مهاجرت تحصیلی صربستان

تحصیل پرستاری در صربستان

تحصیل پرستاری در صربستان

اگر علاقه مند به شروع تحصیل پرستاری در صربستان هستید، جالب است بدانید مشاغل و فرصت های زیادی برای شما در راستای رشته پرستاری وجود دارد. بسیاری از مردم از فرصت‌های موجود آگاه نیستند، زیرا نمی‌دانند از کجا شروع کنند یا به چه نوع مهارت ‌هایی برای موفقیت در زمینه مراقبت ‌های بهداشتی نیاز دارند. در نتیجه، ممکن است در شغلی گیر کنند که پتانسیل رشد یا فرصتی برای یادگیری مهارت های جدید نداشته باشد.

مشاغل در بخش مراقبت های بهداشتی بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا می کند. امروزه بسیاری از کارفرمایان ترجیح می دهند متخصصان مراقبت های بهداشتی را برای دستیاران اداری، پرستاران و منشی های پزشکی استخدام کنند، در حالی که برخی حتی برنامه های کارآموزی بهداشتی را ارائه می دهند. این ها تنها آینده شغلی رشته پرستاری در صربستان بود. در ادامه این مقاله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به اطلاعات جامعی درباره تحصیل پرستاری در صربستان می پردازیم.

شرایط تحصیل پرستاری در صربستان

برنامه تحصیلی پرستاری در صربستان به زبان انگلیسی در جمهوری صربستان معتبر است. آموزش بیشتر برای پرستاران موجود (که شاغل هستند) با مزایای ویژه برای افراد شاغل (مثلا انجام عمل بالینی در یک موسسه بهداشتی نزدیک به محل سکونت و غیره). ادامه تحصیل برای پرستارانی که زمانی تحصیل خود را با شناخت آزمون‌ها یا تمرین‌هایی که قبلاً شرکت کرده‌اند (بر اساس تحلیل مناسب) شروع کرده‌اند. برای علاقه مندان به تخصص، فرصتی برای ادامه تحصیل در مطالعات کارشناسی ارشد حرفه ای در پرستاری (کارشناسی ارشد: + 120 ECTS) فراهم می کند.آنچه شما به طور عملی در مطالعات پرستاری خواهید آموخت، شامل مراقبت های بهداشتی بیمار است.

دانشگاه های برتر پرستاری در صربستان

دانشگاه کراگویواچ یک دانشگاه واقع در کراگویواچ، صربستان است. در سال 1976 تاسیس شد و در 12 دانشکده سازماندهی شده است. دانشگاه Kragujevac چهارمین دانشگاه بزرگ در میان شش دانشگاه دولتی صربستان است، پس از دانشگاه بلگراد، دانشگاه نووی ساد و دانشگاه نیش قرار دارد. دانشجویان در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری، تلفیقی و حرفه ای ثبت نام می کنند. دانشگاه کراگویواچ با اجرای خط مشی منحصر به فرد با هدف بهبود مستمر آموزش عالی، وظایف کلیه دانشکده ها و واحدهای سازمانی (مراکز، موسسات) را در ساختار خود ادغام می کند و ارتقای کیفیت تدریس، تحقیقات علمی و رشد هنری جوانان، معرفی تحقیقات علمی به دانشجویان و همچنین ایجاد شرایط مادی برای عملیات و توسعه دانشگاه.

2 دانشگاه برتر پرستاری صربستان در زیر آمده است:

2 دانشگاه برتر پرستاری صربستان

هزینه تحصیل پرستاری در صربستان

کشور صربستان یک مقصد تحصیلی مقرون به صرفه است. در ادامه به هزینه های تحصیل، هزینه های زندگی، مراقبت های بهداشتی، سفر و گزینه های اقامت برای دانشجویان در صربستان خواهیم پرداخت. زبان صربی برای شهروندان صربستانی رایگان است و در موسسات آموزش عالی دولتی تدریس می شود. دانشجویان بین المللی ملزم به پرداخت شهریه هستند، اما این هزینه کم است و بلعکس موسسات آموزش عالی خصوصی در صربستان از تمامی شهروندان هزینه دریافت می کنند.

هزینه تحصیل در صربستان توسط هر موسسه آموزش عالی تعیین می شود و به طور کلی بین 500€ تا 2500€ (یورو) در سال است. بیشتر موسسات آموزش عالی در صربستان خوابگاه های دانشجویی دارند که در اختیار دانشجویان قرار می دهند. تمامی امکانات لازم ارائه شده است. اتاق های یک تخته، 2 تخته و 3 تخته موجود است. قیمت بسته به تعداد اشتراک دانشجویان، متفاوت خواهد بود. در صربستان، تعداد زیادی آپارتمان اجاره ای برای دانشجویان وجود دارد.

هزینه تحصیل پرستاری در صربستان

آینده شغلی رشته پرستاری در صربستان

اولین قدم برای دانستن اینکه چگونه می توانید یک حرفه در صنعت مراقبت های بهداشتی را شروع کنید، یادگیری نحوه ساختار رشته پزشکی است. امروزه تخصص های پزشکی زیادی وجود دارد، اما رایج ترین آنها عبارتند از:

  • آلرژی و ایمونولوژی: همانطور که از نام آن پیداست، این رشته پزشکی از شما می خواهد که با کودکان و بزرگسالان در تشخیص و درمان آلرژی ها و سایر شرایط سلامتی که بر سیستم ایمنی آنها تأثیر می گذارد، کار کنید. متخصصان پزشکی با تمرکز بر آلرژی و ایمونولوژی می توانند فرصت های شغلی را در عمل بالینی، آموزش و پژوهش دنبال کنند.
  • بیهوشی: متخصص پزشکی در بیهوشی با ارائه تسکین درد به بیماران قبل، حین و بعد از جراحی کار می کند. بیهوشی معمولا به تخصص های پزشکی مراقبت های ویژه، داروی درد، بیهوشی کودکان تقسیم می شود.
  • پوست: متخصصین پوست متخصصینی هستند که برای تشخیص و درمان طیف گسترده ای از بیماری های پوستی در کودکان و بزرگسالان شناخته شده اند. متخصصین پوست همچنین آموزش و تجربه لازم را برای درمان بیماران مبتلا به اختلالات مو، ناخن و سایر غشاهای مخاطی خود دارند.
  • چشم‌ پزشکی: چشم‌ پزشکان متخصصان پزشکی هستند که مهارت‌های ضروری برای ایجاد مراقبت‌های جامع جراحی و پزشکی از چشم را دارند. این متخصصان مشکلات بینایی بی شماری را تشخیص داده و درمان می کنند.

مدارک مورد نیاز تحصیل پرستاری در صربستان

هنگام درخواست پذیرش در دانشگاه نیش و کراگویواچ در صربستان، باید تمام مدارک مورد نیاز را تهیه کنید. از دانشگاه مستقیما لیست مدارک مورد نیاز را درخواست کنید، چرا که ممکن است برای دانشجویان کشور های مختلف متفاوت باشد. به طور کلی تمامی اسناد و مدارک لازم جهت تحصیل پرستاری در صربستان به شرح زیر است:

  • بیمه سلامت و زندگی
  • طرح پیشنهادی تحقیق (MA, PhD)
  • فرم توافق نامه استاد راهنما (دکتری)
  • فرم درخواست آنلاین
  • مدرک آیلتس
  • عکس واضح
  • ویزای دانشجویی صربستان
  • رزومه / رزومه (فارغ التحصیل، فوق لیسانس)
  • اثبات پرداخت هزینه های مربوط به پذیرش دانشگاه
  • توصیه نامه (MA, PhD)
  • گذرنامه
  • مدرک تافل

شما می توانید برای اقدام برای تحصیل پرستاری در صربستان مدارک مورد نیاز برای آن، با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط گرفته و اطلاعات تکمیلی را از کارشناسان جویا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :