانشجویان ارائه می دهد. با زیرساخت های عالی و تجهیزات تکنولوژیکی خود، برند پیشرو در آموزش در غرب جمهوری ترک قبرس شمالی است. دانشگاه مدیترانه شرقی واقع در قبرس شمالی در سال 1979 تحت رهبری اونای فاضل دمیرسیلر (در آن زمان معاون وزیر آموزش و پرورش) به عنوان یک موسسه آموزش عالی فناوری برای ترک ‌های قبرس تاسیس شد.

دانشگاه های برتر پرستاری در قبرس در لیست زیر آمده است:

دانشگاه های برتر پرستاری در قبرس

هزینه تحصیل پرستاری در قبرس

هزینه زندگی در قبرس در کنار هزینه تحصیل به عنوان یک دانشجوی بین المللی کاملا مقرون به صرفه است. هدف دانشگاه‌ های قبرس ارائه چنین حمایتی به دانشجویان است که به آنها کمک می‌کند تا توانایی‌های تحصیلی خود را با کمک به بداهه‌سازی مهارت‌ها و استعدادها به عنوان افراد امیدوارکننده آینده، بهبود بخشند. هزینه های تحصیلی در حال حاضر شامل بورسیه تحصیلی 50% است که به همه دانشجویان بین المللی ارائه می شود. از اینرو حدود 105€ (یورو) اضافی هزینه ثبت نام جهت رشته پرستاری در قبرس باید یک بار پرداخت شود. سالانه هزینه های بیمه سلامت و فعالیت نیز اضافه خواهد شد. لطفا برای مبالغ واقعی که باید پرداخت شود به نامه پذیرش توجه کنید. مشاغل پاره وقت برای دانشجویان در سراسر جزیره رقابتی است. این مشاغل پاره وقت معمولا بسته به نوع کار مرتبط با رشته پرستاری در قبرس از 300€ تا 500€ (یورو) پرداخت می کنند.

هزینه تحصیل پرستاری در قبرس

آینده شغلی پرستاری در قبرس

برنامه درسی بخش پرستاری در قبرس به فارغ التحصیلان امتیازات اساسی در رابطه با ویژگی های هدفمند ارائه می دهد. هدف این بخش تربیت پرستارانی است که شیوه‌ های پرستاری را از طریق تفکر انتقادی و تحقیق توسعه می‌دهند، به عنوان عضوی فعال در تیم مراقبت‌ های بهداشتی کار می‌ کنند، خدمات مراقبت‌های پرستاری را در زمینه سلامت، پیشگیری از بیماری، درمان و کیفیت‌ های حمایتی از طریق فردی، خانوادگی و جمعی ارائه می‌کنند پس از تحصیل در رشته پرستاری در قبرس، فارغ التحصیلان می توانند در شورای پرستاری و مامایی ثبت نام کنند. ثبت نام به دریافت مجوز برای کار به عنوان پرستار کمک می کند. فارغ التحصیلان همچنین می توانند EPC (کارت حرفه ای اروپا) را برای کار در هر یک از 27 کشور اتحادیه اروپا دریافت کنند.

برخی از محل های کار رایج برای پرستاران در کشور قبرس به شرح زیر هستند:

  • بیمارستان های دولتی و خصوصی
  • مراکز بهداشت جامعه
  • پرستاری جامعه
  • مدارس
  • خانه های سالمندان
  • موسسات آموزشی
  • مراکز تحقیقاتی

پرستاران در کشور قبرس می توانند در بخش بهداشت دولتی و خصوصی (بیمارستان ها، مراکز توانبخشی، خانه های سالمندان، خانه های سالمندان، مراکز بهداشتی خانواده و جامعه) به عنوان پرستار یا به عنوان پرستار ارشد واحدها یا بیمارستان ها کار کنند. این مقاله توسط تیم مترجمین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جمع آوری گردیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :