مهاجرت تحصیلی اوکراین

تحصیل پرستاری در اوکراین

تحصیل پرستاری در اوکراین

تحصیل پرستاری در اوکراین از اهمیت بالایی در این کشور برخوردار است و دلیل کیفیت آموزش در این زمینه در دانشگاه های اوکراین نیز همین است. آموزش تئوری و عملی در دانشگاه های پرستاری در اوکراین توسط اساتید برجسته تدریس می شود. علاوه بر این تمرینات عملی در بیمارستان های مدرن برگزار می شود. از سوی دیگر هرساله بسیاری از دانشجویان خارجی از هر گوشه از جهان در دانشگاه های پرستاری در اوکراین پذیرفته می شوند. در میان تمام کشورهای اروپایی، اوکراین بهترین هزینه تحصیل را برای دوره پرستاری با آموزش با کیفیت ارائه می دهد.

نکته قابل توجه این است که بیشتر دانشجویان دانشگاه های پرستاری اوکراین از دانشجویان آفریقایی تشکیل شده اند. همچنین بسیاری از دانشجویان از کشورهای آسیایی می آیند و برای پذیرش نیاز به گواهینامه 2+10 دارند. بهترین مزیت برای یک دانشجوی بین المللی در اوکراین این است که دوره های آموزشی پر طرفدار به زبان انگلیسی در دانشگاه های اوکراین تدریس می شود. هدف موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از ارائه این مقاله بالا بردن سطح اطلاعات شما عزیزان در خصوص تحصیل پرستاری در اوکراین بوده است.

راهنمایی جامع برای تحصیل پرستاری در اوکراین

تحصیل پرستاری در اوکراین با هر دو زبان روسی و انگلیسی تدریس می شود. کشورهایی هستند که انگلیسی را به خوبی صحبت می کنند و اتباع این کشورها در زبان انگلیسی خوب هستند. بنابراین آنها دستورالعمل های انگلیسی را برای کل برنامه دوره پرستاری خود انتخاب می کنند. از سوی دیگر اتباع بسیاری از کشور ها انگلیسی را به خوبی نمی دانند. بنابراین برای اولین سال در دانشگاه مقدماتی با موضوعات علوم تحصیل می کنند. پس از اتمام دوره 10 ماهه مقدماتی زبان روسی، به برنامه درجه پرستاری خود در آموزش روسی می پیوندند. به عنوان مثال دانشجویانی از نیجریه، غنا، هند، پاکستان، نامیبیا، زامبیا، زیمبابوه و کامرون در زبان انگلیسی بسیار خوب هستند. بنابراین دانشجویان این کشورها دوره پرستاری خود را مستقیما با دستورالعمل های انگلیسی مطالعه می کنند.

اخذ پذیرش تحصیل پرستاری در اوکراین

متقاضیانی که قصد تحصیل پرستاری در اوکراین را دارند می توانند با گواهی دبیرستان برای پذیرش در برنامه پرستاری درخواست دهند. همچنین دانشجویان کشورهای آسیایی برای درخواست تحصیل پرستاری در اوکراین باید مدرک تحصیلی 2+10 داشته باشند. از سوی دیگر، دانشجویان بین المللی که علاقه مند به تحصیل در رشته پرستاری در دانشگاه های ملی پزشکی در اوکراین هستند، می توانند گواهی های تحصیلی خود را با کپی پاسپورت برای ارزیابی پذیرش خود اسکن کنند.

فرآیند ارزیابی پذیرش ظرف 1 تا 2 روز کاری تکمیل می شود که متقاضیان مطلع می شوند و دانشجویان واجد شرایط می توانند هزینه پذیرش خود را ارسال کنند. در آخر اینکه پس از دریافت هزینه پذیرش، مدارک دانشجویان برای صدور دعوتنامه رسمی تحصیلی به وزارت آموزش و پرورش اوکراین ارسال می شود. همچنین زمان پردازش دعوت نامه حداکثر 2 هفته می باشد و دعوتنامه اصلی به آدرس متقاضی برای فرآیند ویزا ارسال می شود. جهت اطلاع از شرایط تحصیل پزشکی در اوکراین می توانید با مراجعه به وبسایت رسمی ما اطلاعات جامعی دریافت نمایید.

مزایای تحصیل پرستاری در اوکراین

از مهمترین مزایای تحصیل پرستاری در اوکراین می توان به این مورد اشاره کرد که با تحصیل پرستاری در این کشور می توانید از کیفیت بالای آموزشی برخوردار شوید. همچنین دانشجویان پرستاری در اوکراین می توانند در کنفرانس های بین المللی، برنامه های تبادل و پروژه های علمی مختلف شرکت کنند.

از دیگر مزایا تحصیل در اوکراین می توان به موضوعات زیر اشاره کرد:

مزایای تحصیل پرستاری در اوکراینتوضیحات
تحصیل پرستاری به زبان انگلیسیدر اوکراین به زبان انگلیسی تدریس کنید. حتی مردم این کشور به زبان انگلیسی مسلط هستند و هیچ مشکلی برای اقامت در اوکراین وجود ندارد.
کیفیت زندگی بالا و هزینه تحصیل پاییناوکراین یک کشور اروپایی است که استاندارد های زندگی اروپایی را دارد. اما هزینه تحصیل و هزینه های آن در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار کم است.
دانشگاه های بدون آزمون ورودیهیچ آزمون پذیرشی مانند آزمون های ورودی در دانشگاه های پرستاری اوکراین برگزار نمی شود.
رتبه بالای جهانی دانشگاه های اوکرایندانشگاه های اوکراین رتبه جهانی خوبی دارند، بنابراین مدارک تحصیلی در دسترس و شناخته شده خواهند بود. تمامی دانشگاه های پزشکی اوکراین تحت پوشش سازمان جهانی بهداشت هستند.
آب و هوای مطلوبآب و هوای اوکراین نیز معتدل است، بنابراین دانش آموزان برای اسکان در شهرهای اوکراین مشکل آب و هوایی نخواهند داشت.

بیمه درمانی برای تحصیل پرستاری در اوکراین

افرادی که قصد تحصیل پرستاری در اوکراین را دارند باید مدارکی مبنی بر بیمه درمانی معتبر را نیز ارائه دهند. علاوه بر این قبل از ورود دانشجو به اوکراین برای تحصیل پرستاری در این کشور بیمه درمانی را از طرف دانشجو پردازش می کنند. همچنین ظرف چند روز پس از ورود به اوکراین، گواهی بیمه دانشجو داده می شود. بیمه درمانی ثابت می کند که دانشجو در مواقع بیماری طبق برنامه پوشش بیمه ای از کمک های پزشکی مورد نیاز برخوردار شود.

در بیمه نامه، نام و شماره تلفن پزشکان و بیمارستان ها ذکر شده است. بنابراین بیمه درمانی موقعیتی است که بر وضعیت سلامت دانشجویان نظارت می کند. بلکه می تواند والدین دانشجویان را نیز مطلع کند و آنها در جریان پیشرفت سلامت دانشجویان قرار دهد. به این نکته مهم نیز توجه فرمایید که بدون بیمه درمانی امکان ثبت دانشجو در رشته پرستاری وجود ندارد. بنابراین بیمه درمانی برای همه دانشجویانی که مایل به تحصیل پرستاری در اوکراین هستند ضروری و الزامی است. از موضوعات مهم جهت مهاجرت به این کشور اطلاع از شرایط کار در اوکراین می باشد، که در مقاله مذکور مورد بررسی قرار گرفته است.

هزینه تحصیل در دانشگاه های اوکراین

هزینه تحصیل در دانشگاه های اوکراین یکی از جذاب ترین عواملی است که باعث می شود اکثر دانشجویان بین المللی برای تحصیل پرستاری در اوکراین بیش از پیش ترغیب شوند. هزینه های دانشگاه های اوکراین یکی از مقرون به صرفه ترین ها در اروپا است. این امر به ویژه در زمینه تخصص های پزشکی قابل توجه است. اگر هزینه تحصیل پزشکی در اوکراین را بررسی کنید، یک عامل مهم اضافی، کل هزینه زندگی در اوکراین است که بسیار کمتر از اکثر کشورهای اروپایی می باشد.

از سوی دیگر هزینه های دانشگاه های اوکراین برای یک سال تحصیلی در اوکراین بیشتر به دو عامل بستگی دارد، یکی تخصص انتخاب شده و دیگری زبان انتخابی دوره آموزشی. در کل برای تحصیل در یک دانشگاه پزشکی در اوکراین باید از 2000$ تا 6000$ (دلار) در سال پرداخت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل پرستاری در اوکراین با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :