مهاجرت تحصیلی استونی

بیمه دانشجویی در استونی

بیمه دانشجویی در استونی

بیمه دانشجویی در استونی از جمله مواردی است که افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی به این کشور را دارند، بهتر است آن را دیافت کنند. استونی، کشوری که به‌خاطر پیشرفت‌های فناوری‌اش شناخته می‌شود، خدمات آنلاین زیادی مانند رای‌گیری، پرداخت مالیات و ثبت کسب و کار ارائه می‌دهد. با سابقه ای غنی در آموزش عالی که به سال 1632 برمی گردد، دانشگاه های این کشور اکنون امکانات مدرن، فناوری های پیشرفته کلاس درس و طیف گسترده ای از مدارک تحصیلی انگلیسی را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کنند. مقرون به صرفه بودن شهریه مزیت دیگری است. زندگی در آن به معنای تجربه کیفیت هوای عالی است، زیرا بیش از نیمی از زمین پوشیده از جنگل های سرسبز است. مردم حفظ محیط طبیعی را در اولویت قرار می دهند. در ادامه مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، جزئیات بیشتری در این خصوص ارائه خواهند کرد.

شرایط بیمه دانشجویی در استونی

بیمه درمانی اجباری در استونی، همه مزایای پزشکی را پوشش نمی دهد و در صورتی که دانشجویان با ویزای تحصیلی استونی وارد این کشور شده باشند و مدت تحصیل بیش از 1 سال باشد، می توان یک سال بیمه سلامت و کمک دانشجویی بین المللی را خریداری و در پایان دوره سالانه تمدید کرد. بیمه دانشجویی سلامت در استونی، سفر و اقامت فرد را پوشش می دهد. درخواست بیمه دانشجویی در استونی مناسب هنگام تحصیل در خارج از کشور می تواند چالش برانگیز باشد. اگر متقاضی قبلا بیمه داشت بهتر است که آن را مجدد بررسی کند تا در صورت مغایرت یا منقضی شدن با توجه به معیارهای تعیین شده توسط دانشگاه و قوانین مهاجرت در ارتباط با دریافت آن، اقدام کند.

زمانی که متقاضی برای مدت طولانی تری در خارج از کشور تحصیل می کند، بیمه درمانی استاندارد به طور کامل از او محافظت نمی کند. ممکن است مراقبت های فوری دندانپزشکی، فیزیوتراپی، و پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته را پوشش دهد یا در حین تحصیل در خارج از کشور یا برای شغلی مسافرت به یک بیماری وحشتناک مبتلا شده است. در چنین شرایطی، خانواده فرد ممکن است بخواهند که متقاضی را ببینند. در این شرایط هزینه بلیط پرواز آنها توسط بیمه دانشجویی در کشور استونی، پرداخت خواهد شد.

شرایط بیمه دانشجویی در استونی

مقررات استفاده از بیمه دانشجویی در استونی

دانشجویان غیر اتحادیه اروپا در استونی باید برای مدتی که مجوز اقامت موقت معتبر است، بیمه پزشکی یا بیمه دانشجویی را دریافت کنند. مدرک بیمه متقاضی باید به پلیس و هیئت گارد مرزی ارائه شود. در کشور استونی الزامات سختگیرانه ای برای پوشش بیمه درمانی در هنگام درخواست اجازه اقامت وجود دارد و داشتن پوشش بیمه درمانی مورد نیاز برای درخواست مجوز اقامت موقت برای تحصیل ضروری است. دانشجویی که برای تحصیل در استونی اجازه اقامت دریافت کرده است، تحت پوشش صندوق بیمه سلامت نیست. دانشجویان می توانند با بیمه مسافرتی به استونی بیایند اما پس از آن، ملزم به دریافت بیمه درمانی مناسب هستند. در واقع متقاضی باید یک قرارداد بیمه دانشجویی داشته باشند که تضمین کند هزینه های مربوط به درمان پزشکی در نتیجه بیماری یا جراحت در طول اقامت در استونی برآورده می شود.

متقاضیانی که در کشور خود دارای بیمه درمانی معتبری هستند، می توانند از کارت بیمه سلامت اروپا نیز استفاده کنند این یک کارت رایگان است که به فرد امکان می دهد در طول اقامت موقت در هر یک از 27 کشور اتحادیه اروپا، ایسلند، لیختن اشتاین، نروژ و سوئیس تحت شرایط و هزینه یکسان به مراقبت های بهداشتی ضروری پزشکی و ارائه شده توسط دولت دسترسی داشته باشد. متقاضی باید توجه کند که خدمات رایگان را تضمین نمی کند. از آنجایی که سیستم مراقبت های بهداشتی هر کشور متفاوت است، خدماتی که در کشور مبدا هیچ هزینه ای ندارند، ممکن است در کشور دیگری رایگان نباشند.

در این بخش یک نمای کلی در ارتباط با این مقررات نشان داده خواهد شد:

مقررات استفاده از بیمه دانشجویی در استونی

چارچوب سیستم درمان و بیمه دانشجویی در استونی

بیشتر مراقبت ها توسط ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی دولتی در استونی شامل (بیمارستان ها، اکثر پلی کلینیک های تخصصی و مراقبت های بسیار تخصصی) و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی متعلق به شهرداری ارائه می شود. با این حال، سیستم مراقبت های بهداشتی اسلوونی نیز دارای تعداد فزاینده ای از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی خصوصی است، به ویژه در زمینه های مراقبت های اولیه و مراقبت های تخصصی. بیش از نیمی از ارائه دهندگان خدمات دندانپزشکی کشور خصوصی هستند.

اگر متقاضی از ارائه‌ دهنده خدماتی بیمه دانشجویی استفاده کند که با توافقنامه ندارد، بیمار هزینه‌ها را پرداخت می‌کنند. لازم به ذکر است که حداقل مبلغ بیمه برای پوشش 30000€ (یورو) است. در ارتباط با ساختار پزشکی در کشور استونی می توان گفت که پزشک اولین فردی است که در صورت بیماری با او مشورت می کند و در مورد پیشگیری از بیماری ها مشاوره می دهد. در خصوص انتخاب کشور استونی برای مهاجرت و کسب اطلاعات جامع با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :