مهاجرت تحصیلی لوکزامبورگ

تحصیل پرستاری در لوکزامبورگ

تحصیل پرستاری در لوکزامبورگ

از برترین رشته های پزشکی و پیراپزشکی در کشور لوکزامبورگ می توان به تحصیل پرستاری در لوکزامبورگ اشاره نمود. از مزیت های اخذ پذیرش تحصیلی پرستای در لوکزامبورگ می توان به درآمد مطلوب پس از فارغ التحصیلی اشاره نمود. متقاضیانی که در این کشور زندگی می کنند می توانند از حمل و نقل رایگان در طول دوره تحصیلی خود بهره مند شوند. کشور لوکزامبورگ کشوری بسیار زیبا و پیشرفته است که متقاضی می تواند به سطح بالای علمی برسد و آینده خود را تضمین کند. کشور لوکزامبورگ از لحاظ سطح علمی بسیار قدرتمند است و بعد از پایان تحصیل حتی اگر شخص نخواهد در آن کشور زندگی کند و به کار برسد. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در راستای اعزام دانشجو و تحصیل در لوکزامبورگ راهکارهای مهاجرتی مناسبی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

حقوق رشته پرستاری در لوکزامبورگ

متوسط ​​حقوق پرستار هادر لوکزامبورگ €60250 در سال یا €30.90 (یورو) در ساعت است، حقوق ها رشته پرستاری در لوکزامبورگ از €60250 (یورو) در سال شروع می شود. در حالی که اکثر کارگران با تجربه تا €60250 (یورو) در سال درآمد خواهند داشت. فردی که در رشته پرستاری در لوکزامبورگ کار می کند معمولا حدود €4750 (یورو) در ماه درآمد دارد و دستمزدها از €3050 (یورو) کمترین میانگین تا €9140 (یورو) بالاترین میانگین، متغیر است.

میانگین دریافتی رشته های مختلف پرستاری در لوکزامبورگ در جدول زیر شرح داده شده است:

عناوین شغلیمیانگین درآمد به یورو
پرستار بخش مراقبت4280€
دستیار مدیر پرستاری6950€
ارشد پرستاری5770€
پرستار مراقبت های ویژه4310€

افزایش حقوق سالانه در لوکزامبورگ برای متخصصان در حیطه پرستاری احتمالا هر 20 ماه یک بار افزایش حقوق تقریبا تا 8%‌ قابل مشاهده است. لوکزامبورگ یکی از پردرآمدترین کشور در جهان برای پرستاران شناخته شده است و به دلیل وسعت کوچک کشور و قوانین ​​مالیاتی آن، یافتن شغل به عنوان پرستار خیلی آسان نیست. شخصی که می خواهد در لوکزامبورگ پرستار شود باید به وزارت بهداشت درخواست دهد، پرستارها تحت یک سیستم عمومی به آن ها مجوز داده می شود، این موضوع بستگی به تخصص شخص دارد.

شرایط کار پرستاری در لوکزامبورگ

کشور لوکزامبورگ یکی از کوچکترین کشورهای اروپای غربی است اما از نظر مالیاتی شرایط مناسبی دارد و یکی از ثروتمند ترین کشورهای مستقل در این قاره است. کشور لوکزامبورگ کشوری است که شرایط کاری زیادی در آن وجود دارد و شخص می تواند به کار و درآمد ایده آل برسد. در مورد حقوق رشته پرستاری در لوکزامبورگ، پرستاران در 6 الی 8 سال اول خود معمولا $62000 (دلار) درآمد دارند. شرایط پرستاران در لوکزامبورگ باید از لحاظ حرفه ای بودن، زبان، سلامت جسمانی و روانی خود را قبل از ثبت نام اثبات کنند. شخصی که در کشور لوکزامبورگ تحصیل دانشگاهی خود را به مدت 5 سال به اتمام رساند و مدرک خود را اخذ کرد می تواند مشغول به کار شود و به راحتی درخواست اجازه اقامت لوکزامبورگ را ارسال کند.

شرایط کار پرستاری در لوکزامبورگ

مزایای تحصیل پرستاری در لوکزامبورگ

کشور لوکزامبورگ جزء آن دسته از کشورهایی است که تحصیل در آن دارای مزایای زیادی دارد. تحصیل در لوکزامبورگ فرصتی فوق العاده برای یادگیری زبان های جدید است که شخص می تواند مدرک خود را با دانش پیشرفته 3 زبان مختلف فرانسه، انگلیس و آلمانی به پایان برساند. حتی برای قوی تر کردن آن 3 زبان شخص می تواند با مردم محلی ارتباط بگیرد و با صحبت کردن با آن ها زبان های خود را تقویت کند. کشور لوکزامبورگ دارای یک طرح تامین اجتماعی قوی است که به ساکنانی که به سیستم تامین اجتماعی کشور کمک کرده اند، امکانات و مزایای زیادی می دهد. این خدمات شامل مراقبت های بهداشتی عمومی و مزایای بیکاری، مستمری برای جانبازان و بیوه ها، و مرخصی بیماری، مرخصی زایمان، و مرخصی والدین است.

مزایای تحصیل پرستاری در لوکزامبورگ عبارتنداز:

مزایای تحصیل پرستاری در لوکزامبورگ

یکی از مهم ترین مزایای کشور لوکزامبورک سطح دانش فوق العاده بالا و قوی است، لوکزامبورگ کشوری از که در حوزه شنگن قرار گرفته است، شخص بعد از اتمام تحصیل خود یا می تواند در آن کشور مشغول به کار و کسب درآمد داشته باشد یا می تواند در آن حوزه که دسترسی به 24 کشور دارد که بتواند برای کار و زندگی اقدامات لازم را انجام دهد. از دیگر مزایای جذاب این کشور اخذ اقامت به مدت 7 سال است که به شخص اجازه داده می شود که در این بازه تحصیل خود را با ارامش به پایان برساند و بعد از تحصیل برای خود شغلی پیدا کند و مشغول شود.

شرایط تحصیل پرستاری در لوکزامبورگ

شخصی که برای تحصیل پرستاری می خواهد برای کشور لوکزامبورگ اقدام کند اول مدارک شخص مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته می شود و بعد شخص باید درخواست خود را ارسال کند. بعد از تایید شدن و اخذ ویزای تحصیلی لوکزامبورگ شخص اقامت تحصیلی دریافت می کند و شخص می تواند دوره و مقطع خود را در یک کشور فوق العاده زیبا و ثروتمند با سطح علمی فوق العاده به پایان برساند. کشوری است که دانشجو می تواند در آن بازه به تقویت سه زبان مختلف هم بپردازد. دانشجویی که در این کشور مشغول به تحصیل است به آن اجازه کار به صورت پاره وقت نیز داده می شود و می تواند درآمد داشته باشد. مقاله پیشرو به ترجمه تیم موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :