ویزای مسافرتی یونان

ویزای توریستی یونان

ویزای توریستی یونان

یونان یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای گذراندن تعطیلات است به همین دلیل ویزای توریستی یونان یکی از پرطرفدارترین ویزاهای درخواستی است. یونان کشوری با جزایر باورنکردنی است جزایری در ساحل آسیای صغیر مانند رودس، جزیره ساموس، خیوس و لسبوس دارد و یک کشور اوراسیایی محسوب می‌شود. پایتخت و بزرگ‌ترین شهر این کشور آتن و زبان رسمی آن یونانی است. یونان دارای تاریخی بسیار طولانی و درخشان در عرصه جهانی است. این کشور به عنوان مهد فرهنگ غربی و زادبوم دموکراسی، فلسفه غرب، بازی‌های المپیک، علوم سیاسی، تاریخ‌نگاری، ریاضیات، تئاتر است.

افرادی که قصد سفر به این کشو را دارند با عمده سوالات زیر مواجه می شوند که مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به آنها پرداخته اند:

  • بهترین هتل های یونان برای اقامت کدام اند ؟
  • مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی یونان چیست؟
  • هزینه های حدودی سفر به یونان چه قدر است؟
  • برترین شهرهای توریستی یونان کدام اند ؟

برترین شهرهای یونان برای سفر توریستی

پایتخت این کشور آتن بهترین شهر یونان برای سفر به تاریخ است چراکه قدمت آن به دوران نوسنگی بر می گردد. آتن شهری است با معماری خیره‌کننده و مدرن با چشم‌اندازهای تاریخی چشم‌گیر، از ستون‌های آکروپولیس گرفته تا معبد زئوس. مکان‌های دیدنی زیادی در آتن وجود دارد و امروزه این شهر تلفیقی از مدرنیزه و تاریخ است که ویژگی های خاصی به آتن بخشیده است. از مناطق دیدنی آتن می توان به آثار با ارزش در موزه آکروپولیس جدید، مناظر خیره‌کننده از کوه لیکتاتوس، ویرانه‌های عظیم در معبد المپیک زئوس، معبد یونان باستان ارشتوم، تپه‌های اگورا باستان، محله تاریخی پلاکا معبد هفستوس تئاتر باستانی دیونیزو عتیقه‌های ماقبل تاریخ در موزه ملی باستان‌شناسی و معبد مشهور الهه آتنا از پارتنون از مناطق دیدنی کشور یونان در آتن هستند.

چاینا یکی دیگر از شهرهای یونان است که به دیلی معماری جالب و عجیبی که دارد لوکیشن بسیاری از فیلم هاست و برای افراد علاقه مند به سینما شرایط یادآور بسیاری از فیلم های معروف است. این شهر یک فانوس دریایی زیبا دارد که هر ساله توریست های زیادی را به خود جذب می کند چرا که یک چشم انداز زیبا از یونان را ایجاد می کند. خیابان های سنگفرش شده چاینا تداعی کننده تاریخ است و دارای خوشمزه ترین غذاهای محلی یونانی است.

میکونوس شهر آسیاب های بادی یونان با ساختمان های سفید با سقف هایی به رنگ آسمان است محیط آرامش بخش و زیبایی را ایجاد می کند این شهر بهترین مکان برای افرادی است که به بازی های آبی علاقه مند هستند، ماسه‌های طلایی ساحل مگالی آموس یکی از زیبا ترین ساحل های یونان و یک تجربه به یاد ماندنی را برای توریست های این منطقه ایجاد می کند. این شهر دارای خیابان های پر پیچ خم و سنگفرش شده است و نشان دهنده معماری اصیل یونانی است.

هتل های شهرهای مختلف یونان

یونان یکی از کشورهای توریستی پر مخاطب است. بنابراین دارای هتل های زیبا با هزینه های متفاوت است که افراد با توجه به شرایط خود می توانند انتخاب های مناسبی داشته باشند. این هتل ها از اقامتگاه های متوسط تا لوکس طبقه بندی می شوند بعضا هتل هایی نیز هستند که به صورت سوییت های مجهز و لوکس هستند که می توانند یک سفر به یاد ماندنی را رقم بزنند. هتل های این لیست تنها بخش کوچکی از اقامتگاه های یونان هستند با توجه به نوع سلیقه و بودجه می توان انتخاب های مختلفی داشت. جهت اطلاع از جزییات تعطیلات رسمی کشور یونان مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

هتل های منتخب کشور یونان عبارتند از:

هتل های منتخب کشور یونان

قیمت ویزای توریستی یونان

سفر به یونان از نظر هزینه ای متوسط است اما جاذبه های دیدنی این کشور به قدری قابل توجه است که توریست ها را دوباره و سه باره به این کشور می کشاند. برای اینکه سفر مقرون به صرفه باشد بهتر است افراد از تورهای مسافرتی استفاده کنند، هتل های معمولی تر را انتخاب کنند، از رستوران های محلی غذا تهیه کنند و از طعم عالی غذاها لذت ببرند. به طور متوسط هزینه های سفر به شرح زیر است که با توجه به سلیقه افراد و انچه که از یک سفر نیاز دارند ممکن است زیاد و یا کم شود. واحد پولی یونان یورو است:

عناوینهزینه ها به یورو
هزینه های رستوران برای دو نفر50€
تاکسی در اختیار برای 1 ساعت14€
شلوار جین72€
لباس های تابستانه32€

هزینه های سفر به یونان

مدارک لازم برای گرفتن ویزای توریستی یونان

برای اخذ ویزای توریستی یونان مانند سایر ویزاها علاوه بر ارائه مدارک مربوطه باید هزینه هایی را هم افراد متقاضی در نظر داشته باشند:

  • فرم آنلاین درخواست ویزای توریستی شنگن که از سایت سفارت باید دریافت کرد و پس از پر کردن و امضای آن در سایت مجددا آپلود شود.
  • 2 قطعه عکس 4*6 که قدیمی نباشند و بیشتر از 6 ماه از آن نگذشته باشند.
  • پاسپورت معتبر که 6 ماه اعتبار داشته باشد.
  • پاسپورت های قدیمی که باید به سفارت ارئه شوند.
  • شناسنامه و کارت ملی ترجمه شده.
  • نامه ای باید آماده شود که در آن باید دلیل سفر به یونان و تایمی که قرار در این کشور حضور داشته باشند را شرح دهند هم چنین مدارک مربوط به محل اقامت در یونان را نیز باید نشان دهند.
  • بیمه مسافرتی
  • رزرو پرواز رفت و برگشت و مشخص بودن زمان آن که نشان دهد افراد قصد ماندگار شدن در یونان را ندارند و تنها هدفشان گشت و گذار در این کشور است.
  • گواهی تمکن مالی با 3 ماه گردش حساب و اثبات وضعیت شغلی در ایران که نشان دهد افراد در ایران وابستگی هایی دارند که باید به ایران برگردند و می توانند در این تایم که در یونان هستند هزینه های خود را ساپورت کنند.

به طور کل یونان یک کشور بسیار مناسب برای گشت گذار و سفرهای مناسبتی مهم است و بهترین پیشنهاد برای ماه عسل زوج های جوان می تواند باشد هم چنین زوج های جوان می توانند در هنگام رزرو تور و یا هتل خود اعلام کنند که برای ماه عسل به این کشور سفر می کنند و از خدمات زیبا و ویژه هتل خود بهره مند شوند. یونان بهترین مکان برای افرادی است که به سفر در زمان علاقه مند هستند اما در کنار آن به ورزش های آبی و هتل های لوکس جز الویت های آنها است. برای کسب اطلاعت بیشتر لطفا با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :