مهاجرت تحصیلی یونان

رشته طراحی لباس در یونان

رشته طراحی لباس در یونان

مهاجران در کنار تحصیل در رشته طراحی لباس در یونان، جذب جاذبه های گردشگری این کشور و اخذ اقامت از طریق تحصیل در این کشور نیز شوند. یونان کشوری ناهموار، کوهستانی و مدیترانه ای با هزاران سال قدمت می باشد که تأثیر بسزایی در فرهنگ غربی داشته است. یونان در جنوب شبه جزیره بالکان و در قسمت جنوب شرقی اروپا واقع شده است. یونان با بلغارستان، جمهوری یوگسلاوی سابق مقدونیه، آلبانی و ترکیه مرز مشترک دارد و دارای خطوط ساحلی در دریاهای مدیترانه، اژه و ایونی است.

علاوه بر سرزمین اصلی یونان، این کشور حدود 6000 جزیره با اندازه های مختلف در دریاهای اژه و ایونی دارد. صنایع مهم این کشور شامل گردشگری، فرآوری مواد غذایی و دخانیات، منسوجات، مواد شیمیایی، محصولات فلزی، معدن و نفت است. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص رشته طراحی لباس در یونان اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

درباره رشته طراحی لباس در یونان

درباره رشته طراحی لباس در یونان بایستی بدانید که این رشته به طور عمده بر دوخت لباس و لوازم جانبی متمرکز است. این حرفه شامل طراحی، توسعه و ایجاد یک لباس یا محصول و همچنین توزیع و بازاریابی محصولات است. اگر روند طراحی همیشه در حال تغییر و پیشرفت باشد، به این معنی است که کار افراد در مد همیشه در حال پیشرفت است. مدرک کارشناسی در زمینه طراحی لباس، پایه و اساس دانش افراد را در این منطقه فراهم می کند. افراد ماژول هایی در مورد عکاسی لباس، طراحی پایدار، مدیریت نام تجاری لباس، طراحی بنیادی و یک ظاهر طراحی شده لباس را مطالعه خواهند کرد. این ماژول ها به آن ها این فرصت را می دهند تا عمل حرفه ای و دانش نظری خود را توسعه دهند.

طراحان لباس در جستجوی مستمر ایده ها و علاقه مندی ها هستند. هدف آنها این است که از طریق طراحی الهام و برای کسب یک هویت خاص و بازاریابی، از هنر ایده بگیرند و روندهایی را در طراحی لباس ایجاد کنند. فارغ التحصیلان دوره طراحی لباس برای خلاقیت و زیبایی شناسی بالا، دانش خود در مورد رسانه ها، روش های طراحی و عناصر فنی کاربرد طراحی را ارتقا می دهند. آن ها با تحقیق و نظارت بر روند بین المللی با طراحی لباس آشنا هستند و می توانند شرایط فعلی بازار را تجزیه و تحلیل کنند و راه هایی را برای تبلیغ خلاقیت خود برنامه ریزی کنند.

مبانی رشته طراحی لباس در یونان

مدرک دانشجویان با ترکیبی از حالت ها ارائه داده می شود که شامل سخنرانی ها و سمینارها و همچنین جلسات عملی در استودیو خواهد بود، همچنین ممکن است از افراد خواسته شود تا در یک پروژه کاری شرکت کنند. این حالت ها از قرار زیر است:

  • ترم 1: مسائل تاریخی و فرهنگی و توسعه خلاقیت و مسائل فنی مربوطه برای طراحی
  • ترم 2: مسائل تاریخی و فرهنگی و توسعه خلاقیت و مسائل فنی مربوطه برای طراحی
  • ترم 3: تاریخچه ، فرهنگ و خلاقیت فردی و مسائل فنی مربوطه برای صنعت پوشاک
  • ترم 4: طراحی ظاهری و معاصر، ارتباطات و بازاریابی لباس و تمرین های حرفه ای در طراحی لباس (سال آخر کارشناسی)

به طور کلی مبانی رشته طراحی لباس در یونان، ابزار مورد نیاز افراد، تجربه به دست آمده آنها از تحقیق، استفاده از توانایی های خلاقانه و چندین تکنیک و دانش نظری به دست آمده از طریق دوره های مورد مطالعه می باشد. سال آخر تحصیلات دانشجویان به گونه ای طراحی شده است تا به طور مناسب، افراد را به عنوان یک متخصص آماده کند. در طول سال آخر، دانشجویان برای طراحی اولین مجموعه کامل و شخصی خود، با انتخاب موضوع و مفهوم دلخواه خود که پایه و اساس پروژه اصلی آنها نیز است، آماده خواهند شد. جهت تکمیل اطلاعات مهاجرت تحصیلی خود به این کشور مقاله بهترین رشته های تحصیلی در یونان را مطالعه بفرمائید.

مبانی رشته طراحی لباس در یونان

دوره و شرایط رشته طراحی لباس در یونان

در ابتدا دانشجویان متعهد می شوند که یک پایان نامه کتبی (حاوی 6000 کلمه) را تکمیل کنند که مفهوم موضوع دوره را توضیح دهد و منابع تحقیق، روش طراحی و یافته های آنها را ذکر کند. در همان زمان، افراد پیشنهادهای طراحی خود را در نمونه کار هایی متشکل از پیش نویس ها و طرح های مختلف و همچنین یک تجزیه و تحلیل مختصر کتبی از رویه طراحی که پیشنهاد می کنند، ارائه خواهند داد. در نهایت، سال با ارائه پروژه اصلی دانشجویان تکمیل می شود، جایی که آنها مفهوم، تحقیق و مراحل تحقق اولین مجموعه شخصی خود را تجزیه و تحلیل می کنند.

طراحی لباس، منسوجات و کالاهای لوکس متخصصانی را آماده می کند که روند شکل گیری ایده، تولید لباس، بازاریابی و توزیع محصولات طراحی شده و لوکس را درک می کنند. طراحان حرفه ای لباس آینده را با امکان مدیریت نام تجاری، تجارت، بازاریابی و ارتباطات آموزش می دهند. فارغ التحصیلان مدارس طراحی لباس معمولا به عنوان مدیر تولید محصولات، متخصصان منابع انسانی، کارشناسان بازاریابی و سایر کار می کنند و از این راه به کسب درآمد، برای امرار معاش خود، استفاده می کنند. همچنین در مقاله کار در یونان درباره شرایط شرایط اشتغال در این کشور اطلاعاتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

مدرسه پانسیک یونان و درآمد صنعت پوشاک

مدرسه طراحی لباس پانسیک ،برنامه های یک، 2 و 3 ساله و همچنین دوره های فشرده را ارائه می دهد. در همان زمان، مدرسه سمینارها و کارگاه های طراحی را برگزار می کند که دانش آموزان می توانند به صورت رایگان یا با تخفیف قابل توجه تحصیل کنند. برنامه های آموزشی این مدرسه مرتبا برای تأمین نیازهای حوزه مد به روز می شوند. علاوه بر این، خدمات اضافی متعددی را به دانشجویان خود ارائه می دهد كه به سفر علمی آنها ارزش می بخشد. در مدرسه پانسیک یونان ثبت نام در کل سال انجام می شود. همچنین دوره ها هر ساله در ماه اکتبر برای ترم زمستان و در ماه مارس برای ترم بهار آغاز می شوند.

در این گروه افراد با جزئیات تمام اطلاعات مربوط به دوره های آموزشی لباس را پیدا خواهند کرد. صنعت مد و پوشاک سهم عظیمی در اقتصاد جهانی دارد. 2% از کل تولید ناخالص داخلی جهان را تشکیل می دهد و طراحی لباس سالانه بیش از 3 تریلیون € (یورو) درآمد کسب می کند. تقریبا 80% صنعت در بخش های لباس زنانه، مردانه و کالاهای لوکس متمرکز شده است. با این حال، شرکت ها به سمت خطوط جدیدی می روند و تعریف پوشاک را گسترش می دهند. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با کارشناسان مجرب و با دانش موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :