ویزای مسافرتی هنگ کنگ

ویزای توریستی هنگ کنگ

ویزای توریستی هنگ کنگ

به دلیل زیبایی های بی نظیر طبیعی در هنگ کنگ، اخذ ویزای توریستی هنگ کنگ مورد توجه بسیاری از گردشگران بین المللی قرار گرفته است. اکر قصد دارید به هنگ کنگ سفر کنید باید روند درخواست ویزای توریستی هنگ کنگ را به درستی طی کنید. همچنین برای شروع، اولین چیزی که باید بررسی کنید این است که آیا به ویزای توریستی هنگ کنگ نیاز دارید. حتی اگر هنگ کنگ یک منطقه مستقل در آسیا باشد، متقاضیان باز هم باید برای درخواست ویزای بازدید هنگ کنگ به سفارت چین مراجعه کنند. البته لازم به ذکر است که بدانید، روند درخواست ویزای توریستی هنگ کنگ بر خلاف اغلب کشورهای اروپایی بسیار ساده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویزای توریستی هنگ کنگ، مار را در این مقاله که با کمک موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه و ارائه شده، همراهی فرمایید. به طور کلی دارندگان ویزای توریستی هنگ کنگ تجربیات بسیاری از سفر به این کشور زیبای آسیایی به دست خواهند آورد. زیرا این کشور خود مختار، غرق در فرهنگ و تاریخ است و چیزهای بیشتری برای ارائه به جز افق چشم گیر دارد. علاوه بر این در هر گوشه ای از هنگ کنگ چیزهای جدید و منحصر به فردی وجود دارد.

زمان پردازش و هزینه ویزای توریستی هنگ کنگ

برای اینکه بتوانید برنامه ریزی مناسبی برای دریافت ویزای توریستی هنگ کنگ، جهت سفر به این کشور داشته باشید، باید با زمان پردازش و هزینه درخواست به خوبی آشنا شوید. هزینه درخواست ویزای توریستی هنگ کنگ بسته به نحوه درخواست شما متفاوت خواهد بود. انواع مختلف نحوه پردازش ویزای توریستی هنگ کنگ به شرح زیر می باشد:

انواع مختلف از پردازش ویزای توریستی هنگ کنگزمان پردازشهزینه پردازش به دلار هنگ کنگ
پردازش استاندارددر پردازش استاندارد درخواست ویزای توریستی شما تنها در 5 روز کاری به پایان می رسد.49.55HKD
پردازش در حالت urgentبا این گزینه می توانید ویزای خود را سریع تر، و در عرض 3 روز دریافت کنید.89.99HKD
پردازش super rushبا این روش می توایند ویزای توریستی خود را در عرض 24 ساعت تحویل بگیرید. که سریع ترین روش در فرآیند پردازش ویزای توریستی هنگ کنگ می باشد.185.55HKD

زمان پردازش و هزینه ویزای توریستی هنگ کنگ

محبوب ترین تورها برای دارندگان ویزای توریستی هنگ کنگ

دارندگان ویزای توریستی هنگ کنگ، می توانند به راحتی و آزادانه از اماکن دیدنی این کشور در طول سفر خود دیدن فرمایند. از سوی دیگر این کشور، برای دارندگان ویزای توریستی هنگ کنگ برخی از مناطق دیدنی این کشور را دست چین کرده است، تا گردشگران از سفر خود به این کشور رضایت کامل را داشته باشند. هنگ کنگ یکی از چشم گیر ترین مناطق جهان است. به طور کلی دولت هنگ کنگ بسته های تور هنگ کنگ را برای مسافران ترانزیت و مسافران تجاری انتخاب کرده است.

برای اینکه بیشتر با تورهای مختلف تفریحی برای دارندگان ویزای توریستی هنگ کنگ آشنا شوید به جدول زیر مراجعه فرمایید:

تورهای مختلف تفریحی برای دارندگان ویزای توریستی چینتوضیحات
تور نیم روزه جزیره هنگ کنگبه طور کلی جزیره هنگ کنگ قلب هنگ کنگ می باشد. این مکان دارای برجسته ترین مکان های گردشگری، مکان های تاریخی، رشته کوه ها مناطق خرید است. این تور تفریحی از قله معروف ویکتوریا آغاز می شود.
کشتی ستاره معروفکشتی ستاره معروف هنگ کنگ که ریشه آن به سال 1870 باز می گردد یکی از بهترین تورهای این کشور برای تفریح است.
تور سواحل گردییک روز در سواحل هنگ کنگ با تجمل و سبک معمولی تکمیل می شود. ساحل خلیج با مناظر زیبا، تمام هنگ کنگ است.

در نمودار زیر می توانید محبوب ترین تور گردشگری را از دیدگاه دارندگان ویزای توریستی هنگ کنگ مشاهده فرمایید:

محبوب ترین تور گردشگری را از دیدگاه دارندگان ویزای توریستی هنگ کنگ

مراحل درخواست ویزای توریستی هنگ کنگ

افرادی که قصد دریافت ویزای توریستی هنگ کنگ را دارند باید با مراحل درخواست ویزا به خوبی آشنا شوند. مراحل درخواست ویزای توریستی هنگ کنگ به شرح زیر زیر می باشد:

مراحل درخواست ویزای توریستی هنگ کنگتوضیحات
تعیین قرار ملاقات در مرکز ویزا در هنگ کنگمتقاضیان باید با یک مرکز درخواست های ویزای محلی در کشور خود تماس بگیرند برای ارسال درخواست خود وقت بگیرند.
مدارک خود را آماده کنید.برای ارسال یک درخواست موفق باید مدارک مورد نیاز برای ویزای خود را تهیه کنند.
درخواست خود را ارسال کنید.در نهایت متقاضیان می توانند درخواست ویزای توریستی خود را ارسال کنند و در مصاحبه ویزا شرکت کنند.

در نهایت اینکه ممکن است از متقاضیان خواسته شود مشخصات بیومتریک خود را ارسال کنند. برای کسب اطلاعات اطلاعات بیشتر در خصوص شر با مشاوان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :