مهاجرت تحصیلی کرواسی

بیمه دانشجویی در کرواسی

بیمه دانشجویی در کرواسی

برای مهاجرت به کرواسی دریافت بیمه دانشجویی در کرواسی یکی از موارد بسیار حائز اهمیت است و علت این امر پوشش کامل بیمه در حین تحصیل دانشجو و امنیت سلامتی متقاضی است. کرواسی به دلیل کیفیت بالای زندگی در کنار هزینه های بسیار پایین و مناسب تبدیل به یکی از کشورهای مهاجر پذیر و شناخته شده، شده است. کشور کرواسی که عضو اتحادیه اروپا و نیز حوزه شنگن است توانسته شرایط ویژه ایی را برای تحصیل، کار و زندگی فراهم نموده است.

ارتباط کشور کرواسی با داشتن چندین فرودگاه بین المللی و نیز بنادر کشتی رانی، قطار و شبکه ریلی گسترده و حتی اتوبوس با کلیه نقاط جهانی بسیار خوب بوده و به همین علت نیز پذیرای دانشجویان از سراسر جهان طی سال های اخیر بوده است و برای دانشجویان داشتن بیمه بین المللی یکی از مدارک ضروری است و داشتن این بیمه می تواند سلامت دانشجو را در حین سال های اقامت تضمین نماید. علاقمندان به مهاجرت دانشجویی به کرواسی می توانند با مطالعه مقاله زیر که توسط مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت گرد آوری شده است، به اطلاعاتی در خصوص دریافت مدرک بیمه دانشجویی کرواسی دست یابند.

معرفی بیمه دانشجویی در کرواسی

برای دانشجویانی که به قصد تحصیل در کرواسی اقدام به مهاجرت می نمایند، داشتن بیمه درمانی در کرواسی در کل مدت تحصیل الزامی است. دانشجویانی که ملیت آنها مربوط به خارج از اتحادیه اروپا و یا مناطق کشورهای منطقه اقتصادی غیر اروپایی است، دانشجویان کشور های ثالث شناخته می شوند و این دانشجوهای خارجی، با اقامت موقت در کرواسی برای تحصیلات عالیه و یا متوسط باید اثبات بیمه از طریق مدارک مستند داشته باشند تا هزینه های درمانی آنها در مدت اقامت در کرواسی محاسبه گردد. در صورت نداشتن بیمه نامه خصوصی کمکی و بهداشتی معتبر، دانشجویان خارجی باید توسط صندوق بیمه درمانی کرواسی (HZZO) ثبت نام نمایند. HZZO یکی نهاد نیمه دولتی است که از آن به عنوان صندوق بیمه سلامت کرواسی یاد می شود که در سال 1993 تاسیس شده است.

معرفی بیمه دانشجویی در کرواسی

 مزایای دریافت بیمه دانشجویی درمانی در کرواسی

در کلیه موارد بیمه های درمانی و کمک های بین المللی لازم الاجراست و مزایای زیادی از جمله مزایایی که در ادامه ذکر می شود را ارائه می دهد:

  • هزینه های فوریت های پزشکی را در کرواسی و سراسر جهان بجز کانادا و ایالت متحده آمریکا پوشش می دهد.
  • تمامی مزایای پزشکی لازم در حین تحصیل در کرواسی را پوشش می دهد.

مزایای پزشکی که در مواقع اورژانسی مثل بیماری خاص و یا تصادف ارائه می شود نیز به شرح زیر است:

  • بازگرداندن بیمار به کشور مبدا در صورت نیاز
  • امکان استفاده از آمبولانس به صورت هوایی، دریایی و زمینی
  • عملیات جستجو و نجات بیمار در سوانح
  • استفاده از مزایای فوت و از کارافتادگی حین تصادفی و تا انتهای عمر
  • بیمه مسئولیت شخص ثالث

سایر مزایاهای بیمه دانشجویی و درمانی در کرواسی شامل چه مواردی است:

مزایاهای بیمه دانشجویی و درمانی در کرواسی

آشنایی با سیستم درمانی و بیمه در کرواسی

برای افرادی که به کرواسی مهاجرت می نمایند، بیمارستان‌ های خصوصی اساسا از بهترین گزینه ها برای مراقبت‌ های بهداشتی شمرده می شوند و دلیل آن این است که این بیمارستان‌ های خصوصی در اغلب موار خدماتی ارائه می‌دهند که به مهاجران بیشتر ارائه می گردد، یکی از مهم ترین این خدمات دانش زبان انگلیسی کارکنان و در کنار تجهیزات پزشکی مجهزتر، دریافت درمان با کیفیت بالاتر و سایر امکانات تکمیلی مانند خلوت تر بودن و امکان استفاده از اتاق‌های خصوصی.

به صورت کلی دسترسی به امکانات پزشکی در کشور کرواسی قابل توجه و ارزنده است. در مواقع اضطراری می توان مطمئن بود که دسترسی به یک مرکز پزشکی بسیار راحت است اما نکته ایی که وجود دارد این است که در صورت حضور در جزایر باید منتظر رسیدن امداد بمانید و این خدمات بیشتر در شهرهای بزرگ کشور کرواسی وجود دارد. برای مهاجرت به کرواسی داشتن بیمه دانشجویی یکی از موارد مورد نیاز برای صدور ویزا است و دانشجویان علاقمند به مهاجرت به کشور کرواسی می توانند با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز در خصوص مهاجرت به کرواسی را از ما دریافت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :