مهاجرت تحصیلی کانادا

دانشگاه های کانادا

دانشگاه های کانادا

دانشگاه های کانادا از شهرت بالایی در بخش آموزش برخوردار می باشند از این رو ارائه مدارک زبان انگلیسی از ملزومات تحصیل در این کشور است. تدریس در دانشگاه های این کشور به زبان انگلیسی است و دانشجویان بایستی از مهارت این زبان برخوردار باشند. دانشگاه های کشور کانادا از برترین و با کیفیت ترین سیستم های آموزشی برخوردار می باشند. تحصیل در دانشگاه های این کشور آینده شغلی دانشجویان را تضمین می نماید. زیرا مدارکی که دانشجویان پس از اتمام تحصیلات در کانادا اخذ می نمایند در تمامی کشورهای جهان به رسمیت شناخته شده است. کارشناسان با تجربه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت متقاضیان تحصیل در کانادا و دیگر کشورها را در تمامی مسیر یاری و راهنمایی می نمایند.

پذیرش در دانشگاه های کانادا با یکدیگر متفاوت است. برخی از دانشگاه های این کشور جهت پذیرش دانشجو، آزمون های ورودی اخذ می نمایند. علاوه بر کسب نمره قبولی در آزمون های ورودی، برخورداری از معدل بالا در دوران تحصیلی قبلی از اهمیت بالایی برخودار می باشد. تمامی دانشگاه های کشور کانادا دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را به دانشجویان ارائه می نمایند. هزینه های تحصیلی در این کشور از CADA7000 الی CAD22000 (دلار کانادا) در سال می رسد.

دانشگاه تورنتو یکی از دانشگاه های کانادا

یکی از برترین دانشگاه های کشور کانادا دانشگاه تورنتو می باشد. این دانشگاه رتبه یک را در میان دانشگاه های کانادا اخذ نموده است. همچنین رتبه 17 جهانی مخصوص به این دانشگاه می باشد. دانشگاه تورنتو دانشگاهی علمی تحقیقاتی است که از بهترین کیفیت های آموزشی در این دانشگاه ارائه داده می شود. این دانشگاه امکانات و خدمات رفاهی بسیار مناسبی را برای دانشجویان فراهم نموده است. هر ساله پذیرش دانشجویان بین المللی از اوایل فصل پاییز در این دانشگاه آغاز می گردد. تا به امروز دانشجویان زیادی تحصیلات خود را در این دانشگاه به اتمام رسانیده اند.

تعداد فارغ التحصیلان این دانشگاه به 573000 نفر می رسد. در حال حاضر نیز پذیرای دانشجویان زیادی از کشورهای مختلف می باشد. دانشجویان در مقطع کارشناسی می توانند از میان 700 رشته مختلف رشته تحصیلی خود را انتخاب نمایند. همچنین امکان انتخاب رشته از میان 222 رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا برای دانشجویان وجود دارد. بطور میانگین هزینه های تحصیل در مقطع کارشناسی 35000CAD الی CAD39000 (دلار کانادا) و در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا 18000CAD الی 51000CAD (دلار) در سال متغیر می باشد.

دانشگاه بریتیش کلمبیا در کشور کانادا

این دانشگاه پس از دانشگاه تورنتو بیشترین اعتبار را در میان دانشگاه های کانادا به خود اختصاص داده است. دانشگاه بریتیش کلمبیا دارای قدمتی طولانی است. رتبه 37 جهانی به این دانشگاه اختصاص دارد. دانشگاه بریتیش کلمبیا به قطب آموزش و یادگیری در شمال قاره آمریکا معروف است. در جذب دانشجویان بین المللی نقش بسیار موثری دارد. جهت تحصیل در کانادا ابتدا مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

شهریه های تحصیلی در این دانشگاه بالغ بر 34000CAD (دلار کانادا) در سال تخمین زده شده است. ناگفته نماند دانشجویان می توانند به تحصیل در رشته های مختلف در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در این دانشگاه بپردازند. تحصیل در این دانشگاه نیز موجب تضمین آینده شغلی دانشجویان می گردد. زیرا تمامی مدارک صادر شده توسط این دانشگاه در تمامی کشورهای جهان از اعتبار بالایی برخوردار می باشند.

دانشگاه مک گیل کانادا

یکی دیگر از معتبرترین دانشگاه های کانادا دانشگاه مک گیل است. این دانشگاه دارای رتبه 44 جهانی و رتبه سوم دانشگاه های جهان را کسب نموده است. دانشگاه مک گیل بیشترین آماز جذب دانشجویان بین المللی را در میان دانشگاه های کانادا دارد. در حال حاضر نیز دانشجویان زیادی از 150 کشور مختلف در این دانشگاه مشغول به تحصیل می باشند. در بسیاری از رتبه بندی ها این دانشگاه هم سطح دانشگاه فنی مونیخ در آلمان دانسته شده است. دانشگاه مک گیل دانشگاهی پزشکی است که رتبه اول را در بین تمامی دانشگاه های پزشکی کانادا به خود اختصاص داده است.

برنامه های پزشکی و تحقیقاتی دانشگاه مک گیل در بین دانشگاه های جهان از شهرت بالایی برخوردار است. این دانشگاه نیز یکی از قدیمی ترین دانشگاه های کشور کانادا است. این دانشگاه در شهر کبک در سال 1821 تاسیس گردید. هزینه های تحصیل در این دانشگاه 16000CAD الی CAD45000 (دلار کانادا) در سال برآورد شده است. در مقاله هزینه تحصیل در کانادا به اطلاعات دقیقی دست خواهید یافت.

دانشگاه مک مستر یکی از دانشگاه های کانادا

چهارمین دانشگاه معتبر در کشور کانادا دانشگاه مک مستر است که دانشگاهی پیشرو در زمینه پزشکی و تحقیقاتی به شمار می رود. این دانشگاه رتبه 77 را در میان سایر دانشگاه های جهان از آن خود نموده است. دانشگاه مک مستر متشکل از 6 دانشکده علوم، مهندسی، بهداشت، علوم انسانی، علوم اجتماعی و تجارت می باشد که در شهر همیلتون کانادا موقعیت دارد. هم اکنون این دانشگاه پذیرای 31843 دانشجو می باشد.

دانشجویان بین المللی زیادی از 113 کشور جهان نیز در این دانشگاه مشغول به تحصیل می باشند. دانشگاه مک مستر وسعت زیادی را بخود اختصاص داده است. بطوریکه امکانات بسیار مناسبی همچون مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری در مکان های وسیع ورزشی و مراکز تحقیقاتی بزرگی را برای دانشجویان فراهم نموده است. هزینه های تحصیل در دانشگاه مک مستر 6800CAD الی CAD28000 دلار در سال متغیر است. ناگفته نماند هزینه های تحصیل در این دانشگاه سالانه با مقداری افزایش همراه است. همچنین جهت اخذ ویزای تحصیلی کانادا می توانید مقاله لینک شده را مطالعه بفرمائید.

دانشگاه مک مستر یکی از دانشگاه های کانادا

دانشگاه مونترال در کانادا

یکی از بزرگترین دانشگاه های کانادا دانشگاه مونترال است که رتبه 90 جهانی مخصوص به این دانشگاه است. این دانشگاه در شهر کبک کانادا موقعیت دارد. زبان تحصیل در دانشگاه مونترال فرانسوی است. این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه های فرانسوی زبان به شمار می رود. تعداد دانشجویان این دانشگاه به 67000 نفر می رسد. رشته های متنوعی بالغ بر 600 رشته تحصیلی در مقاطع مختلف تحصیلی به دانشجویان ارائه می گردد.

ناگفته نماند امکان تحصیل در برخی از رشته به زبان انگلیسی در این دانشگاه میسر است. این دانشگاه یکی از برترین دانشگاه های کانادا است که متشکل از 7 پردیس می باشد. هزینه های تحصیل در این دانشگاه نسبت به دانشگاه های دیگر کانادا مناسب تر است. شهریه تحصیلی دانشجویان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا 7300CAD الی 8000CAD (دلار کانادا) در سال تخمین زده شده است.

دانشگاه آلبرتا از دانشگاه های کانادا

یکی دیگر از موفق ترین دانشگاه های علوم و تحقیقاتی کشور کانادا دانشگاه آلبرتا در شهر ادمونتون کانادا است. این دانشگاه رنکینگ 132 جهانی را اخذ نموده است. این دانشگاه متشکل از 18 دپارتمان و 5 پردیس می باشد. این دانشگاه 500 رشته مختلف تحصیلی را در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به دانشجویان ارائه می نماید. جهت اطلاع از شرایط مهاجرت به کانادا نیز می توانید به مقاله مذکور مراجعه فرمائید.

در حال حاضر 34000 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیلند که دانشجویان بین المللی این دانشگاه از 114 کشور مختلف این دانشگاه را جهت ادامه تحصیل انتخاب نموده اند. دانشجویان در این دانشگاه می توانند به 2 صورت پاره وقت و تمام وقت به تحصیل بپردازند. متوسط شهریه های تحصیلی در این دانشگاه 22000 دلار در سال برآورد شده است. دانشجویان با تحصیل در این دانشگاه به راحتی می توانند شغل مورد نظر خود را در کانادا و یا دیگر کشورهای جهان بیابند.

دانشگاه خصوصی اوتاوا در کانادا

از میان دانشگاه های خصوصی کشور کانادا دانشگاه اوتاوا یکی از برترین دانشگاه های این کشور محسوب می شود. این دانشگاه رتبه 176 را در میان دانشگاه های جهان به خود اختصاص داده است. دانشگاه اوتاوا دارای قدمتی دیرینه و برابر با 145 سال می باشد. تحصیل در این دانشگاه به 2 زبان انگلیسی و فرانسوی امکان پذیر است. دانشجویان می توانند در بین 300 رشته تحصیلی رشته مورد نظر خود را انتخاب نمایند. شهریه های تحصیلی دانشگاه اوتاوا از 14000CAD (دلار کانادا) در سال آغاز و تا 48000CAD (دلار کانادا) در سال می رسد.

دانشگاه وسترن و کلگری در کشور کانادا

یکی از دانشگاه های دولتی کشور کانادا که بیشترین ستاره ها را در بین دانشگاه های کانادا اخذ نموده است دانشگاه وسترن کانادا است. این دانشگاه دارای رتبه 190 جهانی است و از 3 دانشکده تشکیل شده است. تعداد دانشجویان این دانشگاه بالغ بر 36000نفر و تعدا د رشته های ارائه شده برابر با 400 رشته مختلف می باشد. دانشگاه وسترن را دانشگاهی پژوهشی می دانند. هر ساله هزینه های تقریبا برابر با 240 میلیون CAD (دلار کانادا) صرف تحقیقات و پژوهش در این دانشگاه می گردد. ناگفته نماند انسولین در این دانشگاه کشف گردید. این دانشگاه نیز فضایی برابر با 400 هکتار را به خود اختصاص داده است. هزینه های تحصیل در این دانشگاه CAD30000 (دلار کانادا) در سال برآورد شده است.

در سال 1996 دانشگاه کلگری در کانادا تاسیس گردید که به جوانترین دانشگاه این کشور معروف است. این دانشگاه در طول فعالیت خود به زودی توانست رتبه 199 جهانی را از آن خود نماید. این دانشگاه در پایتخت کشور کانادا شهر کلگری موقعیت دارد. در رشته های انرژی، مهندسی، سیاست و علوم و فضا به پیشرفت های قابل توجهی دست یافته است. سیستم آموزشی این دانشگاه از باکیفیت ترین سیستم های آموزشی در جهان است. سالانه درآمدی بالغ بر 360 میلیون CAD (دلار کانادا) در سال دارد. هزینه های تحصیل در این دانشگاه برابر با12700CAD الی CAD30700 (دلار کانادا) در سال است. اعزام دانشجو به کانادا به صورت کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

دانشگاه واترلو کانادا

یکی از نو آورترین دانشگاه های کشور کانادا،دانشگاه واترلو است که دارای رتبه 201 جهانی می باشد. این دانشگاه نیز در لیست برترین دانشگاه های کشور کانادا قرار دارد. از مهمترین دلایل شهرت دانشگاه واترلو ارائه دوره های تحصیلی به همراه کارهای عملی می باشد. دانشجویان با استفاده از این فرصت می توانند در حین تحصیل و یادگیری مطالب تئوری به تجربه های عملی نیز در این دانشگاه بپردازند.

یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این دانشگاه موضوع فوق می باشد. این دانشگاه متشکل از 4 دانشکده است که به دانشگاهی کارآفرین معروف است. هزینه های تحصیل در دانشگاه واترلو 30300CAD (دلار کانادا) در سال برآورد شده است. کارشناسان ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با معرفی بهترین دانشگاه های جهان دانشجویان را در مسیر تحصیلی یاری و راهنمایی می نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :