مهاجرت تحصیلی کرواسی

رشته موسیقی در کرواسی

رشته موسیقی در کرواسی

ژانرهای موسیقی کرواسی بخشی از تمام جنبش های مهم در تاریخ موسیقی هنری اروپا بوده است و رشته موسیقی در کرواسی متقاضیان خاص خود را دارد. سنت متمایز آواز گلاگولیتی به قرون وسطی باز می گردد که با آواز خواندن در یک سوم موازی مشخص می شود. دوران رنسانس و باروک نشان دهنده وابستگی نزدیک بین موسیقیدانان کروات و ایتالیایی است. تأثیر ایتالیایی در سمفونی های لوکا سورکوچویچ که در قرن هجدهم در دوبرونیک نوشته شده است مشهود است.

در قرن نوزدهم، تأثیرات قاره‌ای برجسته‌ تر شد و زاگرب با تأسیس اپرای ملی کرواسی در سال 1870 و سال بعد، به یک مرکز اصلی موسیقی تبدیل شد، ارکستری که بعدا به ارکستر فیلارمونیک زاگرب تبدیل شد. در پایان این مقاله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخ تمام سوالات خود درباره رشته موسیقی در کرواسی را خواهید گرفت.

شرایط رشته موسیقی در کرواسی

طبق قانون جدید کرواسی، برای تبدیل شدن به یک معلم عمومی موسیقی یا یک معلم موسیقی تخصصی، باید مدرک کارشناسی ارشد دریافت کنید. موسساتی که آموزش معلمان موسیقی را در کرواسی انجام می دهند.

آکادمی موسیقی دانشگاه زاگرب، گروه آموزش موسیقی را در 2 برنامه ارائه می دهند:

  • آموزش موسیقی (کارشناسی 4 ساله و کارشناسی ارشد 1 ساله)
  • فرهنگ موسیقی (کارشناسی3 ساله و کارشناسی ارشد 2 ساله)

راه دیگر برای کسب صلاحیت برای تدریس موسیقی، ورود و اتمام سایر برنامه‌ های کارشناسی و کارشناسی ارشد است:

  • تئوری موسیقی
  • موسیقی‌شناسی (یک برنامه مطالعاتی 2 موضوعی)
  • موسیقی کلیسا
  • در یکی از این‌ها گذراندن یک ماژول با موضوعات آموزشی

برنامه های تحصیلی آموزش موسیقی جهت تحصیل در اسلواکی در هر دانشگاه اجرا می شود:

  • برنامه کارشناسی (4 سال، 8 ترم، 240 ECTS، پس از اتمام دوره، به دانشجو عنوان علمی کارشناسی آموزش موسیقی اعطاء می شود.)
  • برنامه کارشناسی ارشد (1 سال، 2 ترم، 60 ECTS، پس از اتمام دوره به دانشجو عنوان علمی کارشناسی ارشد آموزش موسیقی اعطاء می شود.)

پیشینه رشته موسیقی در کرواسی

آکادمی هنرهای دراماتیک قدیمی ترین موسسه آموزش عالی در کرواسی است که برنامه های تحصیلی در هنرهای نمایشی و سمعی و بصری ارائه می دهد. در بخش‌های تئاتر، فیلم و رقص، تقریبا تمام جنبه ‌های هنر نمایشی را در سطح عملی هنری، نظری و علمی پوشش می‌دهد. در آکادمی هنرهای دراماتیک، هشت بخش با 10 رشته در مقطع کارشناسی و 15 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد. تمام تحصیلات در مقطع کارشناسی 6 ترم طول می کشد که منجر به 180 واحد ECTS پس از اتمام می شود و تمام تحصیلات تکمیلی 4 ترم طول می کشد که معادل 120 واحد ECTS است.

آکادمی هنرهای دراماتیک متشکل از دپارتمان‌های تئاتر و بازیگری، دراماتورژی، کارگردانی تئاتر و رادیوفونی (پخش صدا)، رقص، تولید (تئاتر) و بخش‌ های فیلم و کارگردانی فیلم و تلویزیون، فیلم‌برداری، تدوین و تولید (فیلم) است. آکادمی با چنین ساختاری که تقریبا تمام حرفه ‌های هنرهای نمایشی و سمعی و بصری را زیر یک سقف گرد هم می‌آورد، بینش عملی و نظری گسترده‌ ای را در مورد شیوه‌های تئاتر و فیلم در اختیار دانشجویان خود قرار می‌دهد. این امر همچنین باعث ایجاد شبکه های خلاقانه دانشجویان هنرهای مختلف در طول تحصیل و همکاری حرفه ای آینده آنها پس از فارغ التحصیلی می شود.

پیشینه رشته موسیقی در کرواسی

دانشکده برتر موسیقی در کرواسی

آکادمی موسیقی دانشگاه زاگرب بزرگترین و قدیمی ترین موسسه عالی موسیقی در کرواسی است. این مدرسه جانشین مستقیم مدرسه موسیقی موسسه موسیقی کرواسی است که در سال 1829 تأسیس شد. بسیاری از هنرمندان و مربیان مشهور در آکادمی موسیقی زاگرب تحصیل کرده و کار کرده اند. آنها با تلاش های خود در داخل و خارج از کشور، اعتبار آکادمی و سطح بالای برتری آن در آموزش موسیقی را تأیید و تقویت کردند. مطالعات در آکادمی موسیقی در هشت بخش سازماندهی شده است که هر یک در اینجا با برنامه های تحصیلی مربوطه و شایستگی های کسب شده از طریق آنها ارائه می شوند. در حال حاضر 115 استاد شاغل دائم در آکادمی وجود دارد که به همراه تعداد زیادی کاردان به 580 دانشجو آموزش می دهند.

بیش از 300 کنسرت، تولید و رویدادی که در محل آن و سایر سالن ‌های کنسرت زاگرب در طول سال تحصیلی اجرا می‌شود، گواهی بر سطح بالای تعالی و کیفیت آموزش در آکادمی موسیقی است. دانشجویان آکادمی موسیقی سال‌ هاست که به عنوان تک‌نواز با ارکستر فیلارمونیک زاگرب اجرا می‌کنند و اولین تجربه حرفه ‌ای خود را با نواختن در چرخه ‌های کنسرت فیلارمونیک به دست آورده‌ اند. علاوه بر این، یک پروژه اپرای کوچکتر دیگر با همکاری تئاتر صحنه کوچک (صحنه مالا) در حال انجام است. آکادمی موسیقی در حال تلاش برای تبدیل شدن به موسسه پیشرو در منطقه و تعیین استانداردهای بالا در همه بخش ها در زمینه آموزش عالی موسیقی است.

هدف از تحصیل در رشته موسیقی در کرواسی

آکادمی هنر موسیقی با تضمین تداوم و توسعه هنر موسیقی می خواهد نخبگان هنری و فکری از نوازندگان جوان ایجاد کند که از طریق فعالیت عمومی خود بر توسعه فرهنگ و هنر تأثیر بگذارند و به نفع جامعه باشند. شایستگی های کسب شده در پایان دوره کارشناسی در یک بخش خاص، مبنایی عالی برای ادامه تحصیل در دوره تحصیلات تکمیلی همان بخش، و همچنین در برنامه های تحصیلات تکمیلی سایر بخش های آکادمی هنرهای دراماتیک و موسسات آموزش عالی مرتبط است.

کرواسی و خارج از کشور تحصیلات تکمیلی در آکادمی هنرهای دراماتیک دانشجویان را به کارهای مستقل تالیفی، پروژه ای، هنری و پژوهشی و همکاری فعال با صحنه حرفه ای ترغیب می کند که منجر به درجه بالایی از استخدام آنها در صنایع خلاق می شود. همکاری دانش ‌آموزان از بخش ‌های مختلف، چه با راهنمایی و چه تحت هدایت هنری معلمان خود، یکی از مهمترین مزایای تحصیل در آکادمی هنرهای دراماتیک است. از طریق این نوع همکاری، دانشجویان حتی قبل از اتمام تحصیلات خود تجربه حرفه ای کسب می کنند. شما می توانید با تماس با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از شرایط کار در کرواسی آگاه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :