مهاجرت سرمایه گذاری در گرجستان

کارآفرینی در گرجستان

کارآفرینی در گرجستان

5 عامل کلیدی موفقیت کارآفرینی در گرجستان، خلاقیت، تحمل ریسک، پاسخگویی به فرصت‌ها، رهبری و توانایی استفاده از حقوقی که به شما داده می‌شود. زمانی که شما باورهای رایج مبنی بر اینکه باید کسب و کار خود را به روشی خاص اداره کنید را رد می کنید، باید به ایده های خود و توانایی خود برای به نتیجه رساندن کارآفرینی در گرجستان اعتماد کامل داشته باشید. به عنوان یک رهبر نماد شکن، باید خود را با کارمندانی احاطه کنید که دارای اعتماد به نفس فوق العاده ای هستند تا بتوانند از دیدگاه های شما حمایت کنند. در خصوص کسب اطلاعات جامع درباره کارآفرینی در گرجستان با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار نمایید.

شرایط کارآفرینی در گرجستان

این که شغلی پردرآمد در نظر گرفته شود یا خیر به عوامل مختلفی مانند موقعیت جغرافیایی آن و هزینه زندگی در آن منطقه خاص بستگی دارد. استفاده از این عوامل در کنار سطح تجربه شما اغلب میزان پرداختی به شما را تعیین می کند. به طور معمول، یک شغل پر درآمد به پاداشی اشاره دارد که بیش از میانگین برای یک منطقه جغرافیایی است. مشاغلی که بیشترین تقاضا را در گرجستان دارند (به ترتیب از زیاد به پایین): دولت گرجستان برنامه اقدام ایجاد ساز و کارها و ابزارهایی را پیش بینی کرده است که به دولت اجازه می دهد تا افراد را با مشارکت کارفرمایان بازآموزی کند تا افراد بیشتری بتوانند الزامات شغلی اولیه را برای مشاغل مورد تقاضا برآورده کنند.

سرمایه گذاری در گرجستان به ندرت بدون ریسک به دست می آیند. توانایی شما به عنوان کارآفرین در گرجستان برای استفاده از یک فرصت تا حدی به تحمل ریسک شما بستگی دارد. به عنوان بنیان گذار یک استارت آپ، سرمایه گذاران از شما انتظار دارند که در کسب و کار خود علاقه خاصی داشته باشید. اگر از نظر مالی یا عاطفی توانایی تحمل ریسک را ندارید، ممکن است تصمیماتی بگیرید که برای موفقیت بسیار کم است. یک کارآفرین برای انجام کار خوب نیاز به حس قوی خودکارآمدی دارد تا باور کند که خطر قابل غلبه خواهد بود. رهبران با استفاده از امکانات و تبدیل آنها به چشم اندازهای الهام بخش برای دیگران به چالش کشیده می شوند. برای شروع کارآفرینی، ناگزیر باید ایده یا محصول خود را بفروشید. این بر عهده کارآفرین است که ایده را بپذیرد و آن را به اقدامات و محصولات تبدیل کند تا از فرصت استفاده کند.

الزامات مهم کارآفرینی در گرجستان

قانون مقدماتی گرجستان در مورد کارآفرینان، این قانون اشکال حقوقی کارآفرین، مراحل تشکیل و ثبت آنها و مسائل مربوط به فعالیت آنها را تنظیم می کند. در صورتی که چنین رویه یا موضوعی توسط سایر قوانین قانونی تنظیم شده باشد، یا قانون مربوطه بانک ملی گرجستان که بر اساس یک قانون قانونی دیگر تصویب یا صادر شده باشد، قانون دیگر یا قانون مربوطه بانک ملی گرجستان گرجستان اعمال خواهد شد. اساسنامه یا توافق شرکاء برای شرکت تضامنی، شرکت تضامنی، شرکت با مسئولیت محدود و تعاونی ممکن است مقرراتی متفاوت با مقررات این قانون وضع کند، مگر اینکه از مفاد و هدف حکم مشخص باشد. در این قانون در صورت مغایرت با قوانین مذکور حاکم خواهد بود. اساسنامه یک شرکت می‌تواند مواردی را تنظیم کند که توسط این قانون تنظیم نمی‌شود یا مکمل مقررات این قانون باشد که به طور جامع مسائل خاصی را تنظیم نمی‌کند.

فعالیت های هنری، علمی، پزشکی، معماری، حقوقی، داوری، میانجیگری، اسناد رسمی، حسابرسی یا مشاوره (شامل مشاوره مالیاتی) اشخاص حقیقی و همچنین استفاده شخص حقیقی یا حقوقی یا سایر انواع سازمان‌های نیروگاه خرد متصل به شبکه توزیع برق طبق قوانین مربوطه، فعالیت تجاری محسوب نمی‌ شوند. فعالیت‌های کشاورزی یا جنگل‌داری که توسط اشخاص حقیقی انجام می‌شود جزء فعالیت‌های تجاری محسوب نمی‌شود، مگر اینکه حداقل 5 نفر به طور دائم در انجام این فعالیت‌ها اشتغال داشته باشند. در چنین مواردی برای انجام فعالیت ها باید فرم قانونی کارآفرین ایجاد شود.

الزامات مهم کارآفرینی در گرجستان

هزینه های لازم برای کارآفرینی در گرجستان

بهترین گزینه ثبت کارآفرینی فردی و ایجاد کسب و کار خرد یا کسب و کار کوچک در گرجستان است. بهتر است این کار را به موقع انجام دهید زیرا نرخ های مالیاتی جدید فقط در ماه آینده اعمال می شود. در صورت تاخیر، نرخ مالیات برای بار اول 20% خواهد بود، سپس مالیات ترجیحی در دسترس خواهد بود. کسب و کار کوچک در گرجستان فقط برای کارآفرینان فردی در دسترس است. نرخ مالیات بستگی به درآمد شرکت دارد. هر چه درآمد کمتر باشد، نیازمندی ها کمتر است.

تجارت کوچک مزیت اصلی عدم وجود مالیات بر درآمد است، اما 3 شرط وجود دارد:

  • گردش مالی نباید از 30000GEL (لاری) در سال بسشتر باشد.
  • هیچ کارمند استخدامی نباید وجود داشته باشد.
  • در ثبت نام پرداخت کنندگان مالیات بر ارزش افزوده نباشد.

داشتن صندوق برای کسب و کارهای خرد الزامی نیست، اما حسابداری، ترکیب مدارک نشان دهنده درآمد و خروجی، ارائه اظهارنامه الزامی است. یک تجارت کوچک می تواند توسط یک کارآفرین انفرادی با گردش مالی بیش از 500000GEL (لاری) در سال تاسیس شود. در صورت تجاوز از 500000GEL (لاری)، نرخ مالیات در یک سال به 3% افزایش می یابد. سپس کارآفرین انفرادی در عرض 2 سال وضعیت کسب و کار کوچک را از دست می دهد. مالیات بر درآمد را تا 20% افزایش می دهد. گزینه‌های دیگری برای بخش فناوری اطلاعات، تولیدکنندگان در مناطق آزاد صنعتی، شرکت‌هایی با موقعیت بین‌المللی در دسترس هستند، اما بیشتر گزینه‌ها برای کارآفرینان فردی با گردش مالی زیاد، شرکت‌های LLC و سایر انواع مشاغل متوسط ​​و بزرگ است. بهینه سازی مالیات با کمک برون سپاری امکان پذیر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقالات زیادی در زمینه های مختلف را دارا می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :