مهاجرت سرمایه گذاری در استونی

سرمایه گذاری در استونی

سرمایه گذاری در استونی

سرمایه گذاری در استونی یک محیط رقابتی ایجاد می کند که به سرمایه گذاران امکان تحقیق و توسعه در سطح جهانی را می دهد. استونی به طور مداوم به عنوان یک رهبر جهانی در سرمایه انسانی، قابلیت دیجیتال و سهولت انجام تجارت رتبه بندی می شود. از شرکت های چند ملیتی گرفته تا استارت آپ های با رشد بالا، استونی سابقه 2 دهه سرمایه گذاری و نوآوری موفق دارد. علاوه بر این استونی اخیرا از نظر فعالیت کارآفرینی و رقابت پذیری در اروپا در رتبه اول قرار گرفته است.

جمهوری استونی همواره یک محیط تجاری بسیار پیشرفته با زیر ساخت کارآمد و سازگار به سرمایه گذاران خارجی ارائه می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در سال های اخیر افراد بسیاری را تشویق به سرمایه گذاری در استونی کرده است. به همین سبب شما دوستان عزیز می توانید از تجربیات این موسسه در امر مهاجرت به خوبی بهره مند شوید. همچنین استونی دارای متخصصان واجد شرایطی است که مهارت های زبانی، مالی و فناوری اطلاعات قوی دارند.

دلایل سرمایه گذاری در استونی

از مهمترین دلایل سرمایه گذاری در استونی می توان به این مورد اشاره کرد که، مردم استونی از سنین پایین پیشرفت بالایی دارند. مهارت های فناوری اطلاعات در این کشور به طور گسترده در مدارس ابتدایی آموزش داده می شود. همچنین اکثریت نیروی کار در استونی چند زبانه هستند و ارزش افزوده در این کشور بسیار بالاست.

از دیگر دلایل بی شما برای سرمایه گذاری در استونی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استونی همواره به عنوان یکی از بازترین، رقابتی ترین و شفاف ترین اقتصادهای جهان رتبه بندی شده است. که این امر باعث شده همواره افراد به سرمایه گذاری در محیط کسب و کار این کشور ترغیب شوند.
  • به عنوان یک عضو اصلی اتحادیه اروپا و منطقه یورو با اقتصادی رقابتی، این کشور به طور فزاینده ای به عنوان پایگاهی برای فعالیت های پانا اروپایی عمل می کند.
  • استونی سابقه برجسته ای در ارائه بازگشت سرمایه در تمام بخش های کلیدی اقتصاد را دارد. علاوه بر این هزینه ها با استانداردهای اروپایی، ارزش افزوده بالایی را تضمین می کند.

سرمایه گذاری در استونی در بخش صنایع غذایی

استونی صنایع غذایی قابل توجهی دارد که از مواد اولیه زیست محیطی، کارگران ماهر و امکانات تولیدی مدرن برای جذب سرمایه گذاران بهره می برد. استونی با قابلیت صادرات ثابت و کاربرد رو به رشد علوم و فناوری مواد غذایی، مکان ایده آلی برای سرمایه گذاری صادرات و تحقیق و توسعه است. استونی یک کشور نوردیک فشرده است که از یک محیط طبیعی بکر بهره می برد. ورودی های مواد خام با کیفیت بالا، اغلب ارگانیک هستند و از منابع محلی به وضوح قابل شناسایی تامین می شوند.

علاوه بر این تولید مواد غذایی در استونی، که تقریبا 700 شرکت از آن وجود دارد، بسیار مدرن و مولد است. همچنین کارگران استونیایی در بخش صنایع غذایی معمولا چند زبانه هستند و دارای مدارک بالاتر یا حرفه ای هستند. استونی به لطف همکاری نزدیک با صنعت فناوری اطلاعات در سطح جهانی خود، به عنوان مرکز تخصص در فناوری مواد غذایی در حال ظهور است. جهت اطلاع از شرایط ثبت شرکت در استونی می توانید مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

سرمایه گذاری در استونی در بخش صنایع غذایی

سرمایه گذاری در استونی در بخش انرژی

سرمایه گذاری در استونی در بخش انرژی به این دلیل است که این کشور دارای بخش انرژی متنوعی است. که شامل تخصص طولانی مدت در شیل نفتی می باشد. تخصص در سطح جهانی در محیطی کاملا سالم با انرژی های تجدید پذیر و رو به رشد باعث شده تا استونی نقش پیشرو در انقلاب انرژی ایفا کند.علاوه بر این جمهوری استونی از دهه 1930 میلادی از شل نفتی در مقیاس صنعتی تولید کرده است و امروزه در این زمینه پیشرو است.

ظرفیت انرژی پایدار سال به سال در استونی در طیف وسیعی از بخش ها از جمله زباله به انرژی، خورشید، باد و زیست توده در حال رشد است. استونی همچنین یکی از معدود شبکه های هوشمند در جهان را دارد که سخت افزار و نرم افزار را برای تولید داده های هم زمان در مورد الگوهای برق سراسری ادغام می کند. اگر به دنبال فرصت های تولید برای بازار منطقه ای هستید، استونی مکانی ایده آل برای کسانی است که به دنبال استفاده از انقلاب انرژی هستند.

فضای سرمایه گذاری در استونی 2023

اگر قصد دارید با فضای سرمایه گذاری در استونی آشنا شوید ابتدا باید به این نکته توجه فرمایید که استونی کشوری است که سیاست اقتصادی آن لبیبرال است. همچنین رژیم مالیاتی آن مناسب سرمایه گذاری است و قوانین آن شفاف، کارآمد و هماهنگ با قوانین اتحادیه اروپا است. در این کشور هیچ مالیاتی بر سود انباشته، بهره یا سود سهام از سرمایه گذاران خارجی دریافت نمی شود. همچنین جمهوری استونی با 61 کشور موافقت نامه مالیات مضاعف دارد که معاملات کارآمد را تسهیل می کند.

فضای سرمایه گذاری استونی برای سرمایه گذاران خارجی دوستانه است و هیچ تفاوتی بین سرمایه گذاران خارجی و داخلی وجود ندارد. علاوه بر این بدهی ملی استونی در سال 2023 نسبت به سه ماهه سوم سال 2022، 9.8% افزایش یافته است. بدهی ملی استونی 17.5% از تولید ناخالص داخلی آن را تشکیل می دهد که همچنان پایین ترین رقم در اتحادیه اروپا محسوب می شود.

آمار و ارقام استونی در بخش صنایع را در تصویر زیر مشاهده فرمایید:

آمار و ارقام بخش صنایع در استونی

اخذ تابعیت استونی از طریق سرمایه گذاری

افرادی که قصد اخذ تابعیت و اقامت استونی را از طریق سرمایه گذاری دارند ابتدا باید اقامت این کشور را دریافت کنند. اقامت سرمایه گذاری در استونی به مهاجرانی اعطاء می شود که در یک موسسه شغلی شرکت می کنند. یا به عنوان مالک انحصاری فعالیت می کنند یا در فعالیت تجاری در استونی با حداقل 85000€ (یورو) سرمایه گذاری می کنند. همچنین سهام سرمایه، بدهی تبعی و میزان دارایی های ثابت شده را می توان به عنوان سرمایه گذاری در نظر گرفت. مجوزهای اقامت در استونی معمولا 5 سال اعتبار دارند که پس از آن می توانید مجوز را تمدید کنید.

پس از 8 سال زندگی در استونی که 5 سال آن باید دارای مجوز اقامت دائم باشید پس از آن می توانید برای تابعیت استونی اقدام فرمایید. برای دریافت تابعیت استونی تسلط به زبان استونیایی، قبولی در آزمون قانون اساسی و قانون شهروندی و درآمد قانونی دائمی در استونی الزامی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سرمایه گذاری در استونی با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید. تا بتوانید با کمک این گروه حرفه ای در امر مهاجرت، یک راه حل دقیق برای سرمایه گذاری در این کشور اتخاذ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :