شرایط فیلیپین

هزینه زندگی در فیلیپین

هزینه زندگی در فیلیپین

در سال 2023 هزینه زندگی در فیلیپین با توجه به معیارهای متفاوتی بررسی می گردد، از اینرو هزینه زندگی در فیلیپین برای یک فرد مجرد ماهانه حدود 66600PHP (پزو) محاسبه گردیده شده است. امروزه توریست های بی شماری به دلیل وجود جاذبه های گردشگری زیاد و فراوان به فیلیپین سفر می کنند و این کشور به یکی از پرطرفدارترین مقاصد مهاجرتی تبدیل شده است. کشور فیلیپین از 7000 جزیره کوچک و بزرگ تشکیل شده که در آسیای شرقی قرار دارد و افزایش روند مهاجرت به اقتصاد و سرمایه گذاری فیلیپین کمک بزرگی کرده است و همچنین به دلیلی بالا بودن کیفیت سیستم آموزشی مقصد بسیار خوبی برای دانشجویان بین المللی در جهت تحصیل خواهد بود.

در سال های گذشته قوانین مرتبط با مهاجرت به فیلیپین برای کار بسیار سخت و پیچیده بود اما با پیشرفت و رونق در زمینه سرمایه گذاری و اقتصاد مهاجرت کاری نیز آسان گشت. فیلیپین همچنین یکی از کشورهای توریستی در جهان است و جزایر فراوان آن همراه با طبیعت زیبای خود بسیاری را جذب خود می کند. افراد علاقه مند به زندگی و سفر به این کشور برای اطلاع از هزینه زندگی و مهاجرت به فیلیپین می توانند این مقاله را که به دست همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده مطالعه کنند.

جزییات هزینه زندگی در فیلیپین

اجاره آپارتمان در فیلیپین حداقل $100 (دلار) در ماه در شهر هزینه دارد. اما اگر تنها هستید و یا ترجیح می دهید در یک خانه مسکونی یا ویلایی زندگی کنید بسته به منطقه شهر می توانید یک خانه با اجاره ماهیانه حداقل $100 الی 250$ (دلار) پیدا کنید. همچنین برای یک آپارتمان بزرگتر برای خانواده خود در فیلیپین بایستی حداقل 300$ (دلار) در ماه بپردازید. در حال حاضر هزینه اجاره ماهانه یک آپارتمان 3 تخته در مرکز شهری در کشور فیلیپین در بازه 15000PHP الی 110000PHP (پزو) می باشد.

در این قسمت هزینه میانگین اجاره و خرید آپارتمان در کشور فیلیپین و هزینه اقامت در فیلیپین را مشاهده می کنید:

آیتمهزینه میانگین به (پزو)
اجاره ماهیانه آپارتمان 1 تخته در خارج شهر10480PHP
کرایه ماهیانه آپارتمان 3 تخته در خارج شهر22530PHP
کرایه ماهیانه آپارتمان 1 تخته در مرکز شهر18770PHP
اجاره ماهیانه آپارتمان 3 تخته در مرکز شهر42911PHP

جزییات هزینه زندگی در فیلیپین

تطابق درآمد با هزینه زندگی در فیلیپین

طبق آمارهای گرفته شده در سال 2023 هزینه زندگی به طور متوسط در کشور فیلیپین برای یک نفر ماهانه حدود 66000 (پزو) می باشد. این در حالی است که هزینه زندگی در کشور فیلیپین برای یک خانواده 4 عضوی ماهیانه به میزان 125680 (پزو) می باشد. لازم به ذکر است شاخص زندگی در این کشور طبق اعلام NUMBEO در حالت متوسط قرار دارد و آب و هوای فیلیپین، هزینه زندگی کم و سیستم مراقبت های درمانی و بهداشتی از نکات مثبت زندگی در فیلیپین است. افرادی که از نظر مالی در شرایط متوسط قرار دارند و دارای تحصیلات خوبی یا تخصص مشخص می باشند می توانند در فیلیپین با نظم و تلاش پیشرفت کنند و به درآمد بالا برسند. اما در مجموع فیلیپین را نمی توان جزو مقاصد مناسب مهاجرتی قلمداد نمود.

در این قسمت می توانید هزینه های زندگی در فیلیپین را مشاهده فرمایید:

هزینه های زندگی در فیلیپین

هزینه حمل و نقل در فیلیپین

در مناطق روستایی دوچرخه و موتور سیکلت عمده ترین روش های حمل و نقل هستند. جیپنی ها که نوعی مینی بوس در فیلیپین هستند رایج ترین شکل حمل و نقل عمومی در فیلیپین است. این مینی بوس ها دارای پنجره های باز هستند و معمولاً بیش از حد مسافر سوار می کنند به طوری که دو مسافر کنار راننده و 20 نفر در خود آن سوار می شوند.

ترافیک شایع ترین مشکل در کشور فیلیپین است و استفاده از تاکسی و وسایل شخصی پر هزینه تر است. سیستم حمل و نقل در فیلیپین آنقدرها خوب نیست و عمده حمل و نقل در شهرهای فیلیپین با استفاده از LRT حمل و نقل ریلی سبک، MRT حمل و نقل ریلی مترو، اتوبوس، تاکسی و جیپنی است. کرایه LRT بسته به مسافت از 0.4$ (دلار) شروع می شود.

در جدول زیر هزینه حمل و نقل در فیلیپین را مشاهده می کنید:

آیتمهزینه میانگین به (پزو)
تعرفه یک کیلومتر تاکسی15PHP
یک بلیت تک سفره حمل و نقل عمومی15PHP
1 لیتر بنزین73PHP
حمل و نقل ماهانه600PHP

مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای هرگونه روش مهاجرتی آماده ارائه اطلاعات به شما و شرح شرایط آن هستند. برای ارتباط با ما کافیست از طریق تلفن و یا مراجعه حضوری اقدام کنید و با مشاوره با کارشناسان و متخصصان ما بهترین روش مهاجرتی خود را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :