مهاجرت تحصیلی قبرس

تحصیل دندانپزشکی در قبرس

تحصیل دندانپزشکی در قبرس

دانشکده های تحصیل دندانپزشکی در قبرس یک محیط آموزشی منحصربه فرد مرتبط با تحقیقات را ارائه می دهد که در درجه اول بر توسعه هر فرد متمرکز است تا هر یک از آنها بتوانند پتانسیل شخصی خود را درک کنند و همچنین به عنوان یک حرفه ای که قادر به ارائه دلسوزانه به مراقبت های دندانی مبتنی بر کل نگر به بیماران واجد شرایط باشد. دانشجویان رشته های مختلف دندانپزشکی این فرصت را دارند که در کنار هم کار کنند و مهارت های خود را در مجموعه های شبیه سازی پیشرفته توسعه دهند.

رشته دندانپزشکی گرایش مهمی از مطالعات پزشکی می باشد که با تمام جنبه های بهداشت دهان و دندان سر و کار دارد. علاوه بر دندانپزشکی عمومی، جراحی دندان و ایمپلنتولوژی از حوزه های محبوب این رشته هستند. دانشکده های دندانپزشکی دندانپزشکان آینده را برای تشخیص و درمان مشکلات دندانی بیماران آماده می کنند و در عین حال کمترین درد را تحمیل می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در راستای مهاجرت تحصیلی به قبرس راهنمای شما خواهد بود.

کلیات تحصیل دندانپزشکی در قبرس

کارشناسی جراحی دندان در دانشگاه اروپایی قبرس یک برنامه درسی بروز با بالاترین استانداردهای آموزش دندانپزشکی در سطح اروپا و آمریکای شمالی ارائه می دهد. دانش آموزان با استفاده از یک برنامه درسی که نزدیک به علوم زیست پزشکی ادغام شده است، در مبانی بهداشت و بیماری انسان با ارتباط با محیط دهان آموزش می بینند. دانش‌ آموزان کلاس‌ هایی را در امکانات پیشرفته از جمله اتاق تشریح آناتومی و آزمایشگاه‌ های مهارت‌ های بالینی و فنی با شبیه‌ساز های بیمار و طیف وسیعی از تجهیزات دندانپزشکی برگزار می‌کنند. یک بدنه دانشجویی و هیئت علمی متنوع، یک محیط یادگیری مشترک و یک چشم انداز جهانی در زمینه سلامت دندان را تضمین می کند. فارغ التحصیلان رشته دندانپزشکی در راستای تحصیل در کشور قبرس به طور خودکار واجد شرایط کار به عنوان پزشک عمومی در هر کجای 32 کشور عضو اتحادیه اروپا و انجمن تجارت آزاد اروپا هستند.

تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه ciu قبرس

دانشکده دندانپزشکی دانشگاه بین المللی قبرس با برنامه دندانپزشکی به زبان انگلیسی، با اعضای هیئت علمی متخصص ملی و بین المللی اولین سال تحصیلی خود را آغاز کرد. برنامه دندانپزشکی شامل 123 دوره مختلف 225 واحدی است که در مجموع در 10 ترم خلاصه می شود. در سه سال اول تحصیل، دانشجویان مشغول دروس پایه خواهند بود و در 2 سال بعد یعنی سال های چهارم و پنجم، آموزش علوم بالینی نظری و کاربردی را در مرکز تحقیقات و آموزش سلامت دهان و دندان در داخل دانشگاه می گذرانند.

هدف دانشکده دندانپزشکی، تربیت دندانپزشکانی رقابت پذیر و واقعی است که می توانند به سلامت جامعه کمک کنند و دانش را توسعه دهند، ارزش های اخلاقی داشته باشند و به علم جهانی کمک کنند و خدمات بهداشتی بروز و بهتری ارائه دهند. چشم انداز این است که یک دانشکده دندانپزشکی منحصر به فرد باشد که در استاندارد های ملی و بین المللی شناخته شده، واجد شرایط، مؤثر، اصیل، نمونه ای در زمینه خدمات مراقبت های بهداشتی باشد و فارغ التحصیل شدن دانشجویان را همگام با پیشرفت های فناوری، با آموزش مطالعات علمی همگام می سازد.

تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه ciu قبرس

شرایط کار دندانپزشکی در قبرس

فارغ التحصیلان دندانپزشکی در قبرس می توانند در هر کشور اتحادیه اروپا مشغول به کار شوند. آنها می توانند عضو انجمن آموزش دندانپزشکی در اروپا شوند تا با استاندارد های دندانپزشکی اتحادیه اروپا مطابقت داشته باشند. دانشجویان می توانند از لحاظ کاری اطمینان داشته باشند چرا که دانشگاه دوره های کار آموزی و یا فرصت های شغلی را برای دانشجویان در نظر خواهد داشت. علاوه بر این، خدمات مرتبط با ایجاد شغل، مهارت های شغلی، و راهنمایی رزومه نیز در دسترس است. برای انجام دندانپزشکی در قبرس، ثبت نام در انجمن دندانپزشکی قبرس الزامی است. زبان های قبرس ترکی، یونانی و انگلیسی است. بنابراین دندانپزشکان باید به این زبان ها مسلط باشند تا بتوانند به خوبی با بیماران ارتباط برقرار کنند.یک دندانپزشک در قبرس به طور متوسط ​​سالانه 60400€ (یورو) حقوق می گیرد.

میانگین حقوق دندانپزشک در شهرهای مختلف قبرس در جدول زیر آمده است:

شهرمیانگین حقوق سالانه بر حسب یورو
لیماسول65160€
نیکوزیا58920€
لارناکا56400€

مدارک مورد نیاز جهت تحصیل دندانپزشکی در قبرس

برنامه دندانپزشکی کسب یک پایه علمی قوی را با مهارت های بالینی عملی ادغام می کند. شما برای نقش آینده خود به عنوان یک متخصص مراقبت های بهداشتی با تمرکز بر مهارت هایی مانند توانایی کار تحت فشار، توانایی کار تیمی با سایر کارکنان دندانپزشکی و توانایی برقراری ارتباط با بیماران و همکاران آماده خواهید شد. بیشتر از همه، شما مهارت های بالینی و دانش علمی خود را توسعه خواهید داد تا بتوانید در حرفه دندانپزشکی برتر باشید.

برای پذیرش دانشجو در خصوص اعزام دانشجو به قبرس باید مراحل زیر را طی کنید:

  • فرم درخواست ها پذیرش تحصیلی در قبرس را تکمیل کنید.
  • مدارک تحصیلی خود را ارائه دهید. برای دانش‌آموزان سطح A به دنبال ABB یا بهتر خواهیم بود، که شامل زیست‌شناسی و حداقل یکی از شیمی، ریاضی و فیزیک باشد. همچنین می‌توانیم در مورد مدارک تحصیلی عالی اسکاتلندی، گواهی پایان تحصیلات ایرلندی، مدرک بین‌المللی و سایر دیپلم‌های دبیرستان اروپایی مشاوره دهیم. BTEC ها قابل قبول نیستند و بعید است که دوره های پایه یا دسترسی نیز قابل قبول باشند.
  • اگر تحصیلات متوسطه شما به زبان دیگری بوده است (آیلتس 6.5 یا بهتر) توانایی انگلیسی خود را ثابت کنید.
  • ارائه انگیزه نامه معتبر
  • ارائه یک نسخه کپی از پاسپورت متقاضی
  • پرداخت هزینه درخواست جهت اخذ پذیرش تحصیلی حدود 52€ (یورو)

اگر مایلید اطلاعات کامل درباره تحصیل دندانپزشکی در قبرس در جریان باشید، با کارشناسان حقوقی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :