مهاجرت تحصیلی یونان

بهترین رشته های تحصیلی در یونان

بهترین رشته های تحصیلی در یونان

علاقه مندان به تحصیل در یونان، لازم است از بهترین رشته های تحصیلی در یونان اطلاعات کاملی را کسب نمایند تا بتوانند انتخاب صحیحی داشته باشند. تاریخ قرون وسطایی کشور یونان نقش اساسی و مهمی در تلاش برای درک رابطه کشور یونان و مدرن داشته است. مساله تداوم یونانیان باستان و مدرن، در زمینه های علمی و در زمینه های سیاسی بسیار بحث برانگیز بود. به جرات می توان گفت که فرهنگ غربی بسیاری از سیستم های مدرن مدیون یونان باستان می باشند. این کشور مدت ها است که با ارائه کیفیت آموزش با کیفیت بالا، معروف به ارائه آموزش عالی شده است. امروزه، عقاید بسیاری از فلاسفه یونان باستان، مورد بحث قرار گرفته و حضور دائمی مبتکران وجود دارد.

در کشور یونان برای تحصیلات عالی 3 نوع موسسه مختلف وجود دارد که به دانشگاه ها، موسسات آموزشی فناوری و آکادمی تقسیم می شوند. متقاضی می تواند در هر 3 مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در این کشور تحصیل کند. دانشگاه فنی ملی آتن بالاترین رتبه را به خود اختصاص داده است و دانشگاه بعدی دانشگاه ارسطو تسالونیکی است که رتبه 571 را به خود اختصاص داده است.

سوالاتی که با خواندن مقاله بهترین رشته های تحصیلی در یونان پاسخ داده خواهد شد:

  • چه رشته هایی بهترین رشته های تحصیلی در کشور یونان است؟
  • دانشجو با مطالعه بهترین رشته های تحصیلی در یونان چه چیزی را درک خواهد کرد؟

مطالعات فلسفه و دین بهترین رشته های تحصیلی یونان

مطالعات معاصر به افزایش آگاهی و درک شما از وقایع جهانی مانند مهاجرت با تجربه جهان بینی دیگری کمک می کند. شما با مطالعه مباحث معاصر اروپا در کشور یونان، جنبه انسانی تاثیر اقتصادی و اجتماعی بحران منطقه یورو را درک خواهید کرد. تحصیلات دانشجو نباید محدود به دنیای فیزیک باشد و دانشجو می تواند با میانجیگری رسانه های سنتی و دیجیتال در کشور یونان، نقش های سیاسی و استفاده از رسانه های اجتماعی را در مسائل معاصر کشف کند. اگر یک فیلسوف مشتاق می باشید، سعی کنید در حالی که به منظره پارتنون آتن نگاه می کنید، زندگی را بررسی می کنید و به دنبال معنی می گردید، در قدم های افلاطون به معنای واقعی کلمه قدم بزنید.

طبق اطلاعات به دست آمده در گذشته در لیست بهترین رشته های تحصیلی در یونان فلسفه و علوم با هم بودند، ولی امروزه فلسفه و علوم از هم جدا شده اند. تحصیل در رشته فلسفه در کشور یونان کار فکری نمی باشد. علاوه بر رشته فلسفه، کشور یونان یک مکان جذاب برای مطالعه دین نیز می باشد. چرا که یونان، یک کشور عمدتا ارتدکس است با تاثیرات تاریخی یهودیت، اسلام و مسیحیت می باشد. دانشجو می تواند رابطه افسانه ها و آیین های یونان باستان را از طریق هومر و هیسود بررسی کند و از معبد میزا که ارسطو اسکندر بزرگ را آموزش می داد بازدید کند. امکان تامل و تفکر در مورد بزرگترین سوالات زندگی به عنوان یک دانشجوی بین المللی در مکانی مانند یونان بی پایان می باشد.

شهرسازی و پایداری بهترین رشته های تحصیلی یونان

کشور یونان به عنوان زادگاه دموکراسی و دانشگاهی در جهان شناخته شده است. این کشور دارای سابقه طولانی در آموزش می باشد. اولین موسسه آموزش عالی در قاره اروپا در قرن پنجم در قسطنطنیه ساخته شد که به عنوان دانشگاه توصیف می شود. کشور یونان با داشتن شهرهای هیجان انگیز، غذاهای یونانی و آب و هوای زیبا بهترین انتخاب برای دانشجویان بین المللی محسوب می شود. شهر آتن، آزمایشگاه زنده کاملی برای مطالعات شهرنشینی و پایداری محسوب می شود.

با قدم زدن در خیابان های هزار ساله این شهر که با ساختمان های باستانی و مدرن هم مرز می باشند، می توان اهمیت طراحی شهری و تاثیر طولانی مدت آن در آینده شهر را کشف و درک کرد. یونان به عنوان کشوری غنی از تنظیمات طبیعی از دامنه های صخره ای کوه می باشد. آب های دریای اژه کشور یونان فرصت های زیادی برای خواند مطالعات زیست محیطی دارد، که می توان به نقش کاملی که آب و هوا، زمین شناسی، اکوسیستم گونه ها، منابع و سیاست ها در محیط یونان اشاره کرد. در خصوص مبحث افتتاح حساب بانکی در یونان می توانید مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

شهرسازی و پایداری بهترین رشته های تحصیلی یونان

رشته های تحصیلی ادبیات، تاریخ، زبان و معماری یونان

کشور یونان نگاه دانشجویان را به زبان های تغییر می دهد. دانشجو می تواند با معاشرت با مردم کشور یونان، یونانی جدید را یاد می گیرد. علاوه بر آن، دانشجو کشف خواهد کرد که چگونه همه چیز با مطالعه یونان باستان و لاتین شروع شده است. به علاوه، از تاثیر باستانی دیونیسوس بازدید خواهد کرد و نام های حک شده باستانی را در صندلی ها خواهد خواند. به غیر از یادگیری زبان، اگر دانشجو به تحصیل در بهترین رشته های تحصیلی در یونان مانند ادبیات کلاسیک علاقه مند است، می تواند کمدی ارسطو یا ردپای توسیدید در یک میدان جنگ در آتن را اجرا کند. تحصیل در رشته زبان و ادبیات در کشور یونان درک و تجربه دانشجو از کشور یونان را افزایش خواهد داد.

زمانی که دانشجو شاهد ساختارها و قطعات بیشماری می باشد که در طول قرن ها بر هنر و معماری تاثیر بسیاری گذاشته اند و تا به امروز ادامه دارند، در کشور یونان حیرت خواهد کرد. دانشجو می تواند در حال گشت و گذار در موزه آکروپولیس جایی که استاد کلاس را برگزار می کند باشد، یا در یک سخنرانی در داخل پارتنون شرکت کند و از نماد مهمی از میراث یونان تعجب کند یا می تواند از ویرانه های قرون وسطایی میسترا بازدید کند تا معماری متمای گذشته را کشف کند. دانشجو می تواند از جشنواره هنرهای آتن با جشنواره ها و نمایشگاه ها بازدید کند، در آنجا احساس خواهد کرد که نبض جامعه معاصر یونان بسیار زیاد است. در خصوص مهاجرت به یونان از طریق تحصیل پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله لینک شده می باشد.

باستان شناسی از بهترین رشته های تحصیلی در یونان

برای مطالعه رشته های باستان شناسی و تاریخ تمدن چه مکانی بهتر از زادگاه تمدن غرب که کشور یونان می باشد، وجود دارد. با مطالعه باستان شناسی و تاریخ باستان ردپای اسکندر کبیر جوان را در پلا، پایتخت باستان مقدونیه، ملاقات با مینویی ها، میکنیایی ها و آتنی ها و درک سهم عظیم آنها در جامعه امروز و دیوارهای مشابهی را که یونان باستان هزاران سال پیش ساخته اند لمس خواهید کرد. در کشور یونان مکان های باستانی بی شماری وجود دارد که دانشجو می تواند از نزدیک با مصنوعات آشنا شده و مهارت های لازم برای کار در کاوش ها را کسب کند. به جرات می توان گفت که رشته باستان شناسی، یکی از بهترین رشته ها برای تحصیل دانشجویان بین المللی در کشور یونان می باشد.

برای تحصیل در خارج از کشور، جایی بهتر از کشور یونان وجود ندارد. این کشور مکانی است که دانشجو می تواند چشم انداز منحصر به فرد زندگی در میان موضوعات تحصیل خود تجربه کند. تجزیه و تحلیل مسائل اقتصادی و امنیتی در اروپا، مشارکت در محیط در حال توسعه کسب و کار، کشف شهرنشینی و پایداری در جامعه مدرن یونان و مطالعه مهاجرت در پایتخت معاصر اروپا و قدم زدن در میان ساختارهای باستانی که قرن ها دوام داشته اند. این همان فرصت واقعی تحصیل در یونان برای دانشجویان بین المللی است. اگر قصد اطلاع از بهترین رشته های تحصیلی در یونان را دارید می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :