مهاجرت کاری امارات

کار در امارات

کار در امارات

بازار کار در امارات بسیار رقابتی است و برای اطلاع از شرایط کار در امارات در وهله اول شخص نیازمند یک جاب آفر (کارفرما) است که متعهد شود و پروسه به صورت کامل صورت گیرد، اگر شخصی قصد دارد در امارات متحده عربی کار کند، باید توسط یک کارفرما حمایت مالی شود. امارات رکوردهای جهانی بسیاری را شکسته است، امارات متحده عربی با داشتن بلندترین سازه مستقل در جهان، بلندترین رستوران جهان و سریع ترین ترن هوایی جهان وجود دارد. امارات متحده عربی عمدتا مسلمانان هستند و همه مسائل اجتماعی و سیاسی بر اساس قوانین شریعت (اسلامی) انجام می شود. با این حال، امارات متحده عربی با سایر ادیان مدارا می کند و آزادی مذهبی را برای جمعیت مهاجر قائل است. این ادیان در درجه اول شامل هندوئیسم، مسیحیت، سیکیسم و بودیسم است. امارات متحده عربی در انتهای جنوب شرقی شبه جزیره عربستان واقع شده است.

این کشور دارای رکوردهای متعددی در جهان است، اما موارد بسیار وجود دارد که امارات به آن ها مشهور است. امارات متحده عربی از زمان تشکیل خود از صلح، امنیت و توسعه در سطح بین المللی حمایت کرده است. این کشور با 189 کشور جهان روابط دیپلماتیک برقرار کرد، 110 سفارت خارجی، 73 کنسولگری و 15 سازمان منطقه ای و بین المللی در امارات متحده عربی وجود دارد. امارات متحده عربی به دلیل تنوع و پویایی، زیرساخت های بسیار توسعه یافته، سرزندگی فرهنگ ها و مذاهب، امکانات پزشکی با کیفیت بالا، و سبک زندگی غنی شناخته شده است. این مرکز اقتصادی خاورمیانه است که به عنوان یک کشور دوستدار تجارت در این منطقه نیز شناخته می شود. امارات را در بین 133 کشور در رتبه 25 قرار داده و در خاورمیانه دومین رتبه برتر را دارد. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص کار در دبی راهنما و مشاور شما خواهند بود.

شرایط کار در امارات

امارات متحده عربی یک جامعه بسیار سلسله مراتبی است، به همین دلیل است که فرهنگ تجارت محلی بسیار طبقه بندی شده است، اکثر شرکت ها سلسله مراتب عمودی بسیار محکمی دارند. قانون کار در امارات بدین صورت است که کارمندان مسن ‌تر و با تجربه ‌تر در اکثر شرکت‌ها موقعیت ‌های برتر را به دست می‌ آورند. علاوه بر این، آنها تصمیم گیرندگان کلیدی هستند.

حقوق و دستمزد به لطف حقوق معاف از مالیات، پرداخت خالص دریافتی در دبی در میان بالاترین در جهان است، در عین حال، هزینه زندگی نیز بر اساس استاندارد های جهانی نسبتا بالا است. همچنین استخدام نیروی کار در امارات با توجه به شرایط کار در دبی نسبت به سایر کشورها متفاوت می باشد. از اینرو کار در دبی برای ایرانیان با توجه به شرایط استخدام در دبی سنجیده می گردد. در این میان می توان اشاره نمود که کار پزشکی در دبی و همچنین مشاغل مربوط به طراحی وب سایت و برنامه نویسی بیشتر از سایر مشاغل مورد نیاز کشور امارات می باشد.

معایب و مزایای کار در امارات عبارتند از:

  • جامعه مهاجر چند ملیتی متنوع
  • قوانین سختگیرانه مربوط به اعمال مذهبی
  • نرخ مالیات پایین و دستمزد بالا
  • گرمای شدید در تابستان دبی
  • رشد شغلی و چشم انداز زیادی
  • چشم انداز سیاسی تا حدودی ناپایدار

شرایط کار در امارات

ویزای کار در امارات متحده عربی

شخصی که قصد دارد در امارات مشغول به کار شود باید در وهله اول مدارکی آماده کند، شرایط و مدارک ویزای کار در امارات عبارتند از:

شرایط و مدارک ویزای کار در امارات

ویزای یک ساله دبی به طور رسمی به عنوان برنامه کاری مجازی شناخته می شود، این ترتیب به دارندگان اجازه می دهد تا از خارج از امارات به دبی نقل مکان کنند و به طور قانونی برای شرکت یا سازمان فعلی خود از راه دور کار کنند. ویزای امارات متحده عربی به طور متوسط ​​حدود 7000AED (درهم) هزینه دارد.

فرد می تواند ویزای امارات بدون کار دریافت کند. اگرچه اکثریت مهاجران که حدود 85% از جمعیت امارات متحده عربی را تشکیل می دهند، به عنوان کارمند در این کشور کار می کنند. پس از ارائه کامل مدارک، معمولا حدود 5 روز کاری طول می کشد تا وزارت مجوز کار را صادر کند، انواع ویزای اقامت امارات برای 1 تا 3 سال صادر می شود و قابل تمدید می باشد، اسپانسر شخص باید ویزای کار امارات را ظرف 30 روز قبل از انقضای آن تمدید کند. شرایط کسب و کار در امارات در طی سال های اخیر رو به رشد بوده است.

بازار کار در امارات

فردی که قصد دارد از طریق ویزای کار به اقامت برسد به ویزای کار و مجوز قانونی نیاز دارد تا بتواند به طور قانونی در امارات زندگی و کار کند، کارفرما باید مجوز کار و اقامت را تهیه کند. درخواست کار در امارات بدون اخذ ویزای مناسب غیرقانونی است و می تواند منجر به جریمه و مسئولیت قانونی شود. ویزای اقامت امارات متحده عربی توسط یک منطقه آزاد یا نهاد دولتی به مدت 3 سال معتبر خواهد بود، ویزای اقامت از طریق استخدام پس از این مدت قابل تمدید است. شرکت باید یک سهمیه در دسترس برای پردازش ویزای کارمند داشته باشد، شرایط لازم عبارتند از کپی رنگی مجوز تجارت.

برای ویزای کار پس از تایید درخواست فرد، یک ویزای کار (ویزای اقامت برای اهداف استخدامی) را روی پاسپورت مشخص می شود و یک شناسه امارات دریافت خواهد کرد که مدت زمان اعتبار ویزا است. ویزای یک ساله دبی به طور رسمی به عنوان برنامه کاری مجازی شناخته می شود. این ترتیب به دارندگان اجازه می دهد تا از خارج از امارات به دبی نقل مکان کنند و به طور قانونی برای شرکت یا سازمان فعلی خود از راه دور کار کنند. در پایان شایان ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بخواهید تا به صورت کامل و جامع اطلاعات مورد نظر را در اختیار شما قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :