مهاجرت تحصیلی انگلستان

تحصیل در دانشگاه استون انگلستان

تحصیل در دانشگاه استون انگلستان

تحصیل در دانشگاه استون انگلستان، به علت کیفیت دوره های آموزشی خود، مورد توجه بسیاری از دانشجویان بین المللی قرار گرفته است. دانشگاه استون انگلستان در سال 1895 تاسیس شد. این دانشگاه یک دانشگاه دولتی واقع در بیرمنگام، انگلستان است. دانشگاه استون انگلستان دارای یک جامعه دانشجویی پر جنب و جوش همراه با بیش از 3000 دانشجوی بین المللی از 120 کشور مختلف است که به خاطر شهرت بسیار زیاد خود، در زمینه ارائه فرصت های متنوع علمی، تحصیل در استون را انتخاب می کنند.

دانشگاه استون انگلستان توسط رتبه بندی دانشگاه های جهانی Times Higher Education (سال 2022)، در رتبه 44 در جهان قرار گرفت. همچنین دانشگاه استون انگلستان از یک تقویم دانشگاهی مبتنی بر ترم پیروی می کند و دارای یک جامعه چند فرهنگی است. همچنین در سال 2017، چارچوب تعالی تدریس (TEF) به دانشگاه آستون رتبه طلایی دانشگاهی را اعطاء کرد. مشاورین خبره ما در بخش مشاوره تلفنی و حضوری در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده خدمت رسانی به شما در خصوص مهاجرت تحصیلی به انگلستان خواهند بود.

بررسی تحصیل در دانشگاه استون انگلستان

بررسی تحصیل در دانشگاه استون انگلستان ابتدا به جزییات محوطه دانشگاه استون می پردازد. دانشگاه استون انگلستان دارای مساحت 60 هکتاری می باشد. مرکز بیرمنگام که یکی از جوان ترین شهرهای اروپا است تنها 10 دقیقه به صورت پیاده، از محوطه دانشگاه استون انگلستان فاصله دارد. دانشگاه استون انگلستان با بیش از 130 گروه و باشگاه به سرپرستی دانشجویان، هر دانشجو در دانشگاه چیزی را برای انتخاب دارد. دانشجویان دانشگاه استون انگلستان امکان زندگی در محوطه دانشگاه را دارند و همچنین گزینه وعده غذایی دانشجویی در دانشگاه استون انگلستان وجود خواهد داشت که می توانند بدون نیاز به پول در کافه های دانشگاه غذا بخورند. فرودگاه بین المللی بیرمنگام در فاصله 14.5 مایلی از دانشگاه قرار دارد.

دانشگاه استون انگلستان همچنین گزینه های اقامتی 5 و 7 تخته را در اقامتگاه های جیمز وات، ویلیام مورداک و مری استورج فراهم می کند. آپارتمان ها به 3 ساختمان نزدیک به پردیس اصلی دانشگاه تقسیم شده اند که به سایر امکانات دانشگاه امکان دسترسی می دهند. از امکانات موجود در محل اقامت دانشگاه استون انگلستان می توان به اتاق خواب مبله، آشپزخانه مجهز، خشکشویی، انبار دوچرخه اشاره کرد. همچنین دانشجویان در مرحله تایید محل اقامت که بعدا تنظیم می شود، باید 250£ (پوند انگلیس) را پیش پرداخت کنند. همچنین اطلاع از شرایط تحصیل در دانشگاه آکسفورد انگلستان به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

بررسی تحصیل در دانشگاه استون انگلستان

سیستم تحصیل در دانشگاه استون انگلستان

سیستم تحصیل در دانشگاه استون انگلستان از طریق دانشکده های مختلف خود به گونه ای است که حدود 109 دوره کارشناسی و 97 دوره کارشناسی ارشد ارائه می دهد. این دوره ها عبارتند از:

  • دانشکده بازرگانی استون
  • دانشکده پزشکی استون
  • دانشکده مهندسی و علوم کاربردی
  • دانشکده زبان و علوم اجتماعی
  • دانشکده علوم زندگی و بهداشت
  • دانشکده تحصیلات تکمیلی استون

دانشگاه استون انگلستان هر 2 دوره کارآموزی را در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه می دهد. از اینرو سطح زبان مورد نیاز برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به ترتیب سطح 6 و 7 است. برنامه های بنیاد بین المللی مختلفی در رشته های مهندسی، علوم و همچنین تجارت وجود دارد. بدین ترتیب تیم هیئت علمی دانشگاه استون متشکل از اساتید بسیار واجد شرایط و همچنین کارشناسان صنایع مربوطه است. از اینرو ابزارهای مدرن و رویکردهای منطقی مانند مطالعات موردی در روش های تدریس اتخاذ شده است. علاوه بر جلسات نظری، دانشگاه استون انگلستان بر آموزش عملی دانشجویان تأکید دارد.

دانشگاه استون انگلستان همچنین مدارک مختلف آنلاین مانند دکترای تجارت، دکترای مدیریت بازرگانی، روانشناسی بهداشت و سایر را ارائه می دهد. مدارک مبتنی بر کار مجموعه مهارت های یک دانشجو را توسعه می دهد و دانشگاه مدارک مبتنی بر کار مانند درجه بنیاد شنوایی سنجی، مهندسی حرفه ای و غیره را ارائه می دهد. برنامه های کارشناسی دانشگاه در زمینه تجارت و اقتصاد، روانشناسی و علوم اجتماعی توسط سازمان Times Higher Education Ranking 2022در رتبه های برتر قرار گرفته است. جهت اطلاع از شرایط تحصیل در رشته پرطرفدار پزشکی مقاله تحصیل پزشکی در انگلستان را مطالعه بفرمائید.

شرایط اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه استون انگلستان

اخذ پذیرش و شرایط تحصیل در دانشگاه استون انگلستان هر ساله حجم گسترده ای از درخواست ها را از دانشجویان سراسر جهان دریافت می کند. برای درخواست دانشجویان، نمره آزمون استاندارد برای تحصیل در انگلستان، به عنوان یک شرط لازم است. مراحل پذیرش و تحصیل در دانشگاه استون انگلستان را می توان به صورت آنلاین انجام داد.

همچنین مدارک زیر باید همراه با فرم درخواست برای پذیرش ارسال شود:

  • رونوشت رسمی از کلیه موسسات قبلی
  • توصیه نامه
  • بیانیه شخصی
  • مدرک اخذ شده از یک موسسه شناخته شده برای پذیرش در مقطع تحصیلات تکمیلی
  • سابقه استخدام
  • ریز نمرات کسب شده
  • بیمه سلامت
  • کپی گذرنامه
  • اثبات مهارت زبان انگلیسی

دانشگاه استون انگلستان بورسیه های تحصیلی و وام های تحصیلی مختلفی را به دانشجویان خود ارائه می دهد تا همه بتوانند فراتر از هر مانع مالی به دوره های آموزشی دسترسی داشته باشند. این دانشگاه رکورد بالایی در محل استقرار داشته است. دانشجویانی که از این دانشگاه فارغ التحصیل می شوند، توسط شرکت های برجسته و دارای پاداش بالا استخدام می شوند. همچنین دانشگاه استون انگلستان این فرصت ها را به دانشجویان بین المللی نیز ارائه می دهد.

دو نوع وام برای دانشجویان این موسسه در نظر گرفته شده است که وام شهریه و هزینه زندگی می باشند. برخی از مزایای موجود برای فارغ التحصیلان دانشگاه استون انگلستان نیز مانند تخفیف در هتل های 4 ستاره، دسترسی رایگان به کتابخانه، خدمات بهداشتی مختلف و تخفیف در عضویت در مراکز ورزشی دانشگاهی می باشند. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و مطرح کردن سوالات خود، می توانند با کارشناسان ماهر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :