مهاجرت تحصیلی فیلیپین

تحصیل داروسازی در فیلیپین

تحصیل داروسازی در فیلیپین

تحصیل داروسازی در فیلیپین به دلیل مقرون به صرفه بودن آن خیلی از دانشجویان علاقه مند به مهاجرت و تحصیل در این کشور هستند، یکی از مزایای تحصیل در فیلیپین تحصیل به زبان انگلیسی است. شخص به عنوان یک داروساز، می تواند یک زندگی عالی داشته باشد که یکی از مزایای برتر داروساز بودن است. داروسازان معمولا از حقوق سالانه بالایی برخوردار هستند، این می تواند در تصمیم گیری شخص برای ادامه تحصیل در رشته داروسازی بسیار مهم باشد. داروسازی جزء یکی از رشته های پر طرفدار تحصیل در فیلیپین است که مورد علاقه خیلی از دانشجو ها قرار گرفته شد. اعتبار مدرک داروسازی در فیلیپین بین المللی است و شخص با داشتن این مدرک به راحتی می تواند در هرکشور که دوست دارد به کار مشغول شود.

برای تبدیل شدن به یک داروساز در فیلیپین، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی داروسازی باید آزمون مجوز داروساز را بگذراند، که توسط هیئت داروسازی و تحت نظارت کمیسیون مقررات حرفه ای انجام می شود. برای اخذ مدرک داروسازی باید شیمی را در سطح بالایی مطالعه کرده باشند، ترجیحا در کنار آن زیست شناسی، فیزیک و ریاضیات به آن پرداخته شود. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگو سوالات مرتبط با این حوزه هستند.

شرایط تحصیل در رشته داروسازی در فیلیپین

یک فارغ التحصیل دبیرستان باید برای هر یک از دانشکده ها و دانشگاه های معتبر داروسازی در کشور درخواست دهد و مدرک لیسانس علوم داروسازی را بگذراند. به طور معمول داروسازی یک برنامه و دوره 4 ساله در اکثر کالج ها و دانشگاه ها است. برای تحصیل داروسازی در فیلیپین باید رشته تحصیلی شخص شیمی، ریاضی یا زیست شناسی باشد. برای پذیرش در دوره های داروسازی، دانش آموز باید کلاس 12 فیزیک، شیمی، ریاضیات و زیست شناسی را با حداقل 50% نمره در آزمون واجد شرایط گذرانده باشد. هزینه تحصیل داروسازی در فیلیپین با توجه به ن.ع دانشگاه انتخابی متفاوت خواهد بود.

شرایط تحصیل داروسازی در فیلیپین بدین شرح می باشد:

شرایط تحصیل داروسازی در فیلیپین

مهاجرت و تحصیل داروسازی در فیلیپین

شخصی که میخواد به فیلیپین مهاجرت کند باید گذرنامه با اعتبار 6 ماه بیشتر از مدت اقامت در فیلیپین باشد، بلیط رفت و برگشت اماده باشد، نیازمند مدرک شهروندی سابق فیلیپین به طور مثال گذرنامه قدیمی فیلیپین تاییده شده و آزمایش کووید-19 از قبل در آزمایشگاهی که در فرودگاه کار می کند رزرو شده است. همه دانشجویان بین المللی به ویزای دانشجویی نیاز دارند که پس از اخذ پذیرش در دانشگاه فیلیپین باید از سفارت فیلیپین یا کنسولگری در کشور خود درخواست دهند. مدت زمان مجوز تحصیل بسته به کشور مورد نظر متفاوت است اما به طور میانگین دریافت مجوز تحصیل می تواند تا 3 ماه طول بکشد.

اگر سابقه کاملی از سابقه سفر خود ندارید، یا اگر مدارک هویتی شما نامشخص است، ممکن است درخواست مجوز تحصیل شما را رد کند. خارجیان دارای تابعیت مضاعف یا شهروند فیلیپینی به رسمیت شناخته شده با ارائه گواهی شناسایی از اداره مهاجرت و گواهی سوگند وفاداری و گواهی شهروندی دوگانه، گواهی شناسایی به عنوان شهروند فیلیپینی مجاز خواهند بود در آزمون شرکت کنند. اتباع خارجی که مایل به اقامت در فیلیپین هستند ممکن است درخواست ویزای مهاجرتی را در نظر بگیرند. این نوع ویزاها به افراد غیر شهروندی اعطا می شود که کشور آنها اقامت دائم و امتیازات مهاجرت به فیلیپین را اعطاء می کند.

برترین دوره های تحصیل در فیلیپین عبارتند از:

  • دوره های بازرگانی
  • رشته تحصیلی
  • مهندسی و معماری
  • فناوری اطلاعات
  • کشاورزی و شیلات
  • دوره های پزشکی و رشته های مرتبط

مهاجرت و تحصیل داروسازی در فیلیپین

بررسی تحصیل داروسازی در فیلیپین

کشور فیلیپین یکی از کشورهای زیبا و توسعه یافته است که در بخش جنوب شرقی آسیا قرار گرفته است، دانش‌آموزانی که می‌خواهند مدرک داروسازی را اخذ کنند تشویق می‌شوند که رشته علوم فناوری، مهندسی و ریاضیات آکادمیک انتخاب کنند. این رشته مبانی ریاضیات و علوم کاربردی را ارائه می دهد که در زندگی دانشگاهی آنها مفید خواهد بود، دانش آموز باید فارغ التحصیل دبیرستان باشد.. یکی از مزایای ارزشمند آن برای دانشجویان بین‌المللی این است که تمامی دروس به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند. تحصیل داروسازی در فیلیپین در مقطع کارشناسی 4 سال به طول می انجامد و طی این 4 سال افراد را جهت ورود به صنعت داروسازی آماده می باشد.

با تحصیل در رشته ی داروسازی در کشور فیلیپین دانشجویان آشنایی با نحوه‌ی ساخت و تولید انواع داروها برای تشخیص، پیشگیری و درمان تمامی بیماری‌ ها را می آموزند. هزینه‌های تحصیل در این کشور، به نسبت کشورهایی همچون آمریکا، کانادا و یا کشورهای اروپایی خیلی کمتر است و علاوه بر این سیستم آموزشی بسیار بالایی نیز دارد و تحصیل به زبان انگلیسی است. این کشور بهترین سیستم آموزش عالی در آسیا را به خودش اختصاص داده است و سیستم آموزشی که تابع سیستم آموزشی آمریکا می باشد. در پایان شایان ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بخواهید تا به صورت کامل و جامع اطلاعات مورد نظر را در اختیار شما قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :