مهاجرت تحصیلی امارات

تحصیل پرستاری در امارات

تحصیل پرستاری در امارات

تحصیل پرستاری در امارات یکی از موفق ترین گزینه های تحصیلی امروزه با امنیت شغلی بالا در آینده بوده است. برنامه تحصیل پرستاری در امارات با هدف همگامی با تقاضاهای در حال تغییر خدمات مراقبت های بهداشتی جهانی و همسویی با استانداردهای بین المللی آموزش پرستاری طراحی شده است. تحصیل در امارات در دانشگاه های پزشکی خلیج به صورت 4 ساله به دانشجویان بین المللی از سراسر جهان ارائه می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در خصوص تحصیل پرستاری در امارات می باشد.

دانشجویانی که در برنامه علوم پرستاری در امارات ثبت نام می کنند آموزش خواهند دید تا در انواع محیط های چالش برانگیز مراقبت های بهداشتی کار کنند. علاوه بر این با تحصیل پرستاری در امارات می توانند مهارت های تفکر انتقادی و حل مسئله را توسعه دهند. همچنین چشم انداز استراتژیک کنونی امارات متحده عربی یک برنامه بلند پروازانه را برای یک سیستم مراقبت های بهداشتی در سطح جهانی را ترسیم می کند. حرفه پرستاری نیز در این استراتژی یک موقعیت کلیدی دارد، و یکی از عوامل کلیدی در توسعه آن محسوب می شود. به این نکته مهم نیز توجه فرمایید که، جمعه امارات متحده عربی نسبتا محافظه کار و متعهد به فرهنگ ها و سنت های عربی و اسلامی است.

شرایط پذیرش تحصیل پرستاری در امارات

بر خلاف سایر کشورهای جهان، شرایط تحصیل پرستاری در امارات بسیار ساده است. شرایط پذیرش تحصیل پرستاری و اخذ ویزای تحصیلی امارات به شرح زیر می باشد:

شرایط تحصیل پرستاری در اماراتتوضیحات
گذراندن دوره متوسطهمتقاضیان باید حداقل 12 سال مدرسه را با موغقیت گذرانده باشند.
شرایط سنیمتقاضیان تحصیل پرستاری در امارات باید 18 سال سن را در 31 دسامبر یا قبل از آن در سال پذیرش برای اخذ ویزای دانشجویی تکمیل کنند.
مهارت زبان انگلیسیاتباع خارجی باید هر یک از آزمون های مهارت زبان انگلیسی تافل و آیلتس را با حداقل نمره گذرانده باشند. علاوه بر این متقاضیان باید حداقل 600 امتیاز از برنامه EMSAT عربی را کسب کنند.
ارائه گواهی معادل سازیمتقاضیان از هر سیستم آموزشی غیر از امارات متحده عربی باید گواهی معادل سازی گواهی دبیرستان خود را از وزارت آموزش و پرورش امارات متحده عربی دریافت کنند.

شرایط پذیرش تحصیل پرستاری در امارات

چشم انداز شغلی رشته پرستاری در امارات

نکته قابل توجه در خصوص تحصیل پرستاری در امارات، فرصت های شغلی گسترده پس از فارغ التحصیلی و حین تحصیل در امارات می باشد. یکی از اصلی ترین مزایای تحصیل پرستاری در امارات فرصت های شغلی متنوع در این کشور می باشد. زیرا مدارک تحصیلی پرستاری ارائه شده در دانشگاه های پرستاری امارات در اغلب کشورهای اروپایی و حتی ایالات متحده نیز مورد تایید می باشد. به طور کلی طبق آمار به دست آمده، حرفه پرستاری در امارات جزو 5 شغل برتر در این کشور محسوب می شود. علاوه بر این پرستاری در امارات به عنوان یک شغل محبوب، از امنیت بالایی در این کشور برخوردار است. همچنین تقاضا برای پرستاران در امارات بیشتر از عرضه آنها است. در نهایت اینکه پس از اتمام موفقیت آمیز برنامه فارغ التحصیلان می توانند وارد حرفه پرستاری شوند.

برای اینکه بیشتر با چشم انداز شغلی و شرایط کار در امارات در حوزه رشته پرستاری آشنا شوید به موارد زیر توجه فرمایید:

  • متقاضیان به عنوان یک پرستار ثبت نام شده یا سرپرست پرستاری می توانند در محیط های مختلف مراقبت های بهداشتی از جمله بیمارستان ها، کلینیک ها، موسسات صنعتی و موسسات آموزشی مشغول به کار شوند.
  • پرستاران با پیشرفت در شغل خود نیز می توانند به عنوان مربی پرستار، مدیر پرستار، متخصص پرستار بالینی یا پزشک پرستار در این حرفه نقش آفرینی کنند.
  • با ادامه تحصیل کارشناسی ارشد پرستاری نیز در زمینه های تخصصی مانند پرستاری جراحی پزشکی، پرستاری مراقبت های ویژه مشغول به کار می شوند.
  • پس از اتمام دوره دکترا نیز به عنوان مشاور، مدیر، رئیس و کارآفرین ایفای نقش می کنند.

در نمودار زیر می توانید روند درخواست دانشجویان بین المللی برای تحصیل پرستاری در امارات، را مشاهده فرمایید:

روند درخواست دانشجویان بین المللی برای تحصیل پرستاری در امارات

آزمون تحصیل پرستاری در امارات

شرکت در آزمون تحصیل پرستاری در امارات یک قدم مهم برای پرستار شدن در این کشور تلقی می شود. به طور کلی پس از تایید شرایط و سوابق متقاضی، ممکن است از قبل از طریق جستجوی آنلاین در آزمون onvue شرکت کنند. این آزمون بسیار کلیدی شامل 150 پرسشنامه است که باید در 3 ساعت تکمیل شود. این سوالات برای آزمون دانش بنیادی پرستار در مورد حرفه پرستاری تهیه شده است. علاوه بر این یک ناظر زنده باید متقاضی را از طریق وب کم خود در حین شرکت در آزمون تحت نظر داشته باشد تا تجربه امتحانی ایمن را برای متقاضیان ارائه دهد. همچنین باید از هرگونه عمل غیر اخلاقی اجتناب کند. چنانچه تصمیم خود را برای تحصیل در امارات گرفته اید، برای اطمینان خاطر در این خصوص با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید. به طور کلی تحصیل پزشکی در امارات، به ویژه در رشته پرستاری، بهترین انتخاب گزینه برای شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :