مهاجرت سرمایه گذاری در فیلیپین

ثبت شرکت در فیلیپین

ثبت شرکت در فیلیپین

یکی دیگر از راه های سرمایه گذاری در فیلیپین، ثبت شرکت در فیلیپین می باشد. شرکت های مختلفی را با انواع گوناگون می توان در فیلیپین ثبت نمود. از جمله شرکت هایی که می توان در فیلیپین ثبت نمود عبارتند از:

  • شرکت با مالکیت شخصی
  • شرکت شراکتی
  • شرکت همکاری
  • شرکت با مسئولیت محدود

هر کدام از این شرکت ها به جهت ثبت شدن همراه با شرایط خاصی خواهند بود و قوانین به خصوصی دارند. اگر قصد سرمایه گذاری در کشورهای برتر دنیا را دارید. ثبت شرکت در فیلیپین و آشنایی به قوانین و شرایط آن می تواند انتخاب خوبی باشد. این کشور تسهیلات مناسبی را برای سرمایه گذاران خارجی فراهم آورده است. سرمایه گذران در فیلیپین می توانند با احداث شرکت خود در این کشور به تجارت مشغول شوند. جهت ثبت شرکت در فیلیپین، ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه کنید.

مدارک لازم برای ثبت شرکت در فیلیپین

جهت مهاجرت به فیلیپین و ثبت شرکت باید مدارکی را تهیه کنید. مدارک مربوط به شرکت با توجه به نوع شرکت متفاوت است. مدارک مربوط به یک شرکت با مسئولیت انحصاری به شرح زیر است:

  • مدارک شناسایی ثبت کننده شرکت
  • فرم ثبت نام و نام تجاری
  • فرم برای اطلاعات کامل کارمندان
  • گواهی مالیات
  • گواهی شهرداری
  • موقعیت مکانی و آدرس ثبت شده شرکت
  • گواهی شغل و مجوز ساختمانی

انواع شرکت در فیلیپین

در این بخش به بررسی انواع شرکت های ثبتی در فیلیپین می پردازیم:

  • شرکت با مالکیت شخصی: تنها دارنده حق مالکیت در فیلیپین کسی است که شخصا مسئول هرگونه مسئولیت در تجارت را بر عهده دارد. با این حال، آنها همچنین از هر گونه سود حاصل از شرکت بهره مند می شوند. در واقع، تجارت و منافع شخصی به عنوان یک موجود واحد در نظر گرفته می شود.
  • شرکت شراکتی: در این نوع نهاد تجاری یک شخص حقوقی جداگانه است. می توان ساختاری را به صورت محدود یا نامحدود انتخاب کرد. برای داشتن مشارکت در فیلیپین، باید شرکت خود را در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ثبت کنید.
  • دفتر نمایندگی: یک دفتر نمایندگی در فیلیپین فقط برای ارتقاء شرکت مادر خود می تواند ایجاد شود. آنها می توانند تحقیقات در بازار انجام دهند، مشتریان را مطالعه کنند و غیره. لازم به ذکر است آنها نمی توانند فعالیت های خرید و فروش را در کشور انجام دهند.
  • شرکت همکاری: یک شرکت همکاری در فیلیپین باید حداقل 5 سهام دار داشته باشد. حداقل مقدار سرمایه را در آن شریک کنند. اما، مسئولیت سهامداران در کل مبلغ سرمایه گذاری شده آنها محصور می شود. سرمایه گذار باید شرکت خود را در کمیسیون اوراق بهادار و بورس ثبت کند.

شرایط اخذ ویزا جهت شرکت در فیلیپین

در صورت پذیرش شما در فیلیپین به عنوان غیر مهاجر، نمی توانید در این کشور به طور دائم اقامت داشته باشید و برای اخذ پاسپورت فیلیپین باید 7 تا 10 سال به طور متوالی در این کشور سرمایه گذاری یا تحصیل یا کارافرینی کنید. کشور فیلیپین دو نوع ویزای بازنشستگی از طریق سرمایه گذاری ارائه می دهد، ویزای subic و ویزای susic که هر کدام شرایط خاص خود را دارا هستند.

آسان ترین راه مهاجرت به فیلیپین و اخذ اقامت این کشور از طریق سرمایه گذاری است. میزان سرمایه گذاری شما به طور مستقیم از طریق دولت تعیین می شود. معمولا سخت گیری در این موارد وجود ندارد و هر مبلغی از طرف شما مورد تایید و پذیرش دولت قرار خواهد گرفت. برای ثبت شرکت در فیلیپین شما به 75000$ (دلار) سرمایه نیاز داشته و پس از آن 6 ماه زمان دارید تا سرمایه گذاری خود را قانونی ثبت کنید.

شرایط اخذ ویزا جهت شرکت در فیلیپین

مزایا و معایب ثبت شرکت در فیلیپین

ثبت شرکت در فیلیپین مزایا و معایب مختلفی دارد که می تواند هر کدام برای تصمیم گیری کمک کننده باشد. در ابتدا با معرفی مزایای سرمایه گذاری در فیلیپین شروع می کنیم. اصلی ترین نقاط قوت کشور فیلیپین برای سرمایه گذاری شامل موارد ذکر شده است: نیروی کار جوان، ماهر و انگلیسی زبان در فیلیپین، بازار بزرگ داخلی با جمعیتی بیش از صد و سه میلیون نفر، دروازه ای به کشور های دیگر منطقه که روند سرمایه گذاری را بهبود می بخشد.

برای ثبت شرکت در فیلیپین معایب و نقاط ضعف خاصی هم موجود می باشد. از جمله نقاط ضعف اصلی ثبت شرکت در فیلیپین می توان به بی ثباتی سیاسی، کیفیت پایین زیرساخت های مختلف کشور فیلیپین،‌ محدودیت در سرمایه گذاری خارجی در بخش های خاص، عدم قطعیت قانونی و عدم شفافیت رویه ها، ایجاد تنش و عدم اعتماد جامعه تجارت نسبت به سیستم قانونی، سطح بالای فساد در دولت و سازمان های مختلف دولتی و نابرابری درآمدی و امنیتی. افراد با بررسی این مزایا و معایب بهتر می توانند برای سرمایه گذاری در این کشور تصمیم گیری کنند.

برای راه اندازی کسب و کار در سراسر جهان نیاز به یک مشاوره مدیریتی دارید که به شما در ایجاد تجارت خود در بازار بین المللی کمک کند. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند در روند ادغام، مالیات، مراحل قانونی، حسابداری، مدیریت مالی و روش مهاجرت به شما کمک کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی راه اندازی یک تجارت و سرمایه گذاری در کشورهای مختلف با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :