مهاجرت تحصیلی مالتا

شرایط تحصیل پزشکی در مالتا

شرایط تحصیل پزشکی در مالتا

علاقه مندان و متقاضیان بین المللی جهت تحصیل پزشکی، می توانند از شرایط تحصیل پزشکی در مالتا برای تحصیل در خارج از کشور آگاه شوند. فرهنگ کشور مالتا آمیزه ای از سنت های عربی و ایتالیایی منعکس شده است. مردم این کشور باسواد می باشند و از هنر بسیار استقبال می کنند. تاثیرات فرهنگی این کشور عمدتا ناشی از تاریخ سلطه بیگانگان این کشور و تاثیر کلیسای کاتولیک روم ناشی می شود. سنت های مردمی عمدتا در حوالی جشن بزرگداشت حامی یک روستا که با موکب ها و آتش بازی مشخص می شود، تکامل یافته است.

جزایر کشور مالتا مخلوطی از فرهنگ چشمگیری بین دوران باستان و مدرن می باشد. اگرچه این کشور یکی از قدیمی ترین دانشگاه های مدیترانه را در خود جای داده است، اما سیستم آموزش عالی آینده نگر دارد و سنت را با نوآوری آمیخته است. در کشور مالتا فقط یک دانشگاه و یک دانشکده حرفی در این کشور وجود دارد. اما این کشور از تعدادی موسسه آموزش عالی نیز تشکیل شده است که شهرت خوبی دارند. سالانه حدود 600 دانشجوی بین المللی تمام وقت و حدود 500 دانشجوی مبادله و انتقال از حدود 80 کشور مختلف به مالتا می آیند. این کشور با موسسات آموزشی در سراسر جهان همکاری و ارتباط دارد.

سوالاتی که با خواندن این مقاله در رابطه با شرایط تحصیل پزشکی در مالتا پاسخ داده خواهد شد:

  • مدارک لازم جهت تحصیل در پزشکی در مالتا چیست؟
  • هزینه تحصیل پزشکی در مالتا چقدر است؟

شرایط تحصیل پزشکی در دانشگاه مالتا

رشته پزشکی و جراحی در دانشگاه مالتا دوره 5 ساله می باشد. محتوا به صورت ماژول هایی ارائه می شود که عمدتا مبتنی بر سیستم ها می باشند. این دوره به مراحل بالینی و بالینی تقسیم شده است که در طول چندین ترم گسترش یافته است. آموزش و یادگیری ترکیبی از آموزش تعلیمی سنتی می باشد. از جمله سخنرانی ها، آموزش ها (آموزش گروه های کوچک) و همچنین یادگیری مبتنی بر مساله در صورت لزوم می باشد. در سال های بالینی دانشجو مواردی شامل موارد کاربردی و در سال های بعد از آن آموزش بالینی، مشاهده، آموزش مهارت، تئاتر و حضور در بخش مطالعه خواهد کرد.

در جدول زیر اطلاعات شرایط تحصیل پزشکی در مالتا را مشاهده می کنید:

پارامترشرح
نام رشتهرشته پزشکی و جراحی
کد رشتهUMDFT
طول دوره5 سال
نحوه حضور متقاضیتمام وقت
نام دانشکدهدانشکده پزشکی و جراحی

کشور مالتا با داشتن یک سیستم آموزشی مشابه کشور انگلیسی به سرعت در حال تبدیل شدن به یک مقصد محبوب تر برای بسیاری از دانشجویان بین المللی است. علاقه ناگهانی دانشجویان بین المللی و افزایش تعداد آنها برای تحصیل به کشور مالتا باعث افتتاح بسیاری از دانشگاه در چند سال گذشته شده است. دانشگاه های بسیاری از سراسر جهان مخصوصا کشور انگلستان می باشند که پردیس هایی در این کشور ایجاد کرده اند. امروزه، این کشور میزبان طیف وسیعی از دانشگاه ها و با تخصص ها، برنامه ها در رشته های مختلف در این کشور وجود دارد. در این میان شرایط تحصیل پزشکی در مالتا یکی از رشته های پر طرفدار می باشد.

شرایط تحصیل پزشکی در دانشگاه مالتا

مدارک لازم جهت تحصیل پزشکی در مالتا

یکی از دلهره آورترین قسمت، انتخاب دانشگاه پزشکی در مالتا می باشد. به طور کلی، این روند نسبتا ساده است. لازم به ذکر است که هر برنامه، دانشگاه و سطح تحصیلات به جنبه های منحصر به فردی برای روند درخواست نیاز دارد. برخی از دانشگاه ها از دانشجویان اجزای مختلفی را برای درخواست از آن ها می خواهند که می توان به پر کردن فرم درخواست آنلاین، هزینه مصاحبه، رونوشت از موسسات آموزش قبلی، توصیه نامه ها و اطلاعات بهداشتی مانند سوابق ایمن سازی اشاره کرد. از آن طرف دانشگاه های دیگر ممکن است به مصاحبه حضوری در یک مکان بین المللی یا مصاحبه ویدیویی از طریق اسکایپ نیاز داشته باشند. دانشجویان برای تحصیل در پزشکی در مالتا باید نمره قبولی آزمون در سطح پیشرفت (B) در رشته های زیست شناسی و شیمی را دریافت نمایند.

دانشجویان در هر رشته ای که تحصیل می کنند، به ویژه در رشته پزشکی در مالتا از تجربه بین المللی بهره مند می شوند. آن ها این فرصت را دارند تا فرهنگ جدید را یاد بگیرند، با مردم محلی و کار در محیط تعامل کنند. دانشجویان پزشکی را برای دنیای مراقبت های بهداشتی، آماده می کنند. دانشگاه های کشور مالتا، دانشجویان را در معرض یک فرهنگ جایگزین و یکی از پرطرفدارترین زبان های جهان قرار می دهند که به آنها در پیشرفت و حرفه خود کمک خواهد کرد. به عبارت دیگر می توان گفت که دانشگاه های مالتا با استانداردهای تدریس مالتا و اتحادیه اروپا، وزارت آموزش و پرورش آمریکا و هیئت پزشکی در آمریکا مطابقت دارد. جهت اطلاع از شرایط سرمایه گذاری در مالتا پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله لینک شده می باشد.

هزینه و شرایط تحصیل پزشکی در مالتا

پایین بودن هزینه ها در رشته پزشکی، یکی از دلایل اصلی است که دانشجویان تمایل به تحصیل در کشور مالتا دارند. تحصیل در کشورهایی مانند آمریکا و انگلیس گران تر می باشد، با وجود اینکه برخی از دوره ها، استادان و برنامه ها را با بالاترین کیفیت ارائه می دهند، اما بسیاری از دانشجویان مخصوصا دانشجویان بین المللی با وجود داشتن استعداد، توانایی پرداخت شهریه را ندارند، از آن گذشته ممکن است توانایی تامین هزینه های دیگر مانند مسکن، هزینه های بین المللی، کتاب های درسی و غیر را نداشته باشند. جهت اطلاع از شرایط تحصیل رایگان در مالتا پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور می باشد.

بدین ترتیب دانشجویان با استعداد می توانند به کشور مالتا برای تحصیل بیایند. در کشور مالتا تعداد بسیاری از موسسات معتبر و دانشگاه ها وجود دارد که دانشجویان می توانند در آن درس بخوانند. بسیاری از این موسسات و دانشگاه های رشته پزشکی را ارائه می دهند و هزینه به طور سالانه بین 5000$ الی 8400$ (دلار) می باشد. دانشجویان برای رشته ها و مقاطع دیگر هزینه کمتری نیز پرداخت خواهند کرد. با برنامه هایی که در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده و مدارک معتبر در کشورهای بزرگ همان مدارس پزشکی ایالات متحده و انگلیس پذیرفته شده اند، جای تعجب نیست که مالت یک گزینه برتر برای دانشجویان بین المللی است که به دنبال تحصیل پزشکی هستند. اگر قصد تحصیل پزشکی در مالتا را دارید می توانید با مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :