مهاجرت تحصیلی کره جنوبی

آزمون های مهم کشور کره جنوبی

آزمون های مهم کشور کره جنوبی

آزمون های مهم کشور کره جنوبی در خصوص ورود به دانشگاه های کره جنوبی الزامی است. در واقع شرایط آزمون های کره جنوبی با توجه نوع پذیرش دانشگاه متفاوت خواهد بود. مطمئن باشید که برای امتحان و برای ارزیابی آمادگی لازم را دارا باشید. نگرانی در مورد امتحانات و اینکه بقیه زندگی شما می تواند به آنها بستگی داشته باشد طبیعی است. اما سطح این نگرانی در کره جنوبی برای کنکور دانش آموزان در سطح دیگری است. آزمون ورودی کالج در کره جنوبی، آزمون توانایی تحصیلی کالج (CSAT) نامیده می شود که به عنوان Suneung (수능) نیز شناخته می شود. در این مقاله از موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره آزمون های مهم کشور کره جنوبی بیشتر توضیح خواهیم داد.

آزمون مهم برای دانش آموزان در کشور کره جنوبی

برای دانش آموزان دبیرستانی بین المللی در کره جنوبی، آماده شدن برای آزمون SAT ممکن است دشوار باشد. شما فکر می کنید که با وجود همه آزمون ها ها و آکادمی های اطراف Daechi-dong، آزمون های SAT به راحتی پیدا می شود. با این حال، روش های تدریس در چنین موسساتی ممکن است از نظر فرهنگی برای ترجیحات دانشجویان بین المللی بسیار متفاوت باشد. ناگفته نماند که بسیاری از معلمان SAT از قضا به زبان انگلیسی چندان مسلط نیستند. شنیدن اینکه دانش ‌آموزانی که در این آکادمی‌ های SAT شرکت می‌ کنند، صدها لغت واژگان را در روز حفظ می‌ کنند، تمرین ‌های تمرینی را انجام می‌ دهند که ممکن است از نظر قانونی به دست نیامده باشند، غیرمعمول نیست.

آزمون های مهم برای دانش آموزان در کره جنوبی به 5 بخش تقسیم می شود:

بخش های آزمون های مهم برای دانش آموزان در کره جنوبی

نحوه برگزاری آزمون Suneung در کشور کره جنوبی

از سال 2006، آزمون ملی سونئونگ، آزمون ورودی کالج های کره جنوبی، جهت تحصیل در کره جنوبی، هر سال پنج شنبه برگزار می شود. به گفته مقامات، آزمون سراسری، که مهمترین امتحان کره جنوبی ها در طول زندگی خود محسوب می شود، هر ساله در همان روز هفته برگزار می شود تا روند توزیع آزمون را تضمین کند. حمل و نقل اوراق امتحانی به 84 شهر، شهرستان و منطقه در سراسر کشور 3 روز طول می کشد. این فرآیند نه تنها شامل زمان سفر می‌ شود، بلکه شامل یک بررسی متقابل توسط مقامات برای اطمینان از رسیدن بسته‌ها به مقصد بدون هیچ گونه مداخله‌ ای است.

پس از رسیدن به محل تعیین شده در اداره آموزش هر منطقه، اوراق در یک مرکز با امنیت بالا نگهداری می شود و سپس در صبح های اولیه روز Suneung به محل آزمون منتقل می شود. به گفته موسسه برنامه درسی و ارزیابی کره که فرآیند آزمون را ایجاد، چاپ و بر آن نظارت می کند، توزیع اوراق آزمون از روز دوشنبه آغاز می شود، زیرا این روز کمترین ترافیک را دارد. از استفاده از روز جمعه به عنوان روز آزمون خودداری شده است، زیرا در جمع آوری پاسخنامه ها پس از امتحان و انتقال آنها به مرکز ارزیابی برای نمره دهی مشکل وجود دارد، زیرا ترافیک بعدازظهرهای جمعه در کره اغلب بد است.

نحوه برگزاری آزمون Suneung در کشور کره جنوبی

شرایط آزمون Suneung در کشور کره جنوبی

اولین آزمون Suneung در کره جنوبی، که در سال 1993 برای سال تحصیلی 1994 معرفی شد تا جایگزین آزمون قدرت ورودی کالج به دلیل انتقاد از اینکه بیش از حد بر حفظ حروف تمرکز داشت، در روز جمعه انجام شد. سپس آزمون‌ ها از سال 1994 تا 2005 هر سال در روزهای چهارشنبه برگزار می‌شد که به این معنی بود که اوراق امتحان در روز یکشنبه حمل می‌شد. اما یکشنبه ها نیز اغلب به دلیل سفرهای آخر هفته، ازدحام ترافیک سنگینی دارند.

در نهایت پنجشنبه به عنوان روز ایده‌ آل آزمون در سال 2006 انتخاب شد تا اطمینان حاصل شود که برگه‌ های آزمون به‌ موقع در محل‌ های آزمایش تحویل داده می‌ شوند. برنامه امتحانات از طریق رایزنی بین وزارت معارف و هر یک از ادارات آموزش و پرورش برای تعیین بهترین روز امتحان برای دانش آموزان تهیه می شود. دانشجویان نیز این شانس را دارند که روز بعد با همسالان و معلمان خود در تمرینات مروری شرکت کنند. همچنین افزوده شد که معلمان خانه همچنین می‌توانند بلافاصله با بررسی پاسخ‌ ها و نمره‌ دهی به دانش‌آموزان خود در مورد شانس پذیرش دانشگاه کمک کنند.

الزامات آزمون Suneung در کشور کره جنوبی

هر ساله حدود 600000 دانشجو در آزمون ورودی دانشگاه های کره جنوبی شرکت می کنند. در اواخر دهه 1990 تقریبا 900000 دانش آموز آن را قبول کردند. فقط 15000 یا بیشتر نمره کافی برای ورود به یکی از 3 مدرسه برتر کسب می کنند. روز امتحانات دانشگاه «مهم ترین روز در زندگی اکثر مردم کره جنوبی است. مجموعه ای از آزمون های چند گزینه ای که دانش آموزان در آن روز شرکت می کنند آینده آنها را تعیین می کند. کسانی که امتیاز خوبی کسب می کنند می توانند وارد یکی از بهترین دانشگاه های کره شوند، که به طور سنتی به آنها شغل مادام العمر را به عنوان یک بوروکرات بلند پرواز یا جنگجوی میز در یک chaebol (مجموعه) تضمین می کند. کسانی که نمره ضعیفی می‌گیرند، محکوم به حضور در دانشگاه کمتر یا اصلا دانشگاهی نیستند.

بنابراین، تیک زدن چند جعبه اشتباه ممکن است به این معنی باشد که آنها برای همیشه از لایه بالای جامعه کره قفل شده اند. همچنین این اولین Suneung از زمان اعلام پایان یافتن پاندمی COVID-19 توسط دولت خواهد بود، که در آن بیماران و دانش‌ آموزان تایید شده با علائم ویروس در همان محل آزمایشی که سایر شرکت‌ کنندگان در آزمون قرار دارند، بدون منزوی شدن امتحان خواهند داد. منتقدان پیش ‌بینی می‌ کنند که امتحان ورودی کالج امسال آسان ‌تر از حد معمول خواهد بود، زیرا این آزمون از این سال به بعد فقط مطالب تدریس شده در مدارس دولتی را پوشش می‌دهد و به اصطلاح «سوالات قاتل» بسیار دشوار را حذف می‌کند. برای کسب اطلاع بیشتر با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :