ویزای مسافرتی اوکراین

ویزای توریستی اوکراین

ویزای توریستی اوکراین

ویزای توریستی اوکراین به عنوان بازدید از اوکراین نیز شناخته می شود برای خارجی هایی صادر می شود که می خواهند وارد کشور اوکراین شوند. اگر قصد دارید برای گردشگری یا هر سفر کوتاه مدت دیگری به اوکراین سفر کنید، باید برای اخذ ویزای توریستی اوکراین اقدام نمایید. اوکراین کشوری بزرگ در اروپای شرقی است که به خاطر کلیساهای ارتدکس، خط ساحلی دریای سیاه و کوه هایی با درختان انبوه شهرت دارد.

شرایط آب وهوایی در اوکراین همیشه دلپذیر است و همیشه زمستان برف می بارد. از سوی دیگر در تابستان اوکراین آنقدر سبز می شود که به آن سرزمین سبز با منظر بسیار زیبا می گویند. اوکراین با فرهنگ متمایز و مملو از تاریخ فریبنده، همواره بهترین مقصد برای توریستان بین المللی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند بهترین راهنما برای شما عزیزان جهت اخذ ویزای توریستی اوکراین باشد. همچنین اوکراین به عنوان یک گوهر پنهان چیزهای زیادی برای ارائه دارد و به خاطر مردم مهربانش شناخته شده است.

نحوه درخواست ویزای توریستی اوکراین

متقاضیان می توانند ویزای توریستی اوکراین را از هر سفارت یا کنسولگری اوکراین در سراسر جهان دریافت کنند. از سوی دیگر متقاضیان باید برای رسیدگی درخواست ویزا، به طور فیزیکی به سفارت یا کنسولگری مراجعه کنند. همچنین مدت زمان ویزای توریستی اوکراین بسته به نیاز متقاضی متفاوت خواهد بود.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای توریستی اوکراین به شرح زیر می باشد:

  • پاسپورت معتبر
  • عکس سایز پاسپورت
  • پاسپورت و ویزای قدیمی
  • یک کپی از فرم درخواست تکمیل شده و امضا شده شما
  • جزئیات کامل در خصوص برنامه سفر شما به اوکراین
  • مدارک رزرو هتل و رزرو پرواز
  • کپی بلیط تور
  • انگیزه نامه با تمام جزئیات مورد نیاز در مورد هدف سفر شما به اوکراین
  • گواهی بانک شما برای اثبات اینکه شما بودجه کافی برای تامین هزینه بازدید خود از اوکراین را دارید.
  • بیمه نامه برای سفر
  • صورت های مالیات بر درآمد 3 سال گذشته

به این نکته نیز توجه فرمایید که قبل از درخواست ویزای توریستی اطمینان حاصل کنید که شرایط ویزا را دارید. فرم درخواست را جهت مهاجرت به اوکراین را پر کنید مدارک مورد نیاز را پیوست کنید و هزینه های مورد نیاز را پرداخت کنید.

اخذ ویزای توریستی اوکراین به صورت آنلاین

شهروندان کشورهای واجد شرایط می توانند برای ویزای توریستی اوکراین به صورت آنلاین درخواست دهند. متقاضیان با اخذ ویزای توریستی الکترونیکی اوکراین می توانند در زمان خود صرفه جویی کنند. همچنین از سفر به سفارت یا کنسولگری اوکراین برای رسیدگی به درخواست خود فرار کنند. از سوی دیگر ویزای توریستی اوکراین را می توان با پر کردن فرم درخواست آنلاین دریافت کرد. متقاضیان واجد شرایط می توانند به راحتی و تنها با تکمیل یک درخواست آنلاین ویزای توریستی اوکراین را در عرض چند دقیقه دریافت کنند.

علاوه بر این متقاضیان باید برخی از اطلاعات اولیه مانند نام، آدرس، تاریخ تولد، برنامه های سفر و جزئیات گذرنامه را ارائه دهند. همچنین متقاضیان برای دریافت ویزای توریستی اوکراین نیازی به مراجعه به سفارت ندارند. که با کمک درخواست آنلاین اوکراین، ویزای مجاز الکترونیکی از طریق ایمیل برای متقاضی ارسال می شود. همچنین مسافران باید هزینه ویزای توریستی الکترونیکی اوکراین را با کارت اعتباری یا بدهی خود بپردازند تا فرآیند درخواست تکمیل شود.

اخذ ویزای توریستی اوکراین به صورت آنلاین

مدت زمان دریافت ویزای توریستی اوکراین

برای اطلاع از مدت زمان دریافت ویزای توریستی اوکراین باید به این موضوع واقف باشید که کنسولگری های اوکراین درخواست های ویزا را بررسی می کنند. همچنین در مورد اعطاء ویزا یا امتناع از درخواست ویزای توریستی اوکراین در شرایط زیر تصمیم می گیرند:

  • اعطاء ویزای توریستی اوکراین به صورت فوری: حداکثر تا 5 روز کاری از تاریخ دریافت مدارک مورد نیاز، درخواست ویزای توریستی فوری به درخواست یک فرد خارجی صورت می گیرد. که در شرایط تعیین شده توسط نهاد دیپلماتیک خارجی مربوطه اوکراین انجام می شود.
  • اعطای ویزای توریستی اوکراین به روش معمولی: حداکثر تا 10 روز کاری از تاریخ دریافت مدارک لازم، مگر اینکه در توافقات بین المللی اوکراین مقرر شده باشد. علاوه بر این در صورت نیاز به بازرسی های اضافی، ممکن است دوره مشخص شده تا 30 روز کاری به طول بیانجامد.

در نمودار زیر می توانید مدت زمان دریافت ویزای توریستی را در کشورهای مختلف با یکدیگر مقایسه فرمایید:

مدت زمان دریافت ویزای توریستی را در کشورهای مختلف با یکدیگر

مکان های توریستی اوکراین

اوکراین کشوری رنگارنگ و مغرور در دریای سیاه است که مکان های توریستی بسیار یرا برای گردشگران خارجی در این کشور ارائه می دهد. برای آشنایی بیشتر با مکان های توریستی اوکراین می توانید به جدول زیر مراجعه فرمایید:

مکان های توریستی اوکراینخصوصیات
چرنوبیلاگر به اوکراین سفر می کنید سفر به چرنوبیل یکی از مهمترین مکان های دیدنی در اوکراین است. چرنوبیل هنوز غیر قابل سکونت است، اما بخشی به نام منطقه چرنوبیل وجود دارد که مردم می توانند در تور چرنوبیل از آن بازدید کنند.
میر هروداین شهر کوچک دارای چشمه های زیر زمینی است که سرشار از مواد معدنی است.
اودسااودسا یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در اوکراین در تابستان است. این شهر اقیانوسی درست درکنار دریای سیاه است.
چرنیهیوچرنیهیو پر از تاریخ است، زیرا یکی از قدیمی ترین شهرهای اوکراین است. اعتقاد بر این است که قدمت این شهر به قرن هفتم می رسد.

قوانین ویزای توریستی اوکراین

دولت اوکراین طی سالیان گذشته قوانین متعددی را در خصوص ویزای توریستی اوکراین به شهروندان ارائه کرده است. که این قوانین به شرح زیر می باشند:

  • دارندگان ویزای توریستی الکترونیکی باید آن را به صورت نسخه چاپی چاپ شده به همراه پاسپورت خود درهنگام ورود به این کشور ارائه کنند.
  • شهروندان کشورهای عضو اتحادیه اروپا می توانند بدون نیاز به ویزای توریستی اوکراین برای اقامت نامحدود به اوکراین سفر کنند. علاوه بر این گرجی ها می توانند با کارت شناسایی خود وارد این کشور شوند.
  • شرایط ورود به اوکراین ممکن است بر اساس تصمیمات مقامات این کشور تغییر کند. همچنین توصیه می شود قبل از عزیمت خود به اوکراین، اطلاعات دقیقی را از نمایندگان دیپلماتیک محلی در ایران دریافت کنید.

به این نکته مهم نیز توجه فرمایید که کریمه منطقه مورد مناقشه در اوکراین است که به دنبال مداخله نظامی روسیه توسط فدراسیون روسیه ضمیمه شد. بنابراین برای سفر به منطقه کریمه باید برای ویزای روسیه درخواست دهید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سالها سابقه در امر مهاجرت، بهترین انتخاب برای شما عزیزان جهت اخذ ویزای توریستی اوکراین می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :