مهاجرت تحصیلی لوکزامبورگ

ویزای تحصیلی لوکزامبورگ

ویزای تحصیلی لوکزامبورگ

برای تحصیل در اروپا اولین قدم داشتن ویزا است و ویزای تحصیلی لوکزامبورگ برای تحصیل در این کشور ارزشمند و زیبا الزامی است. اگرچه لوکزامبورگ یکی از کوچک‌ ترین کشورهای جهان است، اما موقعیت در جهان و دارا بودن عنوان پر زرق و برق این کشور در جهان، خانه بسیاری از دانشگاه‌های با رتبه برتر است. بدین ترتیب باید به این موضوع مهم توجه داشت که این کشور سرزمینی مناسب برای یک پادشاه است چرا که لوکزامبورگ یکی از مستحکم ترین مکان های اروپا بوده و تا به امروز می توانید دیوارها و قلعه های شگفت انگیز این کشور را تحسین نمود.

زندگی در این کشور را می توان به زندگی در یک موزه غول‌ پیکر تشبیه نمود و متقاضیان مهاجرت به این کشور توسط زبان‌های مختلف که در این کشور رایج است و مهم ترین آن زبان انگلیسی است، احاطه می شوند. در ادامه به بررسی شرایط مهاجرت به این کشور که توسط مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت صورت گرفته است پرداخته خواهد شد.

مزایای تحصیل در لوکزامبورگ

با وجود اینکه لوکزامبورگ به عنوان یکی از گرانترین کشور های اتحادیه اروپا شناخته می شود اما با این وجود شهریه دانشگاه های این کشور مناسب است و علاوه بر آن مزایای دیگری از جمله امکان زندگی در یکی از زیبا ترین و باستانی ترین مکان های جهان برای افراد فراهم آورده می شود.

در ادامه به بررسی مزایای تحصیل در این کشور پرداخته خواهد شد:

  • دانشگاه های دولتی شهریه پایینی دارند.
  • متقاضیان می توانند در یک محیط با چند فرهنگ مختلف زندگی کنند.
  • افراد می توانند جایگاه خود را در یکی از اقتصادهای پیشرو جهان تضمین کنند.
  • امکان بازدید از بنا های طبیعی و مناظر چشم نواز

سایر مزایای تحصیل در کشور لوکزامبورگ در تصویر زیر بدین شرح می باشد:

سایر مزایای تحصیل در کشور لوکزامبورگ

نحوه اخذ ویزای تحصیلی در لوکزامبورگ

برای همه دانشگاه‌های لوکزامبورگ، می‌توان به سادگی با ارسال فرم درخواست به همراه تمام مدارک درخواستی آنلاین درخواست داده شود به شرط اینکه مراحل زیر به درستی طی شود.

  • تمام مدارک درخواستی مورد نیاز را باید به دقت بررسی شود و اطمینان حاصل گردد که همه آنها به انگلیسی ترجمه شده اند. به عنوان مثال، مدرک کارشناسی یا معادل آن در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده شرط اصلی هنگام ثبت نام برای مدرک کارشناسی ارشد در دانشگاهی در لوکزامبورگ است.
  • باید مطمئن شد که الزامات زبان چیست و آیا قبل از ثبت نام در یک برنامه تحصیلی نیاز به اثبات مهارت های زبان انگلیسی هست یا خیر.
  • عملکرد متقاضی به عنوان یک دانش آموز نشان داده شود و اطمینان حاصل گردد که میانگین نمرات در طول تحصیل چقدر بوده است.
  • برای افزایش شانس برای رفتن به لوکزامبورگ، حتما برای بیش از یک دانشگاه درخواست داده شود.

نحوه اخذ ویزای تحصیلی در لوکزامبورگ

هزینه مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی لوکزامبورگ

هزینه ویزای تحصیلی شنگن حدود 50€ (یورو) است. از طرف دیگر، هزینه اجازه اقامت در لوکزامبورگ حدود 80€ (یورو) است و به عبارت دیگر هزینه اقدام برای اخذ ویزای تحصیلی اوکزامبورگ احتیاجی به پرداخت هزینه بالا نیست و با حداقل هزینه می توان برای دریافت این ویزا اقدام کرد. هر دانشجویی که در خارج از اتحادیه اروپا، سوئیس، ایسلند، نروژ و لیختن اشتاین که به عنوان کشور ثالث نامیده می شود، زندگی می کند و می خواهد در لوکزامبورگ تحصیل کند، باید برای ویزای دانشجویی لوکزامبورگ اقدام کند.

این یک الزام برای اکثر متقاضیان قبل از دریافت ویزای ورود شنگن است. این فرآیند برای همه کسانی که مایل به دنبال کردن یک برنامه تمام وقت (بیش از 3 ماه) در یک موسسه آموزش عالی هستند، آزاد است. جهت راهنمایی افراد علاقمند در خصوص مهاجرت به لوکزامبورگ، ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده پاسخگویی هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :