مهاجرت تحصیلی ترکیه

تحصیل در دانشگاه یاشار ترکیه

تحصیل در دانشگاه یاشار ترکیه

تحصیل در دانشگاه یاشار ترکیه، یکی از برنامه های مطلوب در این کشور می باشد که امروزه توانسته توجه متقاضیان بین المللی را به خود جذب کند. دانشگاه یاشار ترکیه در میرزمیر توسط بنیاد ورزشی و آموزشی Selçuk Yaşar، با هدف ارائه آموزش های فرهنگی، هنر و طراحی و تولید دانش، تحقیقات و خدماتی که به توسعه جامعه محلی و جهانی کمک می کند، تأسیس شد. این دانشگاه موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی خصوصی در ترکیه است که در سال 2001 آغاز به کار کرد. ساختمان اصلی این دانشگاه در داخل یک محوطه شهری قرار دارد. این موسسه هرگز از رتبه بندی ملی برترین دانشگاه های ترکیه خارج نمی شود. در خصوص کسب اطلاعات بیشتر در باب تحصیل در ترکیه پیشنهاد ما به شما تماس با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد.

سیستم تحصیلی در دانشگاه یاشار ترکیه

دانشگاه یاشار ترکیه ضمن ایجاد فرصت کار با کادر آموزشی ماهر و جهانی، خدمات مدرن را به دانشجویان ارائه می دهد. این موسسه به دانشجویان این امکان را می دهد تا فرصت های تحصیل در خارج از کشور را از طریق برنامه های اراسموس و تبادل جهانی انتخاب و دنبال کنند. تحصیل در دانشگاه یاشار ترکیه برای تحقق هدف خود در ایجاد تفاوتی که دانشجویان به آن نیاز دارند و پرورش افراد با دانشی آکادمیک و تخصصی که از مسئولیت اجتماعی و هنری نیز آگاهی دارند. انی دانشگاه دارای 2 مدرسه تحصیلات تکمیلی، 9 دانشکده، یک دانشکده علمی و کاربردی، 2 آموزشگاه حرفه ای و یک مدرسه زبان های خارجی است. پردیس Selçuk Yaşar که در منطقه ازمیر (Bornova) واقع شده است، به عنوان پردیس اصلی دانشگاه یاشار فعالیت می کند.

کتابخانه این موسسه، به عنوان مرکز اسناد و اطلاعات الکترونیکی دانشگاه یاشار، همواره به امر آموزش و پژوهش دانشگاه در سطح ملی و بین المللی بهبود بخشیده است. دانشجویان و اعضای هیئت علمی می توانند به منابع بسیار متنوعی از جمله مطالب دیداری و شنیداری، مجلات و روزنامه ها دسترسی داشته باشند. مرکز اطلاعات و اسناد الکترونیکی، طبق سیستم طبقه بندی کتابخانه کنگره طبقه بندی می شود. منابع الکترونیکی بیش از 50000 کتاب الکترونیکی و 19000 مجله الکترونیکی را شامل می شود. سالن های جدید اقامت در فاصله 5 دقیقه پیاده روی از پردیس دانشگاه واقع شده اند. این ساختمان ها حدود 400 دانشجو را در خود جای داده اند.

سیستم تحصیلی در دانشگاه یاشار ترکیه

بررسی کلیات دانشگاه یاشار ترکیه

دانشگاه یاشار ترکیه دارای 10 برنامه دکترا، 23 برنامه کارشناسی ارشد، 32 برنامه کارشناسی و 13 برنامه کاردانی را ارائه می دهد. برای دانشجویان این دانشگاه آموزش زبان انگلیسی، با برنامه هایی در 2 سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد، در نظر گرفته شده است. بنیانگذاران این دانشگاه معتقدند که با همکاری با شرکای بین المللی برای ارائه برنامه های مختلف علمی جهانی، با جامعه محلی ارتباط پیدا می کنند. دانشگاه یاشار ترکیه از طریق 7 دانشکده خود، برنامه های مختلف دانشگاهی را ارائه می دهد. این دانشگاه برنامه هایی را برای آموزش چندین زبان تدریس می کند، از جمله برنامه های سال اول تحصیل، دوره زبان انگلیسی است که از طریق دانشکده زبان های خارجی دانشگاه یاشار آموزش داده می شود. چندین زبان دیگر در این مدرسه تدریس می شوند که زبان های روسی، ایتالیایی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، ژاپنی و پرتغالی می باشند.

دانشگاه یاشار ترکیه پس از اینکه در سال 2011 توسط کمیسیون اعتبارسنجی زبان انگلیسی (CEA) معتبر شناخته شد و اولین موسسه ای شد که در ترکیه در زمینه زبان های خارجی اعتبار CEA را دریافت کرده است. این دانشگاه در سال 2016 نیز برای 10 سال پیاپی مجددا توسط این سازمان معتبر شناخته شد. این مرکز همچنان به ارائه آموزش با کیفیت بالا در زمینه زبان انگلیسی ادامه می دهد. علاوه بر این، دانشگاه یاشار دارای حدود 10000 دانشجو، 400 نفر هیات علمی و 350 کارمند اداری است. این دانشگاه بر ارائه آموزش با کیفیت بالا متمرکز است و انتظارات دانشجویان علاقه مند به استفاده حداکثر از امکانات مدرن آموزشی را برآورده می کند. جهت اطلاع از شرایط تحصیل در ترکیه می توانید مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه یاشار ترکیه

سال تحصیلی در دانشگاه یاشار به 2 ترم تحصیلی تقسیم می شود. این مرکز در گروه دانشگاه های کوچک قرار دارد و تنها 1000 دانشجو ظرفیت دارد. همچنین متقاضیان خارجی از روند پذیرش خارج نمی شوند. این دانشگاه در برنامه های مختلف تبادل بین المللی بین دانشجویان و کارکنان دانشگاه شرکت می کند. این موسسه در شبکه های اجتماعی توییتر، یوتیوب، فیس بوک و لینکدین حضور دارد. هنگام ثبت نام برای پذیرش در دانشگاه یاشار ترکیه، باید تمام مدارک مورد نیاز تهیه شود.

لیستی از مدارک لازم که جهت تحصیل در دانشکاه یاشار ترکیه نیاز می باشد شامل موارد زیر است:

  • تمام مدارک دانشگاهی و دبیرستانی اخذ شده
  • فرم درخواست آنلاین تکمیل شده
  • گواهینامه آیلتس یا تافل
  • گذرنامه
  • شماره تماس
  • شناسه ایمیل
  • جزئیات خانواده داوطلب
  • توصیه نامه ها
  • رزومه کاری
  • بیمه درمانی و زندگی
  • ویزای دانشجویی
  • نامه تشویقی از موسسه های قبلی

علاوه بر این، هزینه شهریه برای دوره های سطح کارشناسی دانشگاه یاشار حدود 9500€ (یورو) و در سطح کارشناسی ارشد حدود 10000€ (یورو) در سال است. در کنار بررسی هزینه های تحصیل در این کشور بایستی به مبحث هزینه زندگی در ترکیه نیز توجه داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان کاردان و دلسوز موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :