مهاجرت به کشور بلغارستان

ویزای همراه بلغارستان

ویزای همراه بلغارستان

اکثر متقاضیان مهاجرت نیاز به ویزا کارت دارند تا به کشورهای اروپایی وارد شوند، در مقاله ویزای همراه بلغارستان به همین موضوع می پردازد. در حال حاضر بلغارستان فقط ویزای ملی صادر می کند. این ویزاها به دارندگان آنها حق ورود به منطقه شنگن را نمی دهند، اما می توانند از آنها برای ورود به رومانی، کرواسی یا قبرس استفاده کنند. آنها حق ورود و اقامت در جمهوری بلغارستان را برای مدت حداکثر 90 روز در هر دوره 180 روزه خواهند داشت، بدون اینکه نیاز به داشتن ویزای اقامت کوتاه بلغارستان داشته باشند.

اعتبار ویزا همراه بلغارستان حداقل 3 ماه پس از تاریخ مورد نظر خروج از قلمرو جمهوری بلغارستان پس از آخرین تاریخ برنامه ریزی شده خروج از قلمرو جمهوری بلغارستان منقضی می شود. متقاضیان مهاجرت برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند از راهنمایی های مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوند.

اطلاعات عمومی در مورد ویزای همراه بلغارستان

جمهوری بلغارستان از 1 ژانویه 2007 سیاست مشترک روادید اتحادیه اروپا را با رعایت شرایط معاهده الحاق اعمال می کند. طبق ماده 4 قانون مربوط به شرایط الحاق جمهوری بلغارستان و رومانی، مقررات قانون شنگن که در ضمیمه 2 آن قانون مشخص شده است، از تاریخ الحاق در جمهوری بلغارستان لازم الاجرا و قابل اجرا خواهد بود. در حالی که بقیه از تاریخ تصمیم شورا در مورد الحاق بلغارستان به منطقه شنگن قابل اعمال خواهد بود. دولت بلغارستان بسیار متعهد به تحقق یکی از اولویت های ملی کلیدی یعنی الحاق بلغارستان به منطقه شنگن است. برای این منظور یک هماهنگی خوب بین وزارتخانه ها و نهادها در سطح سیاسی و کارشناسی ایجاد شده است.

بلغارستان به منظور برآورده کردن معیارهای شنگن، تمام اقدامات لازم را به منظور هماهنگ سازی فوری قوانین ملی با قوانین اروپایی، به روز رسانی پایگاه بین المللی معاهدات، فراهم کردن تجهیزات فنی و زیرساخت های پیشرفته مربوطه و افزایش ظرفیت اداری انجام داد. به موجب آن کشور ما از بهترین عملکرد کشورهای عضو اتحادیه اروپا استفاده می کند. در حال حاضر بلغارستان فقط ویزای ملی صادر می کند. این ویزاها به دارندگان آنها حق ورود به منطقه شنگن را نمی دهد.

از همین رو ویزاهایی که در حال حاضر وجود دارد، عبارتند از:

  • ویزای (A) برای حمل و نقل فرودگاهی
  • ویزای (C) برای اقامت کوتاه مدت به منظور حمل و نقل یا اقامت برنامه ریزی شده
  • ویزای (D) برای اقامت طولانی مدت

در مقاله اقامت بلغارستان به طور کامل در خصوص این موضوع اطلاعاتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

فرآیند درخواست ویزای همراه بلغارستان

فرم های درخواست ویزا حداقل 3 ماه قبل از تاریخ سفر مورد نظر، شخصا یا از طریق یک نماینده مجاز، به استثنای موارد بشردوستانه، ارسال می شود. درخواست ویزا برای افراد زیر سن قانونی یا معلولان قضایی باید توسط نمایندگان قانونی آنها یا توسط افرادی که صریحا مجاز به انجام این کار هستند ارائه شود. از سوی دیگر درخواست ویزا برای افراد زیر سن قانونی یا افراد دارای ناتوانی قضایی محدود باید توسط نمایندگان قانونی، معتمدین یا اشخاصی که صریحا مجاز به انجام این کار هستند ارائه شود.

علاوه بر این الزاماتی هنگام پر کردن درخواست ویزا همراه بلغارستان وجود دارد که عبارتند از:

  • تمامی فیلدهای درخواست باید به صورت خوانا و با حروف تایپ شده پر شود.
  • اسامی باید با حروف لاتین (نحوه املای آنها در پاسپورت مسافرتی خارجی) پر شود.
  • بقیه اطلاعات باید به زبان انگلیسی یا بلغاری پر شود.

در خصوص کسب اطلاعات بیشتر درباب دریافت مستر کارت بلغارستان، پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور از طریق مراجعه به وبسایت رسمی ما می باشد.

فرآیند درخواست ویزای همراه بلغارستان

مدارک مورد نیاز ویزای همراه بلغارستان

درخواست باید شخصا توسط متقاضی امضاء شود. اعضاء خانواده شهروندان اتحادیه اروپا باید فقط آن قسمت هایی از فرم درخواست ویزا را پر کنند که نشان دهنده روابط خانوادگی آنها باشد. در مورد ویزای نوع D مصاحبه شخصی اجباری لازم است و در هنگام درخواست ویزای اقامت طولانی، هیچ استثنایی از الزام مصاحبه شخصی وجود ندارد. علاوه بر این موارد، یک سری مدارک نیز به همراه ویزا باید ارسال شود.

این مدارک عبارتند از:

  • فتوکپی صفحه اول سند مسافرت خارجی
  • فتوکپی آخرین ویزای بلغارستان و شنگن یا ویزای بریتانیا و ایالات متحده در صورت وجود
  • یک عکس تمام رنگی

در تصویر زیر سایر شرایط مورد نیاز در مورد مدارک برای دریافت ویزای همراه بلغارستان اشاره شده است و لازم است که متقاضیان به رعایت همه موارد فوق دقت داشته باشند:

سایر شرایط مورد نیاز در مورد مدارک برای دریافت ویزای همراه بلغارستان

مراکز درخواست ویزا همراه بلغارستان

به منظور تسهیل درخواست های متقاضیان ویزا و ارائه خدمات بهتر و سریعتر، خدمات کنسولی بلغارستان به صورت مرحله ای اقدام به پذیرش فرم های درخواست ویزا از طریق مراکز به اصطلاح درخواست ویزا (مراکز برون سپاری) که توسط شرکت VFC Global متخصص در ارائه خدمات ارائه می شود، آغاز کرده است.

خدمات ویزا در حال حاضر، فرم های درخواست ویزا را می توان به این طریق در مراکز درخواست ویزا واقع در کشورها و شهرهای زیر ارسال کرد:

  • روسیه که شامل شهرهای مسکو، سنت پترزبورگ، یکاترینینبورگ، نووسیبیرسک، کازان، سامارا، نیژنی نووگورود، کراسنودار، کراسنویارسک، روستوف در دون، ولادی وستوک، خاباروفسک، ایرکوتسک، اوفا، سوچی و کالینینگراد می شود.
  • در اوکراین و شهرهایی چون کیف، اودسا، لووف، لوتسک، ایوانو فرانکوفسک، دونتسک، خارکف و سیمفروپل می توان اقدام کرد.
  • در امارات متحده عربی، شهرهای دبی و ابوظبی خدمات صدور را بر عهده دارند.

در جدول زیر به منظور افزایش اطلاعات متقاضیان ویزای همراه بلغارستان، سایر کشورهای صادر کننده ویزای بلغارستان اشاره شده است:

نام کشورنام شهر
عمانمسقط
بحرینمنامه
عربستان سعودیریاض و جده
قزاقستانآستانه و آلماتی
قطردوحه

حال در زمینه کسب آگاهی برای فرآیند اخذ ویزای همراه بلغارستان باشد، برای ارائه خدمات کارشناسی و تخصصی، مشاوران و کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه خدمات مورد نیاز متقاضیان علاقه مند به مهاجرت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :