مهاجرت کاری سنت لوسیا

کار در سنت لوسیا

کار در سنت لوسیا

در سال های اخیر اغلب مهاجرانی که به سنت لوسیا سفر کردند، به دنبال سرمایه گذاری یا کار در سنت لوسیا بوده اند. زیرا این کشور همواره به دلیل رشد بالای اقتصادی مورد توجه سرمایه گذارن بین المللی از سراسر جهان قرا گرفته است. علاوه بر این اکثر کارگران در این کشور به ویژه در مشاغل بزرگتر، حق عضویت در اتحادیه های کارگری و برخورداری از برخی از حقوق تضمین شده مانند دستمزد بیماری را دارند.

از سوی دیگر یک طرح بیمه در سنت لوسیا وجود دارد که مزایای اولیه را برای آسیب های صنعتی، مرخصی زایمان برای مادران و مستمری برای سالمندان فراهم می کند. به طور کلی سنت لوسیا، بهشتی برای افرادی است که به دنبال کار جهت زندگی بهتر در خارج از کشور هستند. برای اینکه، بیشتر با شرایط کار در سنت لوسیا آشنا شوید، ما را در این مقاله که با کمک موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه و ارائه شده همراهی فرمایید.

شرایط مالیات و کار در سنت لوسیا

بر خلاف اغلب کشورهای اروپایی و حوزه دریای کارائیب، مالیات بر درآمد برای افرادی که مشغول به کار در سنت لوسیا هستند بسیار مطلوب است. البته لازم به ذکر است که مالیات بر درآمد در سنت لوسیا فقط شامل بخشی از افراد شاغل در این کشور می شود. به طور کلی مالیات بر درآمد سنت لوسیا برای موارد زیر اعمال می شود:

مشمولین مالیات بر درآمد در سنت لوسیاتوضیحات
مقیم یا ساکن سنت لوسیادرآمد فردی که مقیم یا ساکن سنت لوسیا است که به طور مستقیم یا غیر مستقیم از همه منابع به فرد تعلق می گیرد.
افراد غیر ساکن در سنت لوسیادرآمد فردی که به طور معمول ساکن سنت لوسیا نیست، که شامل درآمد حاصل از منابع خارج از سنت لوسیا تا حدی که درآمد به این کشور منتقل می شود.
افراد غیر مقیمدرآمد حاصل از سنت لوسیا برای افراد غیر مقیم و درآمد حاصل از منابع خارج از سنت لوسیا به افراد غیر مقیم به میزانی که درآمد در سنت لوسیا دریافت می شود.

الزامات کار در سنت لوسیا

اتباع کشورهای مختلف جهان که قصد کار در سنت لوسیا را دارند، باید قبل از مهاجرت به این کشور نکات ضروری حاکم در قوانین سنت لوسیا را رعایت کنند. زیرا بدون رعایت کردن این قوانین نمی توانید در این کشور به زندگی خوبی را برای خود و خانواده خود رقم بزنید. یکی از اصلی ترین این نکات اخذ ویزای سنت بوسیا می باشد. به طور کلی، بازدیدکنندگان سنت لوسیا باید ویزا دریافت کنند مگر اینکه از یکی از کشورهای معاف از ویزا یا کشورهایی که می توانند در بدو ورود ویزا دریافت کنند آمده باشند.

در جدول زیر می توانید نکات ضروری قبل از مهاجرت از طریق کار در سنت لوسیا را مورد بررسی قرار دهید:

نکات ضروری قبل از مهاجرت کاری به سنت لوسیاتوضیحات
متقاضیان تجارت در سنت لوسیااتباع کشورهای خارجی که قصد دارند برای تجارت به سنت لوسیا سفر کنند باید پاسپورت کشور خود را داشته باشند.
مجوز کارمهاجرانی که به دنبال کار در سنت لوسیا هستند باید مجوز کار این کشور را نیز دریافت کنند.
هزینه مجوز کارقبل از دریافت مجوز کار هزینه غیر قابل استرداد به مبلغ 150$ (دلار آمریکا) را به حسابدار کل در خزانه داری دولت پرداخت شود. همچنین رسید خزانه داری به افسر مجوز کار در سنت لوسیا ارسال می شود.

الزامات کار در سنت لوسیا

روند اخذ مجوز کار در سنت لوسیا

تمامی اتباع خارجی که به دنبال کار در سنت لوسیا هستند، باید برای درخواست مجوز کار در این کشور نیز درخواست دهند. برای دریافت مجوز کار در سنت لوسیا باید یک سند فرم را از وزارت روابط کار در این کشور دریافت کرده و آن را تکمیل کنید. علاوه بر این متقاضیان مجوز کار در سنت لوسیا باید مبلغ 95$ (دلار آمریکا) را برای دریافت رسید خزانه داری بپردازند. همچنین اگر نمی توانید از سنت لوسیا دیدن فرمایید تا درخواست فرم کنید، شخصی در جزیره می تواند سند را دریافت کرده و برای شما پست کند. همچنین به شدت توصیه می شود که حداقل 2 ماه قبل از ورود به سنت لوسیا برای مجوز کار در این کشور درخواست دهید. زیرا تا زمانی که مجوز تایید و دریافت نشده باشد از نظر قانونی اجازه کار در سنت لوسیا را نخواهید داشت.

در نمودار زیر می توانید هزینه درخواست مجوز کار را در کشورهای مختلف جهان مشاهده فرمایید:

هزینه درخواست مجوز کار سنت لوسیا در کشورهای مختلف جهان

پس تایید مجوز کار در سنت لوسیا، متقاضیانی که به دنبال کار در این کشور هستند می توانند به مدت 1 سال در این کشور مشغول به کار شوند. البته لازم به ذکر است که، مجوز کار در سنت لوسیا بسته به وضعیت شغلی قابل تمدید است. برای اینکه بیشتر با شرایط کار و مهاجرت به سنت لوسیا آشنا شوید، به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه فرمایید. تا اطلاعات دقیقی را در خصوص شرایط کار و حقوق ماهیانه کار سنت لوسیا به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :