مهاجرت تحصیلی یونان

رشته خلبانی در یونان

رشته خلبانی در یونان

تحصیل در رشته خلبانی در یونان یک آرزوی دست نیافتنی اما تحقق آمیز است که می توان گفت خلبانی در مقطعی رویای بزرگ هر فردی می تواند باشد. هم اکنون بسیاری از بانوان نیز می توانند در این رشته تحصیل کنند. خلبانی با آنکه شغل خطرناکی است اما بسیار جذاب است و متقاضی بایستی شرایط خاصی داشته باشد. در کشور یونان آکادمی و مدارس متفاوتی به صورت جداگانه خلبانی را آموزش می دهند. اگر می خواهید پرواز با هواپیمای کوچک یا هلی کوپتر و یا هواپیمای مسافربری را یاد بگیرید، مدارس پرواز در یونان می تواند مکان مناسبی برای یادگیری شما باشد. شما می توانید با اخذ مشورت و کسب اطلاعات تخصصی و معتبر خود را آماده کنید. سطح مورد قبول زبان انگلیسی از اولین معیارهای لازم است.

در کشور یونان آب و هوا اجازه می دهد تا زمان بیشتری را در هوا بگذرانید. تیم آموزشی در کالج و موسسات خلبانی و پرواز نهایت تلاش خود را در جهت آموزش ترفندهای پرواز ارائه می دهند. رشته خلبانی در یونان متقاضیان بسیاری دارد. شما بایستی استعداد و زمینه خوبی داشته باشید تا بتوانید از رقابت سرسخت عبور کنید. پرواز هلی کوپتر و پرواز هواپیمای مسافربری و انواع پرواز اعم از خصوصی در یونان تدریس می شوند. شما بایستی در دروس معینی مانند ریاضی و نقشه خوانی و انگلیسی و دیگر دروس پیش زمینه داشته باشید. در یونان دوره های خلبانی هواپیما و کلاس های پرواز هلی کوپتر معتبری وجود دارند. مشاورین ارشد ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این خصوص راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

جزییات رشته خلبانی در یونان

آکادمی های پرواز خصوصی در یونان معروف تر و کارآمدتر هستند و البته شهریه آن ها نیز برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا کمی بالاست. در یونان برای پرواز آموزش کاملی به شما می دهند و نهایت تلاش خود را می کنند تا حرفه پرواز را بهتر و تخصصی بیاموزند. در آکادمی ها ب دانشجویان برتر و متخصص فرصت های شغلی خوب و اشتغال ارائه می دهند. همچنین برای دانشجویان خود محل اقامت و همچنین فضای مناسب برای تحصیل ارائه می دهند. ما به شما توصیه می کنیم که دروس مقدماتی هواپیما یا هلی کوپتر داشته باشید تا بتوانید مطمئن شوید که می خواهید آموزش را ادامه دهید. به ویژه اگر قبلا هرگز پرواز نکرده اید. پس از آن، می توانید هنگام رزرو دوره خود، با تئوری یادگیری شروع کنید.

یک خلبان پرواز موفق فقط با کسب بهترین آموزش در ساعات تشکیل آموزش هوایی امکان پذیر است. هدف اصلی برای موسسات آموزشی در یونان ارائه بهترین بنیان ممکن برای خلبانان دانشجویی از روز اول است. یونانی ها اعتقاد دارند پرواز یک هنر است و هنر پرواز توسط کارکنان درست آموزش داده می شود. مربیان و استادان پرواز با بیش از 40 سال تجربه به عنوان خلبان نیروی هوایی، خلبان غیرنظامی، مربی پرواز، معلم پرواز، با مجموع 18900 ساعت زمان پرواز، متشکل از 3800 ساعت نیروی هوایی، 14850 ساعت غیرنظامی و 250 ساعت هواپیمای دریایی، به عنوان یکی از بهترین مربیان پرواز در یونان در نظر گرفته شده است. توانایی های آموزشی جامع در دوره های اموزشی نیروی هوایی و محیط تجاری، از طریق اجرای برنامه درسی، مدیریت و بازنگری برای خلبانان برای دانشجویان ارائه می شود.

جزییات رشته خلبانی در یونان

شرایط و مدارک رشته خلبانی در یونان

مشارکت در حمل و نقل هوایی، تعهد به مطالعه و سازگاری با تعهدات ایجاد شده در فرآیند اخذ مجوز خلبانی حرفه ای موثر است. شما باید از سلامتی بسیار خوبی برخوردار باشید و قبل از ثبت نام و قبل از شروع آموزش باید معاینه پزشکی هوانوردی را پشت سر بگذارید. معاینه پزشکی در مراکز پزشکی تایید شده مانند مراکز پزشکی Aero (AeMC) انجام می شود. شما باید انگلیسی را بلد باشید و صحبت کنید. مهم نیست که مدرک زبان داشته باشید. برای اینکه بتوانید آموزش را شروع کنید، باید آزمون انگلیسی مورد استفاده در هوانوردی را بگذرانید. آکادمی خلبانان FAS دارای گواهینامه ای است که تمام معیارهای کیفیت شرایط مهارت زبان ICAO را برای آزمون انگلیسی برای هواپیمایی برآورده می کند و از این رو یک مرکز آزمون تایید شده ICAO/TOEFA است.

همچنین شما باید حداقل 18 سال داشته باشید و تحصیلات مقدماتی خود را به پایان رسانده باشید. برای دریافت مجوز خلبانی حرفه ای باید در یک دانشکده تایید شده از EASA شرکت کنید. سازمان های آموزشی تایید شده (ATO) تمام امکانات را دارند تا بتوانند مجوز شما را بگیرند. پس از اتمام تحصیلات (آموزش نظری و پرواز) می توانید در سازمان هواپیمایی کشوری امتحان دهید. امتحانات هم به دانش نظری و هم به دانش صلاحیت هوایی مربوط می شود. بدین ترتیب معمولا 14 تا 16 ماه طول می کشد تا مجوز خلبانی حرفه ای را دریافت کنید. این البته به عملکرد شما به عنوان یک دانشجو، شرایط آب و هوایی، برنامه ریزی مناسب مدرسه ای که انتخاب می کنید بستگی دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در باب اعزام دانشجو به یونان پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله لینک شده می باشد.

تحصیل در آکادمی تخصصی خلبانی در یونان

مربیان پروازی با تجربه آکادمی Fas Pilot با همکاری بخش های برنامه ریزی و تعمیر و نگهداری، آموزش را بدون تأخیرهای بی مورد تضمین می کنند. در نتیجه مراحل آموزش به موقع طبق مقررات انجام می شود. سازمان آموزش پرواز که انتخاب می کنید باید در کشوری با آب و هوای خوب باشد تا زمان آموزش پرواز شما تحت تأثیر شرایط بد آب و هوایی قرار نگیرد. آکادمی خلبانان FAS، واقع در جنوب یونان، دارای مکان ها و امکاناتی در آتیکا مگارا، فرودگاه پاچی (آموزش پرواز) و آتیکا مارکوپولو، منطقه فرودگاه بین المللی آتن (محل مدرسه زمینی) است. در خصوص انتخاب این کشور برای مهاجرت، می توانید مقاله مهاجرت به یونان را مطالعه بفرمائید.

آکادمی خلبان FAS متعلق به سازمان هواپیمایی FAS است. FAS دارای گواهینامه های تأیید به عنوان سازمان نگهداری به علاوه به عنوان یک سازمان مدیریت قابلیت پرواز هوایی مداوم (Part-M) است. پرسنل تعمیر و نگهداری با تجربه هواپیماها را که همیشه به خوبی نگهداری می شوند و برای نیازهای آموزش پرواز در دسترس هستند، به طور مداوم کنترل می کنند. مربیان زمینی و پرواز باتجربه با همکاری بخش های برنامه ریزی و تعمیر و نگهداری، آموزش را بدون تأخیرهای بی مورد تضمین می کنند. اگر نیاز دارید تا جزییات بیشتری درباره رشته خلبانی در یونان بدانید لطفا برای مشاوره با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :