مهاجرت کاری موناکو

ویزای کاری موناکو

ویزای کاری موناکو

موناکو عضو اتحادیه اروپا نیست، بنابراین همه اتباع خارجی در صورت تمایل به کار در این کشور باید برای اخذ ویزای کاری موناکو درخواست دهند. بسیاری از مهاجرانی که در موناکو کار می کنند در زمینه سفر و گردشگری، امور مالی و بیمه ای مشغول به کار هستند. همچنین هنگام جستجوی کار پس از دریافت ویزای کاری موناکو، مهم است که به یاد داشته باشید که متقاضیان محلی در اولویت قرار دارند.

از سوی دیگر، کار در موناکو به این معنی است که از عدم پرداخت مالیات بر درآمد سود می برید. علاوه بر این هیچ مالیاتی برای زمین یا مسکن وجود ندارد. علیرغم شهرت موناکو به عنوان زمین بازی برای افراد ثروتمند و مشهور، این امکان برای مهاجران وجود دارد که رستوران ها و کافه های خوبی را در خیابان های ساکت تر پیدا کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه درخشان در زمینه مهاجرت، پلی میان شما و اخذ ویزای کاری موناکو می باشد. شاهزاده موناکو به دلیل اقتصاد سالم، اشتغال کامل و همچنین ثبات سیاسی خود اغوا می کند.

شرایط اخذ ویزای کاری موناکو

برای درک بهتر شرایط اخذ ویزای کاری موناکو، به این نکته فرمایید که اگر شهروند یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا هستید. یا اگر پاسپورت بریتانیایی معتبر برای مدت اقامت خود در موناکو دارید نیازی به اخذ ویزای کاری موناکو برای کار در این کشور ندارید. اما اگر از کشور ثالثی خارج از اتحادیه اروپا هستید، به ویزای کاری موناکو نیاز خواهید داشت. شاهزاده موناکو رسما بخشی از معاهده شنگن نیست اما معمولا طبق آن رفتار می کند.

همچنین با توجه به روابط تاریخی این کشور با فرانسه، ارائه و رسیدگی به ویزای کاری، به مقامات فرانسوی محول شده است. به طور کل اگر برای کار در موناکو به ویزای این کشور نیاز دارید، باید در نمایندگی دیپلماتیک فرانسه در کشور عزیزمان ایران درخواست دهید. علاوه بر این هزینه درخواست ویزای کاری موناکو 90€ (یورو) می باشد.

مجوز کار پس از اخذ ویزای کاری موناکو

متقاضیان پس از اخذ ویزای کاری موناکو جهت کار در این کشور، باید برای دریافت مجوز کار در موناکو درخواست دهند. مجوز کار موناکو مانند ویزای ورود، بر اساس مقررات مشابه مناطق همسایه فرانسه عمل می کند. به طور کل اگر قصد دارید در موناکو مستقر شوید و شروع به کار کنید. کارفرمای احتمالی شما باید قبل از ارسال درخواست ویزای شما قرارداد کاری شما را توسط اداره کار تایید کند. اما اگر خود اشتغال هستید و کسب و کار خود را راه اندازی می کنید باید قبل از شروع کسب و کار از وزارت امور خارجه موناکو مجوز دریافت کنید. از سوی دیگر، اگر یک بازدید کننده تجاری و یا سرمایه گذار جهت سرمایه گذاری در موناکو هستید. در صورت ورود به موناکو برای کمتر از 3 ماه در یک دوره 12 ماهه نیاز به ویزای بازدید تجاری یا ویزای کاری ندارید.

مجوز کار پس از اخذ ویزای کاری موناکو

افتتاح حساب بانکی پس از دریافت ویزای کاری موناکو

متقاضیان پس از دریافت ویزای کاری موناکو در بدو ورود به این کشور، باید برای خود یک حساب بانکی در بانک های موناکو افتتاح کنند. علاوه بر این، مهاجرانی که مایل به افتتاح حساب هستند باید کارت اقامت موناکو، آدرس معتبر موناکو و مدرکی مبنی بر درآمد خود داشته باشند. بهتر است بدانید که، بخش محرک اقتصاد موناکو، خدمات بانکی این کشور است. به طوری که خدمات بانکی در موناکو، حتی سخت کوش ترین مهاجران و ساکنان مونگاسک را نا امید نخواهد کرد.

تا سال 2023 حداقل 128 موسسه مالی و 22 شرکت مالی، 6 دفتر نمایندگی و 190 عابر بانک در موناکو فعال بودند که تقریبا نیمی از سپرده های برآورده شده بانک های موناکو، از افراد غیر مقیم و بین المللی است. شما برای افتتاح حساب بانکی اولیه خود در موناکو به 30000€ (یورو) نیاز خواهید داشت. با این وجود بانک هایی نیز در موناکو فعالیت می کنند که جهت افتتاح حساب مبلغ کمتری را مطالبه می کنند. شما عزیزان اگر اطلاعات کافی در خصوص ویزای کاری موناکو نداشته باشید، اخذ ویزای کاری موناکو می تواند به مشکلی اساسی برای شما تبدیل شود. به همین جهت برای تسهیل در این امر می توانید با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

سوالات متداول در خصوص ویزای کاری موناکو

در بخش پایانی مقاله قصد داریم به سوالات شما عزیزان در خصوص ویزای کاری دانمارک بپردازیم. از جمله مهمترین این سوالات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آیا محدودیت یا ممنوعیتی در خصوص معاینه پزشکی در دوران مراحل درخواست ویزای کاری موناکو وجود دارد؟ بله، فرم های پزشکی و معاینات پزشکی به عنوان شرط اعطای ویزای کاری موناکو به متقاضیان می باشد. همچنین در زمان استخدام شما در شرکت های موناکو، ارائه معاینات پزشکی از الزامات استخدام می باشد.
  • بهترین زمان برای درخواست ویزای کاری موناکو چه زمانی است؟ بهترین زمان برای درخواست ویزای کاری موناکو 1 تا 2 ماه قبل از تاریخ سفر است.
  • چه مدت طول می کشد تا ویزای کاری من را پردازش کنند؟ سرعت پردازش ویزای کاری بسته به سفارت صادر کننده متفاوت است.
  • ساعات کار در موناکو چقدر است؟ ساعات کار در موناکو از ساعت 8:30 صبح آغاز می شود و تا 5 بعد از ظهر ادامه می یابد. همچنین روزهای کاری نیز از دوشنبه تا جمعه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :