مهاجرت تحصیلی کره جنوبی

تحصیل دندانپزشکی در کره جنوبی

تحصیل دندانپزشکی در کره جنوبی

تحصیل دندانپزشکی در کره جنوبی یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که به دنبال دریافت مدرک معتبر بین المللی در خارج از کشور می باشند. علاوه بر لذت بردن از یکی از بهترین سیستم ها آموزشی در جهان چیزهای زیادی برای انجام، دیدن و لذت بردن در این کشور وجود دارد. به طور کلی افرادی که به دنبال تحصیل دندانپزشکی در کره جنوبی هستند، بهترین راه این است که در یکی از دانشگاه های معتبر این کشور پذیرفته شوند، زیرا در صورت پذیرش در دانشگاه های دندانپزشکی در کره جنوبی می توانند برای دریافت ویزای تحصیلی این کشور اقدام نمانید.

در غیر این صورت اجازه ورود به این کشور را برای تحصیل پزشکی در کره جنوبی نخواهند داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط تحصیل دندانپزشکی در کره جنوبی، ما را در این مقاله که توسط مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه و ارائه شده همراهی فرمایید.

موانع زبان برای تحصیل دندانپزشکی در کره جنوبی

نکته قابل توجه که اغلب متقاضیان تحصیل دندانپزشکی در کره جنوبی باید به طور دقیق مورد بررسی قرار دهند، وجود موانع زبان برای تحصیل دندانپزشکی در این کشور می باشد. با وجود اینکه اغلب آموزش ها در موسسات آموزشی دندانپزشکی در کره جنوبی به زبان انگلیسی ارائه می شود، اما تسلط به زبان کره ای نیز در این کشور الزامی می باشد. زیرا تسلط دانشجویان به زبان رسمی کره جنوبی می تواند آنها برای ارتباط برقرار کردن با سایر دانشجویان کمک کند.

برای آشنایی بیشتر با موسسات آموزشی که به زبان انگلیسی یا کره ای صحبت می کنند، به تصویر زیر توجه فرمایید:

موسسات آموزشی انگلیسی زبان در کره جنوبی

الزامات پذیرش دانشگاه ها جهت تحصیل دندانپزشکی در کره جنوبی

یکی از بزرگترین چالش هایی که اتباع کشورهای خارجی برای تحصیل دندانپزشکی در کره جنوبی با آن مواجه هستند، الزامات پذیرش دانشگاه ها جهت تحصیل دندانپزشکی در این کشور می باشد. به طور کلی، متقاضیان تحصیل دندانپزشکی در کره جنوبی باید از دانشگاه های کره جنوبی پذیرش بگیرند که این امر بسیار ضروری می باشد. علاوه بر این، برای انجام این کار دانشجویان بین المللی باید الزاماتی را رعایت کنند، و آنها را به طور دقیق اعمال کنند.

جهت پذیرش در دانشگاه های پزشکی در کره جنوبی، در قدم اول دانشجویان باید به زبان کره ای تسلط کافی داشته باشند. این وظیفه متقاضیان است که الزامات را بیابند و آنها را جمع آوری یا برآورده کنند. علاوه بر این برخی از دانشگاه های کره جنوبی ممکن است یک آزمون ورودی در رشته دندانپزشکی داشته باشند. اگر این چنین باشد باید برای اخذ پذیرش در آزمون ورودی دانشگاه مورد نظر قبول شوید.

الزامات پذیرش دانشگاه ها جهت تحصیل دندانپزشکی در کره جنوبی

اخذ ویزا جهت تحصیل دندانپزشکی در کره جنوبی

آن دسته از اتباع کشورهای خارجی که به دنبال تحصیل دندانپزشکی در کره جنوبی هستند، باید در قدم اول برای دریافت ویزای تحصیلی کره جنوبی اقدام نمایند. در غیر این صورت اجازه ورود به کره جنوبی را برای تحصیل دندانپزشکی نخواهند داشت. دانشجویان بین المللی پس از اخذ پذیرش از دانشگاه های کره جنوبی باید برای درخواست ویزای تحصیلی این کشور اقدام نمایند. اخذ ویزای تحصیلی کره جنوبی یک امر ضروری است که نمی توانید از آن اجتناب کنید. در نهایت اینکه لیستی از مدارک پشتیبانی وجود دارد که باید به طور کامل جمع آوری کنید و به سفارت این کشور ارائه دهید.

برخی از مهمترین اسناد و مدارکی که باید حین درخواست به کنسولگری کره جنوبی ارائه دهید عبارت اند از:

مهمترین اسناد و مدارک حین درخواست به کنسولگری کره جنوبی

معتبرترین دانشگاه ها برای تحصیل دندانپزشکی در کره جنوبی

بزرگترین مزیت تحصیل دندانپزشکی در کره جنوبی برای اتباع کشورهای خارجی، امکان تحصیل این رشته تحصیلی در بهترین دانشگاه های جهان می باشد. زیرا اغلب موسسات آموزشی کره جنوبی به ویژه در رشته دندانپزشکی، در بین بهترین موسسات آموزشی در جهان رتبه بندی شده اند. البته لازم به ذکر است که برای پذیرش در معتبرترین موسسات آموزشی در رشته دندانپزشکی در کره جنوبی، تمامی متقاضیان باید در آزمون مهارت زبان کره ای شرکت کنند. علاوه بر این متقاضیان برای ورود به برترین دانشگاه های دندانپزشکی در کره جنوبی ممکن است نیاز به شرکت در آزمون تافل یا آیلتس را داشته باشند. به طور کلی، درخواست برای پذیرش در دانشگاه های دندانپزشکی کره جنوبی یک فرآیند دشوار می باشد.

جهت آشنایی بیشتر با معتبرترین دانشگاه ها برای تحصیل دندانپزشکی در کره جنوبی، به جدول زیر مراجعه فرمایید:

معتبرترین دانشگاه های دندانپزشکی در کره جنوبیرتبه جهانیخصوصیات
دانشگاه اولسان155دانشگاه اولسان که در منطقه جنوب شرقی کره قرار گرفته است، به عنوان برترین موسسه آموزشی در رشته دندانپزشکی در این کشور شناخته می شود.
کالج دندانپزشکی دانشگاه کره417دانشگاه کره یک دانشگاه خصوصی مستقر در شهر سئول می باشد که این موسسه در سال 19.6 به عنوان کالج بوسونگ تاسیس شد.
دانشگاه کیونگ پوک331دانشگاه کیونگ پوک با کیفیت بالای آموزش دندانپزشکی خود بیش از 7000 دندانپزشک تولید کرده است.
دانشگاه ملی پوسان210دانشگاه ملی پوسان که در شهر پوسان واقع شده است، دومی دانشگاه دولتی برتر در کره محسوب می شود.

در نمودار زیر می توانید محبوب ترین دانشکده دندانپزشکی در کره جنوبی را از دیدگاه دانشجویان بین المللی مشاهده فرمایید:

مهمترین اسناد و مدارک حین درخواست به کنسولگری کره جنوبی

هزینه تحصیل دندانپزشکی در کره جنوبی

به نسبت اغلب کشورهای مدرن آسیایی، هزینه تحصیل دندانپزشکی در کره جنوبی بسیار مقرون به صرفه تر می باشد. هزینه تحصیل دندانپزشکی در کره جنوبی می تواند از 25000KRW تا 50000KRW (وون کره جنوبی) متغیر باشد. البته لازم به ذکر است که این هزینه به دانشگاه مورد نظر شما در این کشور بستگی دارد. به این نکته نیز توجه فرمایید که تحصیل دندانپزشکی در کره جنوبی 6 سال طول می کشد.

همچنین شهریه دانشگاه ها نیز در سال های بعدی تحصیلی نیز افزایش می یابد. علاوه بر هزینه های تحصیل باید هزینه های زندگی را نیز در این کشور به آن اضافه کنید. چنانچه مطالب این مقاله در خصوص تحصیل در کره جنوبی برای شما عزیزان مثمر ثمر واقع نشده، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :