مهاجرت تحصیلی استونی

تحصیل پرستاری در استونی

تحصیل پرستاری در استونی

هدف از تحصیل پرستاری در استونی تربیت پرستارانی است که اصول، نظریه ها و روش های پرستاری را درک می کنند و در جامعه مشغول به کار می شوند. شما در استونی هوش هیجانی، تصمیم گیری بالینی و مهارت های بین فردی و توانایی خود را برای ارائه پرستاری دلسوزانه ایجاد می کنید. دانشجویان بین المللی در استونی 50% از دوره را در تنظیمات تئوری پرستاری و 50% را در تنظیمات عملی در محیط های بیمارستانی می گذرانند.

همچنین به عنوان یک پرستار بزرگسال پس از فارغ التحصیلی، شما واجد شرایط ثبت نام در تنظیم کننده پرستاری، شورای پرستاری و مامایی خواهید بود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با تجارب درخشانی که در زمینه مهاجرت دارد می تواند راهنمای مفیدی برای شما عزیزان در خصوص تحصیل پرستاری در استونی باشد. به لطف موقعیت این کشور، سفر به استونی و بازگشت از آن بسیار راحت است. علاوه بر این جمهوری استونی می داند که چگونه از استعدادها قدردانی کند و یافتن شغل پرستاری را تا حد امکان برای شما عزیزان آسان می کند.

بورسیه های تحصیلی پرستاری در استونی

دولت استونی و موسسات عالی در استونی بسیار مشتاق جذب استعداد ها از سراسر مرزها هستند. به همین جهت بورسیه های تحصیلی متنوعی را سالانه برای جذب دانشجویان با استعدادی که توان پرداخت هزینه های تحصیل خود را ندارند ارائه می دهد.

تعدادی بورسیه تحصیلی استونی برای دانشجویان بین المللی وجود دارد که در جدول زیر به اختصار به آنها می پردازیم:

انواع بورسیه پرستاری در استونیتوضیحات
بورسیه دانشگاه تارتواین نوع بورسیه های استونی در دانشگاه تارتو در مقطع دکتری در دسترس هستند. برندگان این بورسیه از هزینه تحصیل و پرداخت ماهانه 690€ (یورو) معاف خواهند بود.
بورسیه تحصیلی ملی استونیبرنامه بورسیه تحصیلی ملی استونی کمک های تحصیلی را در مقطع کارشناسی ارشد به واجدین شرایط ارائه می دهند. این نوع بورسیه سالانه 120€ (یورو) کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد.
بورسیه تحصیلی دولتی استونیبورسیه تحصیلی دولتی استونی فقط به دانشجویان بین المللی در مقطع کارشناسی ارشد اعطاء می شود. که هدف از ارائه این بورسیه تشویق دانشجویان با استعداد، برای تحصیل در استونی می باشد.

الزامات ویژه برای تحصیل پرستاری در استونی

افرادی که متقاضی تحصیل پرستاری در استونی هستند در مرحله اول باید از وضعیت سلامت و ظرفیت عملکردی کافی برخوردار باشند. تا بتوانند وظایف عملی و دوره های کار را به عنوان بخشی از مطالعات انجام دهند.

متقاضیان این رشته باید در نظر داشته باشند که:

  • تحصیل و کار در حرفه ای در این زمینه نیاز به تعادل روانی دارد.
  • این زمینه برای مصرف کنندگان غیر قانونی مواد مخدر یا برای مصرف کنندگان الکل یا مواد مخدر مناسب نیست.
  • شرایطی مانند بیماری های اسکلتی عضلانی، بیماری های پوستی مزمن، آلرژی ها و اختلالات سلامت روان ممکن است منجر به مشکلات سلامتی در طول تحصیل شود.
  • چندین واحد عملیاتی مراقبت های اجتماعی و بهداشتی به درمان بیمارانی می پردازند که در معرض عفونت هستند. بنابراین کار در آن واحد ها مستلزم ایمنی سازی کارکنان است.

جزییات اعزام دانشجو به استونی به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

الزامات ویژه برای تحصیل پرستاری در استونی

سیستم آموزش عالی در استونی

سیستم آموزش عالی استونی از سیستم بولونیا پیروی می کند. ساختار کلی سیستم آموزش عالی استونی شامل 3 دوره است که عبارت اند از:

نام دوره توضیحات
دوره اول کارشناسیکارشناسی برنامه دوره اول آموزش عالی در استونی است. هدف از تحصیل در مقطع کارشناسی، گسترش دامنه آموزش عمومی، توسعه دانش و مهارت های اساسی مورد نیاز برای رشته تحصیلی خاص است. این دوره آموزشی در استونی بین 3 تا 4 سال زمان می برد.
دوره دوم، مقطع کارشناسی ارشدکارشناسی ارشد، برنامه های دوره دوم آموزش عالی هستند. هدف از تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، توسعه دانش و مهارت های مورد نیاز برای یک رشته تحصیلی خاص و کسب صلاحیت های لازم برای ورود به بازار کار است. مدت زمان این دوره تحصیلی نیز 1 تا 2 سال می باشد.
دوره سوم، مقطع دکتریدکتری نشان دهنده آموزش عالی دوره سوم است. که هدف آن کسب دانش و مهارت های لازم برای تحقیق مستقل، توسعه یا کار خلاق حرفه ای است. شرط دسترسی برای تحصیل در مقطع دکتری، مدرک کارشناسی ارشد می باشد. مدت زمان این دوره نیز 3 تا 4 سال می باشد.

در نمودار زیر می توانید استقبال دانشجویان بین المللی از دوره های مختلف دانشگاهی را مشاهده فرمایید:

درصد استقبال دانشجویان بین المللی از دوره های مختلف تحصیلی در استونی

تحصیل پرستاری در استونی در مقطع کارشناسی

برنامه تحصیل پرستاری در استونی در مقطع کارشناسی یک دوره آکادمیک 3 ساله در علوم و اصول پرستاری است. هدف از ارائه برنامه کارشناسی پرستاری آموزش به دانشجویان نامزد فارغ التحصیل دبیرستان است. که می خواهند با مهارت های پرستاری پیشرفته وارد حرفه پرستاری شوند. مقطع کارشناسی در برنامه پرستاری استونی هم تجربه بالینی و هم دانش نظری را ارائه می دهد.

همچنین پرستاران را برای فضای حرفه ای با وظایف رهبری، انفورماتیک پرستاری، علوم پرستاری و تحقیقات آماده می کنند. برنامه کارشناسی پرستاری در استونی توسط دانشگاه ها یا کالج ها سازماندهی می شود و به مدرک کارشناسی پرستاری منتهی می شود. علاوه بر این برنامه کارشناسی پرستاری در استونی به زبان انگلیسی توسط برخی از دانشگاه های پزشکی به زبان انگلیسی آموزش داده می شود.

دلایل تحصیل پرستاری در استونی

دلایل بی شماری برای تحصیل پرستاری در استونی وجود دارد که این دلایل سالانه دانشجویان بسیاری را برای تحصیل در این رشته تحصیلی، به استونی سوق می دهد. از مهمترین این دلایل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کسب مهارت های بالینی در بزرگترین بیمارستان های بالینی در اروپا و حتی جهان
  • دریافت مدرک دیپلم معتبر شناخته شده در سراسر جهان
  • محیط چند فرهنگی و جامعه دانشجویی
  • امکان گذراندن یک ترم در خارج از کشور با برنامه تبادل erasmus
  • محیطی امن و پایدار برای تحصیل
  • دارای بالاترین نرخ های باسوادی در جهان

علاوه بر این شما می توانید به عنوان یک پرستار عمومی در موسسات مختلف مراقبت های بهداشتی دولتی و خصوصی کار کنید. که این موسسات، مراقبت های بهداشتی را در هر 3 سطح مراقبت ارائه می دهند. تحصیل پرستاری در استونی کار سهل و آسانی محسوب نمی شود، به همین جهت شما عزیزان برای تسهیل در این امر می توانید با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :