مهاجرت تحصیلی پاراگوئه

ویزای تحصیلی پاراگوئه

ویزای تحصیلی پاراگوئه

برای تحصیل در پاراگوئه به ویزای تحصیلی پاراگوئه بسته به این که ملیت شما برای چه کشوری است، متفاوت خواهد بود. اتباع خارجی با اخذ ویزای تحصیلی پاراگوئه اجازه تحصیل در مدت معینی را خواهند داشت. در دوره تحصیلی پس از ترم دبیرستان، وارد دوره دانشگاه بر اساس یکی از 3 حوزه تحصیلی تجارت، حسابداری و اداری، علوم اجتماعی یا علوم زیستی. به عنوان یک دانشجوی دانشگاه، از شما انتظار می رود که در تمام کلاس های خود شرکت کنید و با نمرات، جایگاه خوبی را حفظ کنید.

پس از پایان کلاس ها می توانید از وقت آزاد خود برای شرکت در فعالیت های اجتماعی یا کشف فرهنگ پاراگوئه با دوستان جدید خود استفاده کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همواره در تلاش است تا با ارائه مقالات به روز به راهنمایی شما عزیزان در امر مهاجرت همراهی نماید.

شرایط ویزای تحصیلی پاراگوئه

شرایط ویزا تحصیلی پاراگوئه برای دانشجویانی که تمایل به تحصیل در پاراگوئه دارند بسته به ملیت متفاوت است. بسیاری از اتباع جهان قبل از سفر به این کشور باید از موانع درخواست ویزای پاراگوئه عبور کنند. با این حال، دارندگان گذرنامه از برخی کشورهای عضو اتحادیه اروپا می توانند فقط با پاسپورت معتبر خود می توانند وارد پاراگوئه شوند. کشورهای غیر اتحادیه اروپا باید علاوه بر پاسپورت، برای درخواست ویزا نیز اقدام کنند. برای درخواست ویزای پاراگوئه، باید اسنادی متعددی را طبق معیارهای تعیین شده توسط مقامات پاراگوئه جمع آوری کنید و آنها را به نزدیک ترین سفارت، کنسولگری یا نمایندگی در کشور محل اقامت خود تحویل دهید.

ابتدا باید فرم درخواست باید کامل تکمیل و توسط شما امضا شده باشد و با چند بار بررسی فرم مطمئن شوید که تمام اطلاعاتی که در این فرم ذکر کرده اید، با بقیه اطلاعات موجود در دیگر اسناد مطابقت دارد. همچنین باید پاسپورت خود و یک کپی از تمامی صفحات آن را ارسال کنید. پاسپورت باید در روزی که قصد ورود به پاراگوئه را دارید شش ماه دیگر اعتبار داشته باشد و دارای دو یا چند صفحه خالی باشد تا مقامات پاراگوئه جا برای محل نصب ویزا داشته باشند. تمام افرادی برای درخواست ویزای پاراگوئه اقدام می کنند، باید هدف از ورود به پاراگوئه و موسسه آموزشی در نظر گرفته شده خود را اعلام کنند.

شرایط ویزای تحصیلی پاراگوئه

هزینه ویزای تحصیلی پاراگوئه

در پاراگوئه هزینه دانشگاه مقرون به صرفه به دانشجویان بین المللی این اجازه را می دهد تا فارغ التحصیلی خود را بدون وام دانشجویی و با سرمایه گذاری قابل توجهی دریافت کنند. دانشگاه های دولتی و خصوصی پاراگوئه هزینه های مقرون به صرفه ای را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. هزینه متوسط تحصیلات در مقطع کارشناسی ارشد ارائه شده توسط بیش از 50 دانشگاه خصوصی پاراگوئه، تنها حدود 4000$ (دلار) است. هم چنین هزینه ویزا، بسته به نوع ویزا متفاوت است.

هزینه ویزای تحصیلی پاراگوئه به شرح زیر است:

  • ویزای یکبار ورود 65$ (دلار)
  • ویزای چند بار ورود 100$ (دلار)

این هزینه به صورت نقدی یا حواله ای به نام سفارت یا کنسولگری پاراگوئه پرداخت می شود. لطفا توجه داشته باشید که هزینه های ویزا ممکن است بسته به ملیت یا کشور محل اقامت شما کمتر و یا بیشتر باشد. هزینه هایی که در بالا ذکر شدند، تنها هزینه درخواست ویزای تحصیلی پاراگوئه خواهند بود و دیگر هزینه ها از قبیل رزرو بلیط هواپیمای رفت و برگشت و هزینه اقامت و خوراک و تحصیل به صورت جداگانه محاسبه خواهند شد.

به طور کلی هزینه زندگی در پاراگوئه در نمودار زیر آمده است:

توزیع هزینه زندگی در پاراگوئه

مدارک لازم ویزای تحصیلی پاراگوئه

برای درخواست ویزای دانشجویی پاراگوئه، به پاسپورتی با اعتبار حداقل 6 ماه پس از بازگشت از پاراگوئه نیاز خواهید داشت. شما باید با ویزای تحصیلی استاندارد وارد کشور پاراگوئه شوید، سپس در عرض 7 روز پس از ورود، نام و آدرس خود را در نزدیک ترین ایستگاه پلیس محلی ثبت کنید. اجازه اقامت موقت پاراگوئه برای دانشجویان به مدت 2 سال اعطاء می شود و امکان تمدید آن وجود خواهد داشت.

مدارک لازم برای اجازه اقامت موقت دانشجویی پاراگوئه عبارتند از:

مدارک لازم برای اجازه اقامت موقت دانشجویی پاراگوئه

اگر متقاضی قصد انجام تحصیلات دانشگاهی را دارد، باید گواهی تحصیل و عنوان دبیرستان خود را با تاییدیه آپوستیل ارائه دهد. اگر متقاضی قصد دارد تحصیلات ابتدایی یا متوسطه خود را انجام دهد، ابتدا امر باید والدین یا سرپرستان آنها باید یک اظهارنامه حمایتی را در مقابل یک دفتر اسناد رسمی محلی امضا کنند. سایر مدارک لازم برای فرآیند اخذ ویزای دانشجویی، همزمان باید فرم درخواست ویزا را پر کرده تا از طریق پورتال وب مهاجرت یا موسسه ای که در آن تحصیل می کنید در دسترس باشد. هزینه های درخواست احتمالا حدود 40$ تا 50$ (دلار) هزینه در برخواهد داشت.

ریز مدارک الزامی برای درخواست ویزای تحصیلی پاراگوئه در لیست زیر آمده است:

  • ارائه کپی پاسپورت متقاضی
  • فرم درخواست ویزای تکمیل شده
  • 2 قطعه عکس سایز پاسپورت
  • نامه پذیرش از دانشگاه
  • کپی گواهی های دبیرستان و دانشگاه
  • ضمانت نامه همراه با امضای حامی دانشجو مبنی بر تقبل کلیه هزینه های دانشجو و این که دانشجو هرگز از هیچ شخص و یا موسسه ای از جمله دانشگاه برای حمایت مالی یای بورسیه با تایید دفتر اسناد رسمی درخواست نخواهد کرد.
  • صورت حساب بانکی تایید شده حامی برای 3 ماه گذشته
  • رضایت نامه والدین برای متقاضیان کمتر از 18 سال به همراه مهر سردفتر یا دادگاه
  • رزرو بلیط پرواز
  • شناسنامه حامی، کپی کارت ملی حامی یا دیگر مدارک شناسایی از قبیل پاسپورت یا گواهینامه رانندگی
  • کارت واکسیناسیون برای بیماری های حصبه و تب زرد

کارشناسان حقوقی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شما را به مهاجرت به پاراگوئه با توجه به شرایط فعلی شما کامل راهنمایی خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :