مهاجرت تحصیلی کره جنوبی

تحصیل داروسازی در کره جنوبی

تحصیل داروسازی در کره جنوبی

طبق آمار به دست آمده تحصیل داروسازی در کره جنوبی یکی از داغ ترین و پرتقاضاترین رشته های تحصیلی در خارج از کشور می باشد، زیرا فارغ التحصیلان داروسازی در کره جنوبی نه تنها شغل ثابتی خواهند داشت، بلکه درآمد بسیار بالایی را در این کشور کسب خواهند کرد. به طور کلی، اتباع کشورهای خارجی با تحصیل رشته داروسازی در کره جنوبی چیزهای زیادی را در این زمینه به دست می آورند.

کره جنوبی کشوری با نرخ رشد قوی است، بنابراین مراقبت های بهداشتی برای مردم این کشور اهمیت بسیار بالایی دارد. به همین دلیل است که در سال های اخیر سرمایه گذرای های بی شماری در صنعت داروسازی در این کشور انجام شده است. بنابراین دانشجویانی که تحصیلات داروسازی خود را در کره جنوبی گذرانده اند در سطح بین المللی بسیار مورد قدردانی قرار می گیرند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سالها تجربه در امر مهاجرت آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشد.

اصلی ترین امتیازاتی که دانشجویان با تحصیل داروسازی در کره جنوبی به دست می آورند عبارت اند از:

اصلی ترین امتیازات برای دانشجویان با تحصیل داروسازی در کره جنوبی

هزینه تحصیل داروسازی در کره جنوبی

تمامی افرادی که به دنبال تحصیل رشته داروسازی در کره جنوبی هستند، باید هزینه تحصیل در کره جنوبی را به طور کامل پرداخت کنند. به عبارت دیگر، چه در رشته داروسازی یا سایر رشته های تحصیلی در کره جنوبی مشغل به تحصیل هستید، همچنان باید اطمینان حاصل کنید، که توان پرداخت هزینه های تحصیل در این کشور را به طور کامل خواهید داشت. اما نگران نباشید، زیرا هزینه تحصیل داروسازی در کره جنوبی به نسبت اغلب کشورهای مدرن آسیایی بسیار مقرون به صرفه تر می باشد. علاوه بر پایین بودن هزینه تحصیل می توانید از بورسیه های دانشجویی نیز در این رشته تحصیلی بهره مند شوید.

به طور کلی هزینه تحصیل داروسازی در کره جنوبی به دسته های مختلفی تقسیم می شود، که این دسته ها عبارت اند از:

هزینه های مختلف تحصیل داروسازیتوضیحات
هزینه یادگیری زبانطول دوره یادگیری زبان در کره جنوبی بین 3 تا 6 ماه طول می کشد، که حدود 39000KRW تا 65000KRW  (وون کره جنوبی) هزینه دارد.
هزینه های درخواست برای تحصیل داروسازیهزینه های درخواست شامل هزینه ساخت اپلیکیشن که حدود 1100KRW (وون کره جنوبی) حین درخواست می شود.
هزینه شهریههزینه شهریه داروسازی در کره جنوبی بسته به نوع موسسه شما که دولتی یا خصوصی باشد، متفاوت خواهد بود. اما به طور متوسط دانشجویان داروسازی در کره جنوبی بین 5500KRW تا 8500KRW (وون کره جنوبی) ماهانه برای هزینه شهریه دانشگاه پرداخت می کنند.

در نمودار زیر می توانید هزینه تحصیل داروسازی در کره جنوبی را با کشورهای مختلف جهان مقایسه کنید:

هزینه تحصیل داروسازی در کره جنوبی را با کشورهای مختلف جهان

چشم انداز شغلی پس از تحصیل داروسازی در کره جنوبی

یکی از اصلی ترین مزیت های تحصیل داروسازی در کره جنوبی، وجود چشم اندازهای شغلی مناسب در این کشور برای فارغ التحصیلان این رشته تحصیلی می باشد. به عبارت دیگر، دانشگاه های داروسازی در کره جنوبی با همکاری وزارت کار این کشور مشاغل متعددی را در اختیار فارغ التحصیلان داروسازی قرار می دهد. به طور کلی، پس از گذراندن دوره آموزشی 6 ساله داروسازی در کره جنوبی، دانشجویان می توانند به منظور کسب دانش حرفه ای و عمیق تر در مورد پزشکی به تحصیلات تکمیلی بروند. بنابراین با این کار می توانند دانش و تجربه کافی برای تبدیل شدن به یک متخصص داروساز را کسب کنند.

چشم انداز شغلی پس از تحصیل داروسازی در کره جنوبی

برخی از مهم ترین مشاغل برای فارغ التحصیلان رشته داروسازی در کره جنوبی عبارت اند از:

انواع مشاغل داروسازی در کره جنوبیتوضیحات
کار در شرکت داروسازیداروسازان در کره جنوبی نقش مهمی در زمینه های مختلف شرکت دارویی دارند. فارغ التحصیلان ممکن است بسته به استعداد در دفتر مرکزی، بخش تولید و آزمایشگاه های تحقیقاتی این شرکت ها کار کنند.
کار در سازمان های ملیمتخصصان در این حوزه مسئول آموزش و نظارت بر مجوز، تولید و توزیع داروها هستند.
داروسازان بیمارستانیداروسازان بیمارستانی در کره جنوبی، داروها را مدیریت و تجویز می کنند. همچنین دستورالعمل های مربوط به دارو را ارائه می دهند.
داروسازان جامعهپس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، دانشجویان مستعد می توانند پس از قبولی در آزمون ملی داروسازی در کره جنوبی مجوز داروسازی را دریافت کنند.

در نمودار زیر می توانید محبوب ترین شغل داروسازی در کره جنوبی را از دیدگاه فارغ التحصیلان این رشته تحصیلی مشاهده فرمایید:

محبوب ترین شغل داروسازی در کره جنوبی را از دیدگاه فارغ التحصیلان

چالش های اساسی تحصیل داروسازی در کره جنوبی

همانند اغلب کشورهای مدرن جهان، تحصیل داروسازی در کره جنوبی نیز در کنار مزیت های بی شماری که برای اتباع کشورهای خارجی به همراه دارد، دارای چالش های متفاوتی نیز در حوزه های مختلف می باشد. یکی از اصلی ترین چالش های تحصیل داروسازی در کره جنوبی روند درخواست ویزای تحصیلی این کشور برای ادامه تحصیل در رشته داروسازی می باشد.

علاوه بر این اغلب موسسات آموزشی در رشته داروسازی آزمون های ورودی دشواری را برای پذیرش دانشجویان بین المللی طراحی کرده اند. در نهایت اینکه، هزینه اقامتگاه نیز در کره جنوبی برای دانشجویان بین المللی بسیار بالا خواهد بود. چنانچه تصمیم خود را برای تحصیل داروسازی در کره جنوبی گرفته اید، برای اطمینان خاطر بیشتر در این خصوص با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید، تا از بروز مشکلات متعدد در این حوزه جلوگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :