مهاجرت تحصیلی دانمارک

دانشگاه آرهوس دانمارک

دانشگاه آرهوس دانمارک

تحصیل در دانشگاه آرهوس دانمارک را می توان به عنوان انتخابی با کیفیت برای دنبال کردن رویاهای علمی دانشجویان در این کشور در نظر گرفت. دانشگاه آرهوس (AU) دانمارک یکی از برترین دانشگاه های دولتی تحقیقاتی در دانمارک است که در سال 1928 تاسیس شد و دومین دانشگاه تحقیقاتی دولتی در دانمارک است. دانشگاه آرهوس دانمارک در فهرست 100 رتبه برتر بهترین دانشگاه های جهان قرار دارد.

دانشگاه آرهوس دانمارک با توجه به اندازه محوطه و نتایج چشمگیر خود به عنوان یک دانشگاه تحقیقاتی فشرده، از اعتبار و نفوذ زیادی در کل رشته ها، در سطح محلی، ملی و جهانی برخوردار است. این دانشگاه به گروه کویمبرا، انجمن صنفی و شبکه اوترخت دانشگاه های اروپا تعلق دارد و عضوی از انجمن دانشگاه های اروپایی است. در خصوص کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

کلیات دانشگاه آرهوس دانمارک

در خصوص کلیات دانشگاه آرهوس دانمارک جالب است بدانید که این دانشگاه در منطقه آرهوس قرار دارد و دارای پردیس های دیگری در Emdrup و Herning می باشد. دانشگاه آرهوس دانمارک بیش از 1000 رشته کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا و تحقیقات را در رشته های مختلف ارائه می دهد. در این میان، بیش از 60 برنامه در رسانه انگلیسی آموزش داده می شود. دانشگاه ارهوس دانمارک با بیش از 30 مرکز تحقیقاتی پیشرفته شناخته شده در سطح جهان، به دلیل ارائه آموزش عالی مبتنی بر تحقیق، شناخته شده است. مراکز تحقیقاتی شامل 15 مرکز برتری است که توسط بنیاد تحقیقات ملی دانمارک حمایت مالی می شود. این دانشگاه شامل 4 دانشکده اصلی به نام های دانشکده هنر، دانشکده تجارت و علوم اجتماعی، دانشکده بهداشت و دانشکده علم و فناوری است.

برخی از این گروه ها مانند گروه زیست شناسی مولکولی و ژنتیک، گروه فیزیک و نجوم، گروه علوم سیاسی، گروه روانشناسی و علوم رفتاری، گروه بهداشت عمومی، گروه فلسفه و تاریخ ایده ها، گروه مطالعات دینی، ​​گروه الهیات و موارد دیگر می باشد. دانشگاه آرهوس دانمارک همچنین دارای مراکز تحقیقاتی بسیاری از برنامه های دانشگاهی با کیفیت است. علاوه بر این، AU امکانات اقامتی را برای دانشجویان در نظر گرفته است و فقط سالن های اقامت Parkkollegierne در محوطه دانشگاه واقع شده اند. همچنین Parkkollegierne تنها سالن اقامت انحصاری برای دانشجویان دانشگاه آرهوس دانمارک است. بخش عمده ای از سالن های اقامت و محل اقامت جوانان در آرهوس توسط تعاونی مسکن غیر انتفاعی کالجیکونتورت اداره می شود.

آموزش عالی دانشگاه آرهوس دانمارک

دانشگاه آرهوس دانمارک با دانشگاه های معتبر بین المللی از جمله دانشگاه اسلو، دانشگاه هومبولت در برلین، دانشگاه پاریس، کالج کینگ لندن، دانشگاه کاتولیک لووین و دانشگاه بلگراد همکاری های علمی و پژوهشی را حفظ می کند. این دانشگاه برنامه های تحصیل در خارج و تبادل دانشجو را نیز ارائه می دهد. به طور کلی، آرهوس واقعا یک دانشگاه بین المللی است زیرا دانشجویان سراسر جهان برای تعقیب رویاهای خود در این مرکز ثبت نام می کنند. در سال 2022، 59 مورد از 113 دوره کارشناسی ارشد دانشگاه به زبان انگلیسی تدریس شده است. پرورش استعدادهای درخشان محققان جوان به عنوان یکی از فعالیت های اصلی دانشگاه شناخته شده است. این بدان معنی است که دانشجویان با مهارت بالا این امکان را دارند که قبل از اتمام دوره کارشناسی ارشد، تحصیل در مقطع دکترا را شروع کنند.

برنامه های دکترا این دانشگاه به دانشجویان با استعداد این امکان را می دهد که بلافاصله پس از اتمام دوره کارشناسی ارشد، در یک برنامه ترکیبی کارشناسی ارشد یا دکترا ثبت نام کنند. از سال 2016 تعداد دانشجویان دکترا از حدود 1000 به حدود 1700 نفر در سال 2022 رسیده است. تحصیل در دانشگاه آرهوس به معنای گذراندن دوره های فشرده تحقیقاتی است که همه آنها توسط محققان فعال تدریس می شوند. لازم به ذکر است که محیط مطالعه غیر رسمی است و بحث های آزاد و انتقادی بین دانشجویان و اساتید، یک تجربه یادگیری بسیار هیجان انگیز و پویا را ایجاد می کند. در خصوص امتیازبندی مهاجرت به دانمارک نیز مطالعه مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود.

آموزش عالی دانشگاه آرهوس دانمارک

اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه ارهوس دانمارک

دانشگاه آرهوس دانمارک بیش از 33900 دانشجو دارد که شامل حدود 17500 دانشجوی مقطع کارشناسی و 16400 دانشجوی تحصیلات تکمیلی می شود. دانشگاه آرهوس دانمارک بیش از 11500 عضو هیئت علمی دارد. ذکر این نکته مهم است که متقاضیان براساس عملکرد تحصیلی قبلی ارزیابی می شوند. دانشگاه آرهوس دانمارک یا AU یک دانشگاه بزرگ در نظر گرفته می شود.

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه آرهوس دانمارک به شرح زیر است:

  • تکمیل فرم درخواست پذیرش
  • مدارک اخذ شده تحصیلی
  • اثبات مهارت در زبان انگلیسی
  • اثبات پرداخت هزینه درخواست 40€ (یورو)
  • 2 توصیه نامه
  • مقاله های جمع آوری شده

به طور کلی شهروندان بومی و خارجی ها نیز می توانند برای پذیرش به صورت آنلاین درخواست دهند و از هر 7 دانشجو یک نفر خارجی است. این دانشگاه 2200 معلم و استاد استخدام می کند. کادر علمی عمدتا متشکل از متخصصان خارجی است که AU دارای برنامه های تبادل دانشجو بین المللی بین دانشگاه های همکار است. سال تحصیلی در این موسسه به 2 ترم تقسیم می شود و یک سال تحصیل در مقطع کارشناسی حدود 15000€ (یورو) برای هر فرد هزینه دارد. در خصوص کسب اطلاعات بیشتر در باب هزینه تحصیل در دانمارک پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله لینک شده می باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد دانشگاه آرهوس دانمارک

دانشگاه آرهوس دانمارک بر اساس برتری علمی، فرصت های بورسیه تحصیلی را به دانشجویان ارائه می دهد. این دانشگاه همچنین کتابخانه ای را در اختیار دانشجویان قرار می دهد که به صورت شبانه روزی در دسترس است و به افراد اجازه می دهد تا برای مصاحبه، پروژه های گروهی، امکاناتی مانند پروژکتورهای دارای صفحه نمایش بزرگ، ابزارهای مرجع علمی و بسیاری از امکانات دیگر را قرض بگیرند. از فارغ التحصیلان برجسته این دانشگاه نیز می توان به Bjarne Stroustrup (مخترع زبان برنامه نویسی C ++)، ملکه مارگریت دوم دانمارک، ولیعهد فردریک دانمارک و آندرس فاگ راسموسن (نخست وزیر سابق دانمارک و دبیرکل ناتو) اشاره کرد. داوطلبان محترم، جهت کسب اطلاعات بیشتر در باب دانشگاه آرهوس دانمارک می توانند با کارشناسان دلسوز موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :