مهاجرت تحصیلی فیلیپین

مدارس ایرانی فیلیپین

مدارس ایرانی فیلیپین

آشنایی با مدارس ایرانی فیلیپین برای افرادی که مایل به تحصیل در مدارس ایرانی در این کشور هستند، امری ضروری محسوب می شود. علاوه بر مدارس ایرانی فیلیپین، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله قصد دارند شرایط تحصیل در دانشگاه های فیلیپین را نیز مورد بررسی قرار دهند. فیلیپین که بر فراز مجمع الجزایری در جنوب شرقی آسیا قرار دارد، کشوری است که در آن محیط شهری و طبیعی با اقیانوس تلاقی می کند. فیلیپین نیز کشوری است که محل فعالیت است. اگرچه ممکن است به نظر برسد که فیلیپین دارای یک منطقه نسبتاً بزرگ است، مساحت واقعی زمین آن بسیار کوچک است و آن را به کشوری پرجمعیت تبدیل می کند.

فیلیپین از زنجیره ای از جزایر در اقیانوس آرام تشکیل شده است که هم شهرهای شلوغ شهری و هم شهرهای کوچک جزیره ای را در خود جای داده است. فرهنگ فیلیپینی در سراسر این کشور تابیده می شود و می توان آن را با غذا، موسیقی، زبان و هنر آن به بهترین نحو نشان داد. دانش ‌آموزانی که به فیلیپین می ‌روند تحت تأثیر مجموعه وسیعی از کارهایی قرار می‌گیرند که از بازدید از یک جشنواره خیابانی پر جنب ‌و جوش، مانند آتی آتیهان، تا پیاده ‌روی در جنگل بارانی لوزون مونتان، وجود دارد. فیلیپین همچنین به دلیل آب و هوای گرم و سواحل با شکوه، مانند ساحل بوراکای که به دلیل شن‌ های سفید و آب ‌های خنک معروف است، شهرت دارد.

بررسی شرایط تحصیل در فیلیپین

فیلیپین یا مروارید مشرق زمین به دلیل سواحل شنی سفید خود محبوب است. جدای از این موارد، این کشور به دانشجویان خارجی فرصت تحصیل در هر یک از دانشگاه های معتبر خود را می دهد. برنامه های تحصیل در فیلیپین با دوره هایی که به زبان انگلیسی تدریس می شوند و هزینه های تحصیل بسیار ارزان و این کشور آسیای جنوب شرقی یک انتخاب ارزشمند برای دانشجویانی است که مایل به تحصیل در خارج از کشور هستند. حدود 5000 دانشجوی بین المللی در دانشگاه های فیلیپین در حال گذراندن برنامه های سطح عالی هستند.

محبوب ترین دوره های تحصیلی توسط دانشجویان بین المللی عبارتند از:

  • مهندسی
  • بازرگانی
  • مطالعات پزشکی

دانشگاه‌ های فیلیپین رتبه ‌بندی خوبی در سطح جهانی دارند. در سطح بین المللی معتبر و توسط موسسات و کارفرمایان جهانی و با زبان انگلیسی، به عنوان دانشگاه های معتبر شناخته شده اند. در فیلیپین، هزینه زندگی و شهریه نیز در مقایسه با دانشگاه های کشورهای همسایه، پایین است. اکثر دانشگاه ‌های فیلیپین از بهترین دانشگاه ‌های جهان هستند و هر ساله دانشجویان برجسته ای را از تمام اقشار جامعه تولید می ‌کنند. فیلیپین انبوهی از مردم با پیشینه های مذهبی مختلف است و نمی تواند گفت که فیلیپین مسیحی، مسلمان، هندی، یهودی، بودایی و سایر است.

در نمودار زیر به دین مردم فیلیپین اشاره شده است:

دین مردم فیلیپین

در جدول زیر به بهترین دانشگاه های فیلیپین اشاره شده است:

نام دانشگاهرتبه در فیلیپینرتبه در آسیارتبه جهانی
دانشگاه دیلیمان فیلیپین13781380
دانشگاه د لا سال24621643
دانشگاه آتنئو دو مانیل35451878
دانشگاه سانتو توماس47812575
دانشگاه فیلیپین مانیل58142686

آشنایی و معرفی مدارس ایرانی فیلیپین

مدارس ایرانی فیلیپین نیز با وجود کیفیت بالای آموزش در این کشور، برای ادامه تحصیل در مقاطع دبستان و متوسطه، گزینه های بسیار مناسبی هستند. قبل از مهاجرت تحصیلی به فیلیپین، متقاضیانی که قصد دارند در مدارس ایرانی فیلیپین مشغول به تحصیل شوند، حتما باید از لیست مدارس ایرانی این کشور اطلاعات کامل داشته باشند. مدرسه جمهوری اسلامی ایرانی در مانیل، تنها مدرسه فعالی می باشد که در لیست مدارس ایرانی فیلیپین قرار می گیرد. مدرسه جمهوری اسلامی ایرانی در مانیل یک مدرسه دولتی و مختلط می باشد که به عنوان یک مدرسه بین المللی در آسیای شرقی شناخته می شود.

در مدرسه جمهوری اسلامی ایرانی در مانیل بیش از 820 دانش آموز در سه مقطع تحصیلی دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم مشغول به تحصیل می باشند که به طور متوسط در هر کلاس این مدرسه، 18 دانش آموز حضور دارد. امکانات بسیار متنوع و برنامه های آموزشی سطح بالا مدرسه جمهوری اسلامی ایرانی در مانیل و همچنین خدمات عالی و برنامه ریزی آموزشی این مدرسه عوامل اصلی می باشند که موجب جذب دانش آموزان و متقاضیان ایرانی می شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله مدارس ایرانی استرالیا را مطالعه بفرمائید.

برخی از برجسته ترین خدمات و امکانات مدرسه جمهوری اسلامی ایرانی در مانیل عبارتند از:

  • خدمات و امکانات تدریس هوشمند
  • خدمات پرورشی
  • امکانات محیطی و خدمات رفاهی
  • امکانات و خدمات آموزش فوق برنامه
  • خدمات معاینات پزشکی
  • امکانات آزمایشگاه ها
  • آزمون های هماهنگ

آشنایی و معرفی مدارس ایرانی فیلیپین

بررسی دوره های تحصیل در مدارس ایرانی فیلیپین

مانند ایالات متحده، کشور فیلیپین دارای یک سیستم آموزشی گسترده و بسیار می باشد. در حال حاضر، ایالات متحده همچنان بر سیستم آموزشی فیلیپین تأثیر می گذارد، زیرا بسیاری از معلمان و استادان این کشور مدارک عالی را از دانشگاه های ایالات متحده کسب کرده اند. در مدارس ایرانی فیلیپین، دانش آموزان از سن 6 سالگی، از کلاس اول تا ششم که 6 سال تحصیلی به طول می انجامد، در مقطع ابتدایی مشغول به تحصیل می شوند. از سن 12 سالگی که دوره ابتدایی به اتمام می رسد، دانش آموزان وارد مقطع تحصیلی یکپارچه متوسطه می شوند که شامل متوسطه اول و متوسطه دوم می باشد و از 12 تا 18 سالگی ادامه دارد.

در این مقطع دانش آموزان دروسی مانند جبر، علوم، انگلیسی، تاریخ فیلیپین، تاریخ آسیایی، زیست شناسی، زبان فیلیپینی، هندسه، شیمی، تاریخ جهان، جغرافیا، دیفرانسیل و انتگرال، فیزیک، ادبیات و اقتصاد را یاد می گیرند. تمامی متقاضیانی که مایل به تحصیل در مدارس فیلیپین هستند و یا قصد دارند برای ورود به دانشگاه های این کشور اقدام به مهاجرت تحصیلی به فیلیپین کنند، می توانند با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند تا از تمامی شرایط و هزینه های دریافت ویزای تحصیلی فیلیپین، اخذ پذیرش تحصیلی در این کشور و همچنین اقامت دانشجویی در فیلیپین اطلاعات تکمیلی کسب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :