مهاجرت سرمایه گذاری در آلمان

دریافت مستر کارت آلمان

دریافت مستر کارت آلمان

موضوع این نوشتار دریافت مستر کارت آلمان است تا متقاضیانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند، با چگونگی فرآیند دریافت آن آشنا شوند. نقش تجارت الکترونیک و کارت های اعتباری در دنیای مدرن امروز و مبادلات تجاری بیشتر از پول کاغذی است، نکته ای که در مورد زندگی در آلمان نیز مصداق می یابد، چراکه پرداخت هزینه هایی چون بلیط پرواز، اخذ ویزا، شهریه تحصیلی، پرداخته های بیمه ای و مالیاتی و اقلام مصرفی زندگی از کاربردهای مرسوم مستر کارت در آلمان می باشد. از میان انواع مستر کارت مورد استفاده در آلمان، مستر کارت گلد یکی از بهترین و متداول ترین کارت‌ های مورد استفاده است که 2 بانکN26 و Advanzia Bank از پر اقبال ترین بانک ها نزد متقاضیان هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه نقش مستر کارت در آلمان، کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، آماده ارائه راهنمایی در این زمینه هستند.

دلایل نیاز به دریافت مستر کارت آلمان

محبوب ترین روش های پرداخت در آلمان، پول نقد، کارت نقدی یا جیرو کارت (یک کارت بین بانکی) است. اما مواردی وجود دارد که این گزینه های پرداخت قابل قبول نیستند یا برای استفاده بسیار گران هستند. در چنین مواردی، به کارت اعتباری با محدودیت اعتباری زیاد نیاز دارید. به عنوان مثال، استفاده از پول نقد برای پرداخت بزرگی که به هزاران یورو می رسد، مناسب نیست و کارمزد تراکنش های جیرو کارت از سقف می گذرد. کارت اعتباری در چنین مواردی مقرون به صرفه تر است، حتی اگر در حال پرداخت برای چیزی در خارج از کشور یا در آلمان باشید. همچنین، کارت های اعتباری به طور گسترده در خارج از کشور پذیرفته شده اند و برای انجام پرداخت های بین المللی، برداشت و پرداخت های آنلاین و حتی پرداخت هزینه تحصیل در آلمان بهترین هستند.

در لیست زیر دلایل دیگری که داشتن مستر کارت در آلمان را ضروری می سازد، طرح شده است:

  • سپرده های و پرداخت های کلان
  • پرداخت هزینه مراقبت های پزشکی
  • پرداخت های بین المللی
  • پرداخت آنلاین به ویژه در خارج آلمان
  • برداشت پول در خارج از کشور
  • پرداخت آنلاین به ویژه در خارج آلمان
  • حمایت از حقوق مصرف کننده

شرایط دریافت مستر کارت آلمان

درخواست کارت اعتباری در آلمان ساده است. شما باید یک حساب جاری به نام (Girokonto) با درآمد معمولی داشته باشد تا پیوند کارت و سند مبنی بر نشانی دائمی شما را ثابت کند. علاوه بر این به یک سند امضاء شده توسط صاحبخانه تحت عنوان (Wohnungsgeberbestätigung) نیاز دارید و همچنین باید یک مدرک شناسایی مانند پاسپورت داشته باشید. علاوه بر این، شما باید امتیاز اعتباری خوبی داشته باشید که به عنوان امتیاز SCHUFA شناخته می شود.

SCHUFA Holding AG آژانس اعتباری آلمان است که تراکنش ‌های مالی را ردیابی می ‌کند و اعتبار را بر اساس سیستم درجه‌ بندی 0-100 رتبه ‌بندی می ‌کند. نمره 85 و بالاتر می تواند به شما کمک کند که واجد شرایط یک کارت اعتباری با محدودیت بالا باشید. شما می توانید با پرداخت به موقع وام ها و صورت حساب های خود امتیاز اعتباری خود را ایجاد کنید. جهت اطلاع از شرایط اخذ اقامت آلمان پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله لینک شده می باشد.

شرایط دریافت مستر کارت آلمان

انواع مختلف مستر کارت آلمان

وقتی می شنوید که یک آلمانی می پرسد آیا می تواند هزینه خرید خود را با کارت پرداخت کند، معمولا به کارت اعتباری اشاره نمی کند، بلکه یک جیروکارت یا کارت نقدی است. اصطلاح کارت اعتباری (Kreditkarte) ممکن است به هر یک از کارت های زیر در آلمان اشاره داشته باشد: کارت های اعتباری شارژ که در آلمان محبوب ترین هستند، اما به معنای واقعی کلمه کارت اعتباری نیستند. کارت به یک حساب جاری مرتبط است و بانک مستقیما کل مبلغی را که در یک ماه تقویمی استفاده کرده‌ اید کسر می‌کند. اگر حساب وجوه کافی نداشته باشد، موجودی شما به اضافه برداشت می رود. کارت اعتباری گردان از دیگر نوع کارت های اعتباری است که اکثر افرادی که تازه وارد آلمان شده اند، از کارت های اعتباری گردان استفاده می کنند که با تعریف معمول خود از کارت اعتباری مطابقت دارد.

این کارت اعتبار واقعی به شما می دهد و هر خریدی که انجام می دهید از کل مبلغ کسر می شود. شما در پایان ماه یک صورتحساب کارت اعتباری دریافت می کنید و آن را در یک تاریخ مشخص پرداخت می کنید. اگر کل مبلغ را به موقع پرداخت کنید، هیچ سودی پرداخت نمی کنید. اما اکثر ارائه دهندگان کارت اعتباری گزینه پرداخت اقساطی را ارائه می دهند و سپس سود زیادی دریافت می کنند. کارت اعتباری پیش پرداخت نوع دیگری است که این کارت قبل از استفاده باید با پول بارگیری شود. شما اعتبار واقعی دریافت نمی کنید، با این حال، شما مخارج خود را کنترل می کنید و در محدوده بودجه خود قرار می گیرید. همچنین، برای به دست آوردن آن به نمره SCHUFA خوب نیاز ندارید.

مطلوب ترین مستر کارت آلمان برای مهاجران

اگر دوست دارید سفر کنید یا به ارز خارجی پرداخت کنید، Hanseatic Bank GenialCard یک گزینه عالی است. این کارت اعتباری ویزا 100% رایگان است و هزینه سالانه یا کارمزد ارز خارجی را جذب نمی کند. می‌توانید آن را به حساب جاری خود پیوند دهید و وجه نقد را در سراسر جهان بدون هزینه برداشت کنید، مگر اینکه ارائه ‌دهنده دستگاه خودپرداز هزینه ‌های خارجی را اعمال کند. کارت اعتباری گردان از 100% بدهی مستقیم SEPA پشتیبانی می کند و می توانید آن را به یک کارت اعتباری شارژ تبدیل کنید. پس از ثبت نام، محدودیت اعتبار شما ممکن است تا 2500€ (یورو) افزایش یابد. بانک Hanseatic، سود سالانه 13.6% را برای پرداخت‌ های نقدی جزئی دریافت می‌کند و هزینه‌ های ATM خارجی را بازپرداخت نمی‌کند. همچنین به خاطر داشته باشید که وب سایت اصلی بانک و پشتیبانی مشتریان به زبان آلمانی است.

کارت اعتباری Barclaycard Visa مزایای مشابه Hanseatic GenialCard را ارائه می دهد. اما برنامه های بازپرداخت متفاوتی دارد که تا 59 روز بدون بهره است. اگر موجودی کارت خود را تا حدی تسویه کنید، نرخ بهره سالانه 18.38% از شما دریافت خواهد شد. پرداخت های اقساطی نرخ بهره فردی را جذب می کند. همچنین می توانید با پرداخت یکباره موجودی را به صورت دستی تسویه کنید و کارت اعتباری را به کارت نقدی مستقیم در برنامه تغییر دهید. مستر کارت DKB مدت طولانی تری وجود داشته است. احتمالا مشهورترین کارت اعتباری شارژ است. کارمزد پرداخت ارز خارجی یا هزینه های برداشت نقدی جهانی را جذب نمی کند.

در ادامه و در تصویر زیر، سایر مزایای مستر کارت DKB بیان شده است تا متقاضیان مهاجرت نسبت به مزایای این کارت، آشنایی پیدا کنند:

مزایای دریافت مستر کارت آلمان

علاقه مندان مهاجرت به آلمان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مستر کارت آلمان با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت گفتگو کنند تا اطلاعات تخصصی تری را در این زمینه دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :