مهاجرت به کشور بلغارستان

دریافت مستر کارت بلغارستان

دریافت مستر کارت بلغارستان

آگاهی درباره دریافت مستر کارت بلغارستان برای متقاضیانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند بسیار مفید می باشد. مستر کارت به عنوان یک شبکه کارت اعتباری، تراکنش بین صادرکنندگان کارت و بازرگانان را تسهیل می کند. به عنوان مثال، اگر شما یک کارت اعتباری Mastercard از Capital One دارید و از آن کارت برای خرید در فروشگاه استفاده می کنید، مستر کارت تراکنش بین Capital One و فروشگاه را پردازش می کند و به عنوان یک واسطه عمل می کند تا ارتباط بین بانک و فروشگاه را تسهیل کند. کارت های اعتباری مسترکارت هم توسط بانک های مستقل و اتحادیه های اعتباری و هم موسسات مالی متوسط به بزرگ صادر می شوند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه نقش مستر کارت در بلغارستان، کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، آماده ارائه راهنمایی در این زمینه هستند.

معرفی انواع مستر کارت بلغارستان

کارت های اعتباری مستر کارت به راحتی با لوگوی مسترکارت 2 دایره قرمز و زرد به هم پیوسته شناسایی می شوند. اما در کارت‌ های اعتباری مسترکارت در سطوح مختلفی وجود دارند که هر طبقه با مزایای متفاوتی همراه است. این سطوح شامل استاندارد و طلا، پلاتین، جهان و نخبگان جهانی است. مزایا می تواند از مزایایی مانند حفاظت از مسئولیت صفر تا خدمات دربان 24 ساعته و پیشنهادهای انتخاب شده متغیر باشد. در حالی که سطوح بالاتر مسترکارت با مزایای اضافی همراه است، اغلب با هزینه های سالانه بالاتر نیز همراه است. این مزایا معمولا به صلاحدید صادرکننده کارت است. بنابراین باید قبل از تصمیم‌ گیری برای باز کردن کارت اعتباری جدید، حتما با بانک خود چک کنید و متن دقیق را بخوانید.

مستر کارت پلاتینیوم در ردیف بعدی استاندارد و طلا قرار دارد. این کارت شامل تمام مزایای مستر کارت طلایی و استانداراد و همچنین پاداش ها و تجربیات اضافی است. علاوه بر این دارندگان کارت پلاتینیوم واجد شرایط دریافت مجموعه‌ ای از مزایا و پیشنهادات از مسترکارت هستند. این شامل امتیازات و تخفیف ‌های اضافی در دسته ‌هایی از جمله سفر، آشپزی، هنر و فرهنگ، ورزش، خرید و سرگرمی است. صدها پیشنهاد برای انتخاب در مقاصد در سراسر جهان وجود دارد. دارندگان کارت مستر کارت جهانی عضویت رایگان ShopRunner را با کارت خود دریافت می کنند. این عضویت به آنها امکان دسترسی به حمل و نقل رایگان 2 روزه در بیش از 100 خرده فروش آنلاین را می دهد.

معرفی انواع مستر کارت بلغارستان

مزایای دریافت مسترکارت جهانی بلغارستان

خدمات مسافرتی حرفه ای رایگان یکی از مزایای مستر کارت است و اگر برای برنامه ریزی سفر خود به کمک نیاز دارید، می توانید به عنوان دارنده کارت مسترکارت جهانی به خدمات مسافرتی حرفه ای رایگان دسترسی داشته باشید. برای برنامه ریزی سفر خود به صورت آنلاین یا تلفنی می توانید از مشاوران مجرب سفر کمک بگیرید. مزیت دیگر ضمانت اقامت در هتل است. به عنوان مثال اگر در یک هتل 3 ستاره یا بالاتر اقامت داشته باشید و با مشکلی مواجه شوید، مسترکارت با هتل همکاری می کند تا آن را درست کند یا اقامتگاه های مشابه پیدا کند یا اگر از طریق برنامه Mastercard Travel & Lifestyle Services یک هتل رزرو کنید و در جای دیگری نرخ کمتری پیدا کنید، مسترکارت ما به التفاوت را بازپرداخت می کند. علاوه بر این دارندگان کارت می توانند در بیش از 2000 هتل در سراسر جهان دسترسی داشته باشند.

بسته های خودرو، هوایی، کروز و تعطیلات از دیگر مزایای مسترکارت جهانی است و دارندگان کارت می توانند از طریق خدمات مسافرتی و سبک زندگی مسترکارت در هزینه اقامت در هتل، اجاره اتومبیل و رزرو پرواز صرفه جویی کنند. اگر مکررا سفر می کنید و به دنبال صرفه جویی در هزینه های مشترک یا دسترسی به مزایای اضافی هستید، این یک امتیاز اضافی عالی است. اگر به دنبال خدمات شخصی سازی شده هستید، نمی توانید خدمات دربان فرودگاه مسترکارت را تحمل کنید. دارندگان کارت می توانند ترتیبی دهند که یک نماینده شخصی آنها را از طریق فرودگاه یا در طول پروازهای متصل به بیش از 700 مقصد اسکورت کند. در باب اطلاع از شرایط ویزای همراه بلغارستان بر روی لینک مذکور کلیک کنید.

شرایط درخواست مستر کارت بلغارستان

مسترکارت مستقیما برای مصرف کنندگان کارت اعتباری صادر نمی کند. در عوض، آنها با سایر موسسات مالی شریک می شوند. اینها شامل بانک ها و وام دهندگانی مانند سیتی، کپیتال وان، اتحادیه اعتباری فدرال نیروی دریایی و Deserve می شود. برای واجد شرایط بودن برای کارت اعتباری مسترکارت باید از طریق یکی از این موسسات برای دریافت کارت اقدام کنید. در حالی که وام دهندگان مختلف الزامات متفاوتی برای متقاضیان دارند، به طور کلی، برای واجد شرایط شدن به اعتبار خوب تا عالی و سابقه وام گیری مسئولانه نیاز دارید.

در مورد فرآیند صدور مسترکارت در بلغارستان باید گفت که صدور کارت بر عهده بانک ها است و از میان بانک های مختلف، بانک هایی همچون از جمله FiBank و UniCredit Bulbank، DSK Bank hk انواعی از کارت های اعتباری مستر کارت را صادر می کنند. برای دریافت هر یک از انواع مستر کارت در بلغارستان، نیاز به مدارک مختلفی دارید که عبارتند از افتتاح حساب بانکی در یکی از بانک های صادرکننده، کارت شناسایی ملی و پاسپورت معتبر رسمی، آدرس محل سکونت در بلغارستان، کارت اقامت در بلغارستان و گواهی حسن شهرت که این مورد بیشتر برای حساب های بانکی شرکتی است و حداقل پس انداز قابل قبول که حدود 5.12€ (یورو) است.

در تصویر زیر برخی از اطلاعات لازم پیرامون مستر کارت بلغارستان برای آگاهی بیشتر متقاضیان مطرح شده است:

برخی از اطلاعات لازم پیرامون مستر کارت بلغارستان

علاقه مندان مهاجرت و اقامت بلغارستان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مستر کارت بلغارستان با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت گفتگو کنند تا اطلاعات تخصصی تری را در این زمینه دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :