مهاجرت تحصیلی کانادا

دانشگاه مانیتوبا کانادا

دانشگاه مانیتوبا کانادا

دانشگاه مانیتوبا کانادا یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی غیر فرقه ای در استان مانیتوبا، کانادا است که در غرب کشور کانادا قرار گرفته است. تحصیل در دانشگاه مانیتوبا کانادا بسیار محبوب است، زیرا از نظر ثبت نام دانشجو و هم از نظر محوطه دانشگاه، بزرگترین دانشگاه در استان مانیتوبا و هفدهمین دانشگاه بزرگ کانادا است. پردیس اصلی آن که دارای 10000 دانشکده و 100000 برنامه درسی است. دانشگاه مانیتوبا کانادا در محله فورت گاری در جنوب وینیپگ قرار گرفته و سایر پردیس ها در سراسر شهر واقع شده اند.

دانشگاه مانیتوبا همراه با پردیس Fort Garry به عنوان مرکز اصلی خود، 3 مکان مهم دیگر را نیز اداره می کند که پردیس Bannatyne، مرکز آموزش اجرایی James W. Burns و مرکز ویلیام نوری می باشند. در خصوص کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

کلیات دانشگاه مانیتوبا کانادا

این دانشگاه به عنوان یک موسسه برتر آموزشی عالی که دارای تحقیقات فشرده است، شهرت دارد. سالانه بیش از هر دانشگاه دیگری در منطقه تحقیقات خود را انجام می دهد. برنامه های علمی و پژوهشی رقابتی آن نیز به طور مداوم در کانادا برگزار می شود. بر این اساس نتایج تحقیقات دانشگاه مانیتوبا کمک های علمی مختلفی را در سطح جهانی ارائه کرده است که از جمله آن می توان به ایجاد روغن کانولا در دهه 1970 اشاره کرد. به همین ترتیب، فارغ التحصیلان دانشگاه مانیتوبا، شامل دریافت کنندگان جایزه نوبل، برندگان جایزه اسکار، دریافت کنندگان نشان افتخار و مدال آوران المپیک و سایر هستند.

در خصوص کلیات دانشگاه مانیتوبا کانادا توسط الكساندر موریس جالب است بدانید به عنوان دانشگاه استانی در 28 فوریه 1877 تاسیس شد. بدین ترتیب این دانشگاه به عنوان اولین موسسه آموزش عالی در غرب کانادا تبدیل شد. دانشگاه مانیتوبا بیش از 100 دوره، دیپلم و گواهی در سطح کارشناسی برای رشته های تحصیلی مانند پزشکی، حقوقی و مهندسی ارائه می دهد. این دانشگاه از آن زمان تعدادی کالج به نهاد آموزشی خود اضافه کرده است. در سال 1882، کالج پزشکی مانیتوبا، به طور خصوصی توسط پزشکان و جراحان تاسیس شد. ساختمان تحقیقات باکتریولوژی کالج پزشکی مانیتوبا با معماری چارلز هنری ویلر در سال 1897 احداث شد. در حالی که ساختمان مهندسی مانیتوبا بین سال های 1899 تا 1900 توسط معمار جورج کریفورد براون طراحی شده است.

دوره های تحصیلی دانشگاه مانیتوبا کانادا

محوطه اصلی دانشگاه مانتوبا کانادا شامل بیش از 60 ساختمان آموزشی و تحقیقاتی است و بیش از 280 هکتار زمین را اشغال کرده است. در میان این ساختمان ها، از 33 مورد برای برگزاری کلاس های آموزشی استفاده می شود که از جمله آن، کالج های سنت جان، کالج سنت پل، کالج سنت اندرو می باشند. ساختمان های دیگر این دانشگاه شامل آزمایشگاه ها، دفاتر اداری و خدماتی، مجتمع های تحقیقاتی و اقامتگاه ها می باشند. این دانشگاه تقریبا 26000 دانشجو را در 24 دانشکده ثبت نام می کند. بیشتر واحدهای دانشگاهی برنامه های تحصیلات تکمیلی را که منجر به دریافت مدرک های کارشناسی ارشد یا دکترا می شود را ارائه می دهند.

دوره های تحصیلی دانشگاه مانتیتوبا کانادا با توجه به پذیرش متقاضی متفاوت می باشد. با میانگین پذیرش 52%، دانشگاه مانیتوبا کانادا دوره های تحصیلی را در طول سال، با شرایط متفاوت ارائه می دهد. در حالی که دانشگاه مانیتوبا برای برنامه های ارائه شده معماری، مهندسی، پزشکی و کشاورزی مشهور است. به طور کلی این دانشگاه مجموعه دوره های خود را در دانشكده های مختلف مانند دانشكده علوم كشاورزی و غذایی، معماری، هنر، مهندسی، علوم پزشکی، علوم اجتماعی و حقوق ارائه می دهد.

همچنین روند درخواست پذیرش تحصیلی از دانشگاه مانیتوبا کانادا به شرح زیر است:

  • مدارک تحصیلی رسمی
  • رزومه کاری در صورت وجود
  • نامه هدف از تحصیل در کانادا
  • سوابق تحصیلی
  • نمرات آزمون مهارت در زبان
  • ویزا و مجوز مهاجرت دانشجویی به کانادا

دوره های تحصیلی دانشگاه مانیتوبا کانادا

هزینه تحصیل در دانشگاه مانیتوبا کانادا

موزه مردم شناسی در دانشگاه مانیتوبا کانادا مصنوعاتی از جمله مواد نقشه برداری، الگوهای چاپی، نقاشی ها و سوابق متنی از منطقه مانیتوبا را جمع آوری می کند و به نمایش می گذارد. مجموعه قابل بازدید و تاریخی مربوط به حیاط بشر، شامل اشیا باستانی و تشریفاتی و اسلحه است و مصنوعات علوم طبیعی شامل مجموعه های بیولوژیکی، باستان شناسی، آبزیان، زمین شناسی و تاریخ است. همچنین انتشارات دانشگاه مانیتوبا در سال 1945 تأسیس شد. دانشگاه مانیتوبا کانادا بورسیه های تحصیلی و کمک های مالی مختلفی را به دانشجویان ارائه می دهد.

این بورسیه ها و کمک های مالی به دانشجویانی با دستاوردهای علمی در سطح دانشگاهی و ورزشی با سوابق عملکرد عالی، در زمینه های مربوطه اعطاء می شود. اگر متقاضی یک کاندیدای بین المللی باشد که برای تحصیل در کانادا به بورسیه تحصیلی نیاز دارد، دانشگاه مانیتوبا کانادا را باید در اولویت قرار دهد. دانشجویان برای تحصیل در خارج از کشور باید هزینه هایی که قبل از مراجعه به یک موسسه آموزشی را در انتظار دارند، به دقت بررسی کنند. هزینه تحصیل در کانادا برای برنامه های مختلف موجود در هر موسسه، متفاوت است.

امکانات تفریحی دانشگاه مانیتوبا کانادا

دانشگاه مانیتوبا کانادا برنامه های تفریحی و ورزشی مختلفی را در طول سال ارائه می دهد. امکانات تفریحی کانادا دانشگاه مانیتوبا کانادا شامل مرکز فرانک کندی، مرکز ماکس بل، مرکز ورزشی IG Field می باشد. امکانات برتر قابل ارائه این دانشگاه، شامل پیست های دوچرخه سواری داخل سالن، استخر شنا، امکانات تمرینی و پیست بین المللی هاکی روی یخ و زمین های بسکتبال، والیبال، اسکواش و بدمینتون است.

علاوه بر این، مرکز فرانک کندی، میزبان اتاق های رقص، جنگ و ژیمناستیک و زمین های داخل سالن تنیس می باشد. علاقه مندان می توانند برای بهره مندی از مشاوره های تلفنی رایگان و مطرح کردن سوالات خود درباره دانشگاه مانیتوبا کانادا با کارشناسان حرفه ای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :