مهاجرت تحصیلی آلمان

دانشگاه اشتوتگارت آلمان

دانشگاه اشتوتگارت آلمان

تحصیل در دانشگاه اشتوتگارت آلمان از سوی دانشجویان بین المللی، به عنوان گزینه ای با کیفیت در خصوص تحصیل مورد بررسی قرار می گیرد. دانشگاه اشتوتگارت آلمان در سال 1829 تاسیس شد و شهرت خود را به عنوان پیشروترین دانشگاه تحقیقاتی آلمان بدست آورد. این دانشگاه بیشتر به خاطر ارائه ماژول های میان رشته ای پیشگام خود که در راستای یکپارچه سازی آموزش فنی، علوم طبیعی، علوم انسانی و مطالعات بازرگانی می باشد، شناخته شده است.

کادر دانشگاه اشتوتگارت آلمان را کارمندان با انگیزه، استادان برجسته، محققان و متفکران مجرب، تشکیل می دهند. از این رو، همکاری ها و مشارکت های جهانی با کیفیتی را برای شبکه سازی و تحقیقات خود حفظ می کند. این دانشگاه حدود 70 دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه می دهد. در هر دانشکده گروهی از موسسات مرتبط که تعداد آنها تقریبا به 150 موسسه می رسد، با حدود 25000 دانشجو فعالیت می کنند. در خصوص کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ارشد ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار نمایید.

کلیات دانشگاه اشتوتگارت آلمان

کسب اطلاعات بیشتر در باب کلیات دانشگاه اشتوتگارت آلمان می تواند در خصوص تحصیل در این دانشگاه اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهد. دانشگاه اشتوتگارت آلمان به 2 پردیس اصلی و چندین منطقه کوچکتر تقسیم شده است که پردیس مرکزی دانشگاه و پردیس Vaihingen می باشند. دانشکده های اصلی دانشگاه اشتوتگارت شامل دانشکده های معماری و برنامه ریزی شهری، مهندسی هوا فضا و ژئودزی، مهندسی عمران و محیط زیست، علوم کامپیوتر، مهندسی برق و فناوری اطلاعات، فرآیند انرژی و مهندسی زیستی، طراحی مهندسی، مهندسی تولید و مهندسی خودرو، شیمی، مدیریت، اقتصاد و علوم اجتماعی و علوم انسانی می شود. با تحصیل در این دانشگاه، افراد این فرصت را خواهند داشت تا در قوی ترین منطقه اقتصادی که دارای شرکت های برجسته ای است تحصیل کنند. دانشجویان می توانند بینش های مختلفی در مورد شیوه های کسب و کار و فرصت های شغلی آزاد در حین تحصیل، کسب کنند.

همچنین افراد شاهد یک شبکه حمل و نقل متراکم شهری که با دانشگاه متصل است، خواهند بود و زندگی در مکانی پویا و با کیفیت بالا را تجربه خواهند کرد. برای دانشجویان بین المللی دارای بورسیه محصل در مقطع کارشناسی و دانشجویان مبادله شده، گزینه های مسکن خصوصی وجود دارند. همچنین دانشجویان بین المللی می توانند برای اقامت موقت، در گزینه های اسکان موقت در اشتوتگارت، مانند هتل دانشجویی بین المللی و موارد دیگر، جستجو کنند. این اقامتگاه ها در مجموع 35 ساختمان مسکونی را با بیش از 7200 اتاق، در خود جای داده اند. هر یک از این دانشکده ها دارای موسسات مختلفی هستند که برنامه های مختلفی را در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می دهند.

سیستم آموزشی دانشگاه اشتوتگارت آلمان

دانشگاه اشتوتگارت آلمان که یکی از محوطه های استراتژیک صنعتی در اروپا است، برای برنامه های تحقیقاتی یکپارچه و اشتراک آنها، با دانشگاه های مختلف بین المللی همکاری کرده است. به علاوه، دانشجویان در سراسر جهان برای داشتن حرفه ای امیدوار کننده در دانشگاه ثبت نام می کنند. همچنین اساتید برجسته و دانشمندان مشهور دانشگاه های خارجی از این دانشگاه، به عنوان مهمان دیدن می کنند. دانشجویان دانشگاه با برخورداری از تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل دانشجو، در معرض تعامل جهانی قرار می گیرند. این دانشگاه، دانشجویان خود را به شرکت در رویدادهای مختلف بین المللی از جمله مسابقات، مناظره ها، نمایشگاه ها و کارگاه های مختلف تشویق می کند.

دانشگاه اشتوتگارت آلمان کمک بزرگی به توسعه استراتژی تحقیقات درجه یک آلمان می کند و در این زمینه دو جایزه خوشه تعالی، به آن اهدا شده است. محوطه دانشگاه از فضای ورزشی، مرکز تناسب اندام و غذاخوری های خود که فضای پر جنب و جوش را در اختیار دانشجویان قرار می دهد، برخوردار است. علاوه بر این، دانشگاه اشتوتگارت آلمان کارگاه های آموزشی مهارتی را برای دانشجویان خود فراهم می کند که از امکانات پیشرفته فناوری برخوردار هستند. در خصوص کسب اطلاعات بیشتر در باب تحصیل در آلمان مطالعه مقاله مذکور از طریق وب سایت رسمی ما خالی از لطف نخواهد بود.

سیستم آموزشی دانشگاه اشتوتگارت آلمان

اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه اشتوتگارت آلمان

دوره های قابل ارائه در دانشگاه اشتوتگارت آلمان شامل آموزش های فنی، علوم طبیعی، علوم اجتماعی و علوم انسانی است. اکثر دوره ها به زبان آلمانی تدریس می شوند، در حالی که دوره های مشهوری مانند INFOTECH ،COMMAS و مهندسی برق، از دوره های تحصیلات تکمیلی به زبان انگلیسی، برای دانشجویان بین المللی هستند. حدود 70 دوره کارشناسی و 100 دوره کارشناسی ارشد توسط دانشگاه ارائه می شود. این دانشگاه از سیستم ترمی که شامل ترم زمستان و ترم تابستان است، استفاده می کند. تمام درخواست ها برای پذیرش در دانشگاه اشتوتگارت به صورت آنلاین انجام می شود.

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه اشتوتگارت آلمان شامل موارد زیر است:

  • عکس اندازه گذرنامه فعلی
  • مدارک اخذ شده تحصیلی (ترجمه شده)
  • اطلاعات شخصی
  • سوابق بیمه سلامت
  • ریز نمرات و سوابق تحصیلی
  • اثبات مهارت در زبان آلمانی
  • اثبات مهارت در زبان انگلیسی

بورسیه های تحصیلی دانشگاه اشتوتگارت آلمان

دانشگاه اشتوتگارت آلمان هیچ گونه بورسیه ای ارائه نمی دهد، اما بورسیه های مختلفی در کشور آلمان برای دانشجویان بین المللی وجود دارد. این در حالی است که همه دانشجویان بین المللی خارج از اتحادیه اروپا، باید 1500€ (یورو) شهریه برای هر ترم بپردازند. در صورت نیاز به کمک مالی، متقاضیان می توانند از بورسیه تحصیلی آلمان که بر اساس عملکرد تحصیلی اعطاء می شود، درخواست کنند. در خصوص بورسیه های تحصیلی دانشگاه اشتوتگارت آلمان بایستی بدانید که دریافت کننده این بورسیه تحصیلی ماهیانه 300€ (یورو) دریافت خواهد کرد.

در شرایط خاص، دانشجویان خارجی می توانند از سازمان BAFÖG، تقاضای کمک مالی کنند که بر اساس عوامل مختلفی، از جمله عملکرد تحصیلی و وضعیت مالی دانشجو، اعطاء می شود. همچنین هر دانشجو می تواند در صورت مشکلات مالی برای وام بدون بهره اقدام کند. حداکثر مبلغ 1500€ (یورو) است. علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، به صورت رایگان ارتباط برقرار نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :