مهاجرت تحصیلی سنگاپور

اعزام دانشجو به سنگاپور

اعزام دانشجو به سنگاپور

در سال های اخیر اعزام دانشجو به سنگاپور جزء گزینه های محبوب در بین متقاضیان است چرا که سنگاپور به یک مرکز آموزشی متنوع تبدیل شده است که به دانش آموزان خود احساس ایمنی و امنیت می دهد. این شهر تلفیقی از بسیاری از فرهنگ‌ ها، غذاها، هنرها و سبک‌ های معماری مختلف و هم چنین شیوه‌ ای از زندگی پیشرفته است.

این منطقه همراه با شعبه های بیش از 16 دانشگاه بین المللی مشهور، محل استقرار تعدادی از دانشگاه های دولتی و خصوصی درجه یک است. و علاوه بر همه این ها، تحصیل در سنگاپور در سال 2023 یک گزینه مقرون به صرفه برای دانشجویانی که می خواهند در خارج از کشور تحصیل کنند در مقایسه با کشورهای دیگر مانند ایالات متحده آمریکا و بریتانیا، که در آن هزینه تحصیل بسیار بیشتر است، ارائه می دهد. این مقاله توسط تیم مترجمین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه گردیده است.

شرایط اعزام دانشجو به سنگاپور

با توجه به استانداردهای آموزشی پیشرفته، امکانات تحقیقاتی و استانداردهای زندگی فوق العاده بالا، تحصیل در سنگاپور برای بسیاری از دانشجویان رویایی است. علاوه بر این، حضور بیش از 7000 سازمان معروف در سنگاپور این فرصت را برای دانشجویان فراهم می کند تا پس از اتمام تحصیلات خود در آنجا، شغل خود را بهبود بخشند. پس از اتمام کلاس دوازدهم در کشور خود، دانش آموزان خارج از کشور واجد شرایط تحصیل در سنگاپور در سال 2023 هستند. وزارت آموزش (MOE) آموزش عالی خارج از کشور در سنگاپور، که توسط تعدادی از موسسات آموزشی ارائه می شود.

انواع موسسات آموزشی در جدول زیر لیست شده است:

انواع موسسات دانشگاهیتوضیحات
دانشگاه های دولتیدانشگاه های متعلق به دولت عمدتا برای سنگاپوری ها تأمین می شود.
دانشگاه های خصوصیاگرچه آنها کمی گران تر از دانشگاه های دولتی هستند، اما موسسات خصوصی طیف گسترده ای از دوره ها را ارائه می دهند.
پلی تکنیکمدارک مختلف ارائه می دهد.
دانشگاه ها و موسسات خارجیشعبه های موسسات مختلف خارجی و آکادمی های خصوصی ارائه دهنده برنامه ها و مدارک تحصیلی
مدارس هنرموسسات هنر خصوصی ارائه دهنده دوره های تخصصی هنر

هزینه اعزام دانشجو به سنگاپور

فرآیند درخواست مورد نیاز برای تحصیل در سنگاپور در سال 2023 به طور گسترده به 2 دسته آنلاین و آفلاین طبقه بندی می شود. اجازه دهید شما را از طریق هر دوی اینها راهنمایی کنیم. فرآیند درخواست آنلاین برای تحصیل در سنگاپور در سال 2023 به شرح زیر است:

  • اطلاعات ورود و ثبت نام خود را وارد کنید.
  • هنگام پر کردن فرم اطلاعات واقعی و دقیق را ارائه دهید.
  • مدارک لازم را در قالب مورد نیاز آماده کنید.
  • مدارک لازم را به صورت آنلاین آپلود کنید.

فرآیند درخواست آفلاین برای تحصیل در سنگاپور در سال 2023، اگر تصمیم به درخواست آفلاین برای تحصیل در سنگاپور در سال 2023 دارید، باید فرم درخواست را پرینت بگیرید، آن را پر کنید و سپس با مشکل ارسال آن و مدارک پشتیبان خود به دفاتر پذیرش دانشگاه انتخابی خود مقابله کنید. برنامه های آفلاین شما معمولا به دفتر مربوطه دانشگاه سنگاپور یا دفاتر مشاوره ارسال می شود. هزینه اعزام دانشجو به سنگاپور با توجه به نوع دوره و دانشگاه انتخابی متفاوت خواهد بود.

هزینه اعزام دانشجو به سنگاپور

آموزش عالی در سنگاپور

آموزش عالی در سنگاپور توسط وزارت آموزش (MOE) مدیریت و اداره می شود. پس از اتمام 12 سال تحصیل در مدرسه یا دانش آموزان معادل آن، اقدام به پیگیری برنامه کالج می کنند. کالج‌های جوان و موسسات متمرکز به‌عنوان یک مدرسه مقدماتی برای آموزش عالی عمل می‌کنند و برنامه‌ های 2 یا 3 ساله ارائه می‌دهند که نتیجه آن آزمون سطح GCE “A” است. از سوی دیگر، پلی تکنیک قصد دارد افراد حرفه ای سطح متوسط ​​در زمینه های فنی و اقتصادی را با پایان برنامه با دیپلم پیشرفته آموزش دهد. موسسات آموزش عالی سنگاپور دانشجویان را با دانش و مهارت های ضروری برای کار در این صنعت مجهز می کنند.

انواع دانشگاه های عالی جهت تحصیل در سنگاپور عبارتند از:

  • پلی تکنیک سنگاپور
  • پلی تکنیک Ngee Ann
  • پلی تکنیک Temasek
  • پلی تکنیک نانیانگ
  • پلی تکنیک جمهوری

مدارک لازم برای اعزام دانشجو به سنگاپور

اگر می خواهید در سال 2023 در سنگاپور تحصیل کنید، مدارک زیر جهت اعزام دانشجو به سنگاپور مورد نیاز است:

  • ارائه کپی برگه های استانداردX ، XII و مدرک لیسانس که تأیید شده اند.
  • ارائه حداقل 2 توصیه نامه از مربیانی که اخیرا در محیط های دانشگاهی به شما آموزش داده اند.
  • ارائه گزارش نمراتGMAT، IELTS و TOEFL روی فتوکپی.
  • ارائه نمونه کارها (در مورد دانشجویان متقاضی دوره های هنر و طراحی و برنامه های معماری)
  • تأیید وجوه پرداختی جهت تحصیل در سنگاپور

توجه داشته باشید که برای تحصیل در سنگاپور در سال 2023، باید شرایط واجد شرایط خاصی را برآورده کنید که برای انجام آن، ابتدا باید آنها را بشناسید. اجازه دهید شما را از طریق شرایط واجد شرایط بودن برای تحصیل در سنگاپور آشنا کنیم:

  • دانش آموزان معمولا باید ریز نمرات کلاس دهم و دوازدهم خود را ارسال کنند و توانایی زبان انگلیسی خود را با نمرات آیلتس و تافل 6.5-7 یا 90-100 نشان دهند تا برای پذیرش در مقطع کارشناسی در سنگاپور در نظر گرفته شوند.
  • موسسات خصوصی از متقاضیان برنامه های لیسانس می خواهند که حداقل معدل 65 درصد یا بالاتر را داشته باشند
  • آیلتس الزامی نیست، به خصوص اگر برای دانشگاه های خصوصی درخواست می دهید.
  • برنامه های کارشناسی دانشگاه های دولتی به معدل تجمعی 90% یا بالاتر در هر دو پایه دهم و دوازدهم نیاز دارند.
  • داوطلبان بدون هیچ گونه تجربه شغلی قبلی در برنامه های MBA در کالج های خصوصی از جمله MDIS، PSB و JCU پذیرفته می شوند.

شما میتوانید دیگر مقالات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :