مهاجرت سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

سرمایه گذاری در لوکزامبورگ طی سال های اخیر، به یکی از اصلی ترین گزینه های کارآفرینان و سرمایه گذاران بین المللی تبدیل شده است. علاوه بر این لوکزامبورگ مقصد ایده آلی برای سرمایه گذارنی است که به دنبال چشم انداز تجاری غنی و مکان جایگزین جذاب برای اقامت خصوصی هستند. همچنین لوکزامبورگ کیفیت عالی زندگی و زیرساخت های پیشرفته را ارائه می دهد.

به طور کلی لوکزامبورگ یکی از جذاب ترین مقاصد تجاری در سراسر جهان است. همانطور که می دانید چیزی به نام سرمایه گذاری کاملا مطمئن در هیچ نقطه ای از جهان وجود ندارد، اما با سرمایه گذاری در لوکزامبورگ می توانید به یک سرمایه گذاری ایمن نزدیک شوید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه در حوزه های مختلف مهاجرت به لوکزامبورگ، همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در این زمینه بوده است.

اقامت از طریق سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

یکی از بهترین روش ها جهت اخذ اقامت، سرمایه گذاری در لوکزامبورگ می باشد. برای افرادی که مایل به اقامت در این کشور اروپایی با اقتصاد شکوفا هستند، برنامه اقامت لوکزامبورگ، با سرمایه گذاری کارآمدترین راه برای فرصت اقامت است. همچنین تحت این برنامه افراد ثروتمند می توانند سهم قبال توجهی را در لوکزامبورگ ایفا کنند. علاوه بر این، با سرمایه گذاری می توانند عرض 6 ماه ساکن لوکزامبورگ شوند.

از مزایای اخذ اقامت لوکزامبورگ از طریق سرمایه گذاری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت زندگی بالا، محیط سیاسی با ثبات و قانون سرمایه گذار پسند است.
  • بدون مالیات بر ثروت و رژیم مطلوب مالیات بر ارث و عایدی سرمایه
  • دسترسی بدون ویزا به اتحادیه اروپا و کشورهای حوزه شنگن
  • قانون شرکت انعطاف پذیر و کاربردی برای ثبت سریع شرکت در لوکزامبورگ

البته لازم به ذکر است که بدانید اخذ اقامت لوکزامبورگ، به صورت انجام می پذیرد، که در جدول زیر به اختصار برای شما عزیزان توضیح داده ایم:

انواع روش هاتوضیحات
اقامت از طریق سرمایه گذاریحداقل مبلغ 600000€ (یورو) به یک شرکت معتبر در لوکزامبورگ و متحد به حفظ اشتغال مجود به مدت 5 سال در این کشور. علاوه بر این حداقل 4 میلیون یورو برای سرمایه گذاری یا ساختار مدیریتی جدید با دفتر ثبت شده در لوکزامبورگ الزامی است.
اقامت به دلایل خصوصیمتقاضیان باید ثابت کنند که می توانند با منابع مالی خود در این کشور زندگی کنند. به طور مثال اثبات جریان منظم درآمد حداقل 37000€ (یورو) در سال لازم است. زیرا پس انداز بانکی در لوکزامبورگ ممکن است به تنهایی کافی تلقی نشود.

اقامت از طریق سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

نکات اساسی قبل از سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

همانند اغلب کشورهای اروپایی و حتی ایالات متحده، سرمایه گذاری در لوکزامبورگ نیز دارای چالش هایی می باشد. بنابراین قبل از سرمایه گذاری در لوکزامبورگ باید با برخی از نکات اساسی در این زمینه آشنا شوید. به طور کلی ایمنی، درآمد و سود سرمایه سه هدف بزرگ سرمایه گذاری در لوکزامبورگ هستند. در قدرم اول مشارکت در یک حساب بازنشستگی فردی یا هر طرح بازنشستگی دیگر، یک استراتژی به حداقل رساندن مالیات بسیار موثر برای سرمایه گذاران بین المللی است.

برای اینکه با نکات اساسی قبل از سرمایه گذاری در لوکزامبورگ آشنا شوید، جدولی را تهیه کرده ایم که در این بخش از مقاله به آنها خواهیم پرداخت:

نکات اساسیتوضیحات
به حداقل رساندن مالیاتبرخی از سرمایه گذاران بین المللی کاهش مالیات را به عنوان عاملی در انتخاب خود دنبال می کنند. به طور مثال، یک مدیر اجرایی با درآمد بالا، ممکن است به دنبال سرمایه گذاری با رفتار مالیاتی مطلوب برای کاهش بار کلی مالیات بر درآمد در لوکزامبورگ باشد.
نقدینگیسرمایه گذاری هایی مانند اوراق قرضه یا صندوق های اوراق قرضه در لوکزامبورگ نسبتا نقد شونده هستند. به این معنی که در بسیاری از موارد می توانند به سرعت و با ریسک کم به پول نقد تبدیل شوند. اما فروش سهام در زمان نامناسب می تواند باعث زیان جدی شود.

بخش های مهم اقتصادی جهت سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

بخش های وسیع فعالیت ها در لوکزامبورگ به انتخاب بخش مناسب برای سرمایه گذاری در لوکزامبورگ می باشد. برای سرمایه گذاری و نوآفرینی در لوکزامبورگ می توانید در زمینه های زیر سرمایه گذاری کنید:

بخش های مهم اقتصادیتوضیحات
شرکت تجاری در لوکزامبورگتاسیس یک شرکت تجاری در لوکزامبورگ می تواند یک ایده تجاری مناسب برای سرمایه گذاری باشد. زیرا این کشور داریا ارتباطات تجاری در سراسر جهان است.
کسب و کار اینترنتیسرمایه گذاران می توانند با کمک یک فروشگاه آنلاین که بدون هیچ مشکلی ثبت می شود فعالیت های خود را در این کشور توسعه دهند.
املاک و مستغلاتبخش املاک و مستغلات در لوکزامبورگ همچنان همچنان به گسترش خود ادامه می دهد و هر ساله درصد زیادی از سرمایه گذاری های خارجی را به خود جذب می کند.

در نهایت اینکه بخش گردشگری در لوکزامبورگ نیز یکی از بهترین گزینه های سرمایه گذاری در لوکزامبورگ می باشد. به طور کلی راه های زیادی برای سرمایه گذاری در لوکزامبورگ وجود دارد. برای اینکه بتوانید برای مهاجرت کاری به لوکزامبورگ بهترین تصمیم را اتخاذ کنید، مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهترین انتخاب برای اخذ مشاوره های دقیق می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :