مهاجرت تحصیلی کانادا

تحصیل در دانشگاه یورک کانادا

تحصیل در دانشگاه یورک کانادا

تحصیل در دانشگاه یورک کانادا یک موسسه بزرگ است که به دانشجویان آزادی انتخاب در بسیاری از دوره های تحصیلی خود را بدون محدودیت می دهد. این موسسه یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی در تورنتو است و سومین دانشگاه بزرگ کانادا می باشد. دانشگاه یورک کانادا دارای 11 دانشکده، تقریبا 55700 دانشجو، 7000 استاد و کارمند و بیش از 325000 دانش آموخته در سراسر جهان دارد، از جمله آن دانشکده هنرهای لیبرال و مطالعات حرفه ای، دانشکده علوم، دانشکده مهندسی لاسوند، دانشکده تجارت شولیچ، دانشکده حقوق Osgoode Hall، کالج گلندون، دانشکده بهداشت، دانشکده مطالعات محیطی، دانشکده هنر، دانشکده معماری و 28 مرکز تحقیقاتی می باشد. همچنین در رتبه بندی برترین دانشگاه های جهان (QS 2022) این دانشگاه با رتبه 531 در جهان و 18 کانادا شناخته می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ارشد ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

جزییات کلی دانشگاه یورک کانادا

دانشگاه یورک کانادا در سال 1959 به عنوان یک موسسه غیر فرقه ای تأسیس شد که در 26 مارس همان سال، رضایت سلطنتی را از مجلس قانون گذاری انتاریو دریافت کرد. اولین کلاس آن در سپتامبر 1960 در سالن فالکنر در دانشگاه تورنتو با حضور 76 دانشجو برگزار شد. در پاییز 1961، یورک به اولین پردیس خود، کالج گلندون، نقل مکان کرد و به صورت نیمه وقت، شروع به آموزش هنرهای لیبرال کرد. در سال 1965، این دانشگاه پردیس دوم خود را به نام پردیس Keele در شمال یورک کانادا، در محله ای كه هم اكنون به عنوان ارتفاعات دانشگاه یورک کانادا شناخته می شود را افتتاح كرد. Keele امروزه به عنوان پردیس اصلی دانشگاه یورک کانادا، اکثر دانشکده های علمی و هنری وابسته را در خود جای داده است. از جمله این دانشکده ها عبارتند از دانشکده هنر، اقتصاد، حقوق، مطالعات محیطی، علوم مهندسی و پزشکی را می باشد.

امروزه دانشگاه یورک کانادا بهترین اماکن تفریحی، سواحل زیبا برای آخر هفته ها و مراکز خرید مناسب را به دانشجویان خود ارائه می دهد. این دانشگاه همچنین با ارائه یک دوره کارآموزی با پرداخت هزینه یک ساله در زمینه تحصیل، اطمینان حاصل می کند که داوطلبان خود دارای تجربه کار کافی هستند و پشتیبانی کامل، فرایند مصاحبه و یافتن شغل را برای دانشجویان خود، فراهم می کند. همچنین کتابخانه دانشگاه یورک دارای 2 شعبه است. کتابخانه اسکات دارای مطالبی در زمینه علوم انسانی، علوم اجتماعی، هنر و مطالعات محیطی است.

شرایط تحصیل در دانشگاه یورک کانادا

دپارتمان فیلم دانشگاه یورک کانادا قدیمی ترین مدرسه فیلم كانادا را در خود جای داده است و با رتبه قبولی قابل مقایسه با مدرسه هنرهای سینمایی USC و مدرسه هنر تیشک، در ردیف بهترین های كانادا قرار گرفته است. دانشگاه یورک میزبان قدیمی ترین و بزرگترین دانشکده مطالعات زیست محیطی در کانادا است. از سال 1999 تا 2018 ، دانشگاه یورک اولین و بزرگترین برنامه طراحی گرافیک را ارائه داد. این دوره تحصیلی 4 ساله، به طور مشترک توسط 2 موسسه آموزشی برجسته طراحی در کانادا (دانشگاه یورک و کالج شریدان) ارائه شد. دانشکده حقوق Osgoode Hall در سال 1969، به دنبال شرط وابسته شدن هر دانشکده حقوق به یک دانشگاه، از مرکز شهر به محوطه دانشگاه یورک نقل مکان کرد.

گالری هنر دانشگاه یورک مجموعه های هنری دائمی را در خود جای داده است. این مجموعه شامل حدود 1500 اثر، از جمله رسانه های ترکیبی کانادایی، آمریکایی، اینویتی و اروپایی، چندرسانه ای، نقاشی، عکاسی، چاپ، مجسمه سازی، کتاب طراحی، فیلم و ویدئو می باشد. دانشکده هنر و رسانه، برنامه هایی مانند طراحی، موسیقی محلی، مطالعات فرهنگی، هنرهای تجسمی، موسیقی، رقص و تئاتر را ارائه می دهد. دپارتمان جاز یورک زمانی تحت نظارت اسکار پیترسون اداره می شد. یورک همچنین یک برنامه کارشناسی مشترک با کالج شریدان در زمینه موسیقی، دارد. جهت اطلاع از شرایط اخذ ویزای تحصیلی کانادا پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور می باشد.

شرایط تحصیل در دانشگاه یورک کانادا

اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه یورک کانادا

دانشگاه یورک کانادا همچنین این فرصت را به دانشجویان می دهد تا از طریق برنامه کارآموزی بین المللی Discover India، با دانشگاه FLAME در برنامه های تبادل دانشجو شرکت کنند. همچنین دانشجویان می توانند حین تحصیل در خارج از کشور، واحد هایی مرتبط با سطح تحصیلی خود را کسب کنند. به طور کل این دانشگاه با بیش از 120 موسسه در 40 کشور جهان در زمینه تبادل دانشجو، موافقت نامه مشترک دارد.

همچنین روند درخواست پذیرش در دانشگاه یورک کانادا در چند مرحله، به شرح زیر است:

  • مدارک تحصیلی رسمی و سایر اسناد مرتبط
  • رزومه کاری در صورت موجود بودن
  • نامه شخصی
  • اسناد مربوط به سوابق تحصیلی
  • نمرات آزمون تافل یا آیلتس
  • اسناد شهروندی و مهاجرت به کانادا

این دانشگاه برای تسهیل در روند با کیفیت آموزش برای دانشجویان خود در کانادا یا سراسر جهان، کمک مالی در قالب بورسیه های مختلف بین المللی، برای تحصیل در کانادا را ارائه می دهد. متقاضیان باید توجه داشته باشند که برای بهره مندی از این بورسیه و کمک هی مالی، می توانند نسبت به درخواست بورسیه دانشجویان بین المللی اقدام کنند که این درخواست ها باید در سریع ترین زمان ممکن ارسال شوند. دانشکده تحصیلات تکمیلی یورک، کلیه درخواست های مربوط به کمک های مالی و بورسیه تحصیلی را بررسی و پردازش می کند.

هزینه های تحصیل در دانشگاه یورک کانادا

تورنتو به طور کلی یک شهر گران قیمت است. بنابراین، برای دانشجویان، پرداخت اجاره آپارتمان در این شهر است. هزینه زندگی در برخی از محله های کانادا به گونه ای هستند که دانشجویان می توانند در هر ماه حدود 450CAD الی 1500CAD (دلار کانادا) اجاره بهای آپارتمان پرداخت کنند. این محله ها عبارتند از یونگ اگلینتون، جین فینچ، خیابان بلور و خیابان اسپادینا و غیره می باشد. برای تسهیل در روند اقامت، متقاضیان بین المللی تحصیلی در کانادا، لازم است قبل از ثبت نام در موسسه منتخب، هزینه های پرداختی را بررسی کنند. هزینه تحصیل برای برنامه های مختلف در موسسه با توجه به سطح و مدت زمان برنامه متفاوت است. علاقه مندان می توانند برای بهره مندی از مشاوره های تلفنی رایگان، با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :