مهاجرت تحصیلی پرتغال

تحصیل در رشته داروسازی در پرتغال

تحصیل در رشته داروسازی در پرتغال

اگر شما به دنبال تحصیل در رشته داروسازی در پرتغال هستید می توانید به زبان انگلیسی نیز در دانشگاه های جهت اخذ پذیرش تحصیلی اقدام نمایید. شما به عنوان متقاضی بایستی بدانید که پرتغال در سال های اخیر نتایج درخشانی در این رشته داشته است. رشته داروسازی در پرتغال از زمان قدیم در زمره رشته های مهم برای نجات بشریت و کاهش رنج های او بوده است. این رشته در گذشته توسط بسیاری از دانشمندان به صورت سنتی دنبال می شده است. در حال حاضر که بیماری های ناشناخته جهان را فرا می گیرد یکی از مهم ترین اعضایی که با این بیماری ها و ویروس مقابله و نهایت تلاش خود را می کنند تا نسل بشر و جان انسان ها را نجات دهند داروسازان می باشند. این علم یکی از دانش های تخصصی ضروری برای هر کشوری است.

تحصیل در رشته داروسازی در پرتغال برای شما یک انتخاب جذاب و جالب است. در نظر داشته باشید با اینکه آموزش ها به زبان پرتغالی است اما شما بایستی مقدمات کاربردی از زبان پرتغالی بدانید. بهتر است مطلع باشید که یادگیری این زبان در طول دوران تحصیل آن هم در فضای کشور پرتغال برای شما بسیار مفید خواهد بود. همچنین فضای بین المللی و وجود سایر دانشجویان از سراسر کشورهای جهان موجب آشنایی شما با دیگر فرهنگ و زبان ها می شود و توشه علمی و فرهنگی شما را پربارتر می کند. همچنین کشور پرتغال عضو اتحادیه اروپا است و شما از مزایای تحصیل در اروپا بهره خواهید برد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط تحصیل داروسازی در پرتغال پیشنهاد ما به شما تماس با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد.

دانشگاه های تحصیل در رشته داروسازی در پرتغال

دانشکده داروسازی دانشگاه پورتو (FFUP) در سال 1921 تاسیس شد. از اینرو این دانشگاه وارث سنت های دانشکده داروسازی است. همچنین این دانشگاه عالی رتبه که در سال های اخیر رتبه های خوبی کسب کرده است پیشگام در آموزش علوم دارویی در کشور پرتغال است. در این دانشگاه چندین دوره تخصصی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا در موضوعاتی مانند در شیمی دارویی، تجزیه و تحلیل بالینی، کنترل کیفیت، فناوری دارویی و سم شناسی تحلیلی و پزشکی قانونی بالینیو دکترای علوم دارویی وجود دارد. از سال 2012 FFUP در قلب پورتو، در کنار Palácio de Cristal، در یک مجموعه بزرگ اختصاص داده شده به علوم بهداشت و زندگی، نقل مکان کرد. امکانات فعلی دارای چندین آزمایشگاه مجهز به آخرین فن آوری است که نشان دهنده تعهد شدید FFUP به آموزش و تحقیقات علمی است.

دانشجویان ممکن است به عنوان بخشی از یک دوره انتخابی، 2 هفته را در اردوهای پرتغال بگذرانند تا بهترین روش ها را برای بهبود روش داروخانه و مراقبت از بیمار شناسایی کنند. دانشجویان در حین تحصیل و در طول مدت حضور خود در پرتغال، از داروخانه های متعدد، یک شرکت دارویی، یک آزمایشگاه بالینی، یک بیمارستان انکولوژی و یک شرکت تعاونی عمده فروشی بازدید می کنند. آنها همچنین با دانشجویان داروسازی پرتغالی در دانشگاه لیسبون دیدار می کنند و با نمایندگان انجمن ملی داروخانه ها انجمن دارویی پرتغال و اتحادیه شرکت های دارویی در پرتغال دیدار می کنند. علاقه و استعداد و تلاش شما به عنوان دانشجوی خارجی در دانشگاه های پرتغال حائز اهمیت است.

دانشگاه های تحصیل در رشته داروسازی در پرتغال

گرایش های تحصیل در رشته داروسازی در پرتغال

تکنسین داروخانه یا داروساز در تولید و توزیع داروها و سایر محصولات بهداشتی مطابق با فرمول های معتبر پزشکی و تجویز داروها و یا فروش داروهایی که نسخه پزشکی ندارند، مداخله می کند. اهمیت سلامتی انسان و کاهش درد و رنج ورواج استفاده از دارو، نیاز به نوآوری در سیستم ارائه مراقبت های بهداشتی و همچنین تقاضای فناوری های جدید اعمال شده در سیستم های توزیع و تولید دارو، منجر به افزایش مسئولیت و مشارکت داروسازان متخصص در جامعه می شود. وظیفه اصلی داروسازها در داروخانه ها و آزمایشگاه ها و صنایع درمان و بهبود سلامت اشخاص است. با این حال داروسازان می توانند در پیشگیری از بیماری و ارتقاء سلامت روحی، تحقیقات و آموزش هایی ارائه دهند.

برخی از گرایش های رشته داروسازی عبارت است از:

  • داروسازی کاربردی
  • تجزیه و تحلیل بالینی
  • طراحی و توسعه دارو
  • ایمنی مواد غذایی
  • شیمی دارویی صنعتی
  • فن آوری های پزشکی
  • بیوتکنولوژی دارویی

بیشتر دوره های کارآموزی 2 هفته طول می کشد، اما مدت زمان آن می تواند از 2 هفته تا یک ماه یا بیشتر باشد. مدت زمان این امر به شهر میزبان، نوع کارآموزی و درخواست های شخصی متقاضی بستگی دارد. برخی از این دوره ها در سال های پیش در زمینه داروسازی و تحقیقات و تجزیه و تحلیل بیوشیمیایی به مدت 2 هفته در داروخانه ها و بیمارستان ها بوده است. همچنین در طول اقامت شما در کارآموزی برای شما خوابگاه ها با قیمت های مقرون به صرفه تهیه و در اختیار شما قرار خواهد گرفت. جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله مهاجرت به پرتغال از طریق تحصیل را از طریق لینک مذکور در سایت رسمی ما مطالعه بفرمائید.

الزامات رشته داروسازی در پرتغال

دانش زبان انگلیسی برای همه دروس و زمینه های کارآموزی مورد نیاز است. برای تحقیق، بیمارستان و تجزیه و تحلیل بیوشیمیایی، دانشگاه ها دانشجویانی را ترجیح می دهند که حداقل سطح متوسط ​​انگلیسی آن ها بالاتر باشد. دانش کلمات اساسی پرتغالی برای ارتباطات روزمره نیز قدردانی می شود. ساکنان غیر اتحادیه اروپا باید ویزای شینگن دریافت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در اسرع وقت با سفارت خود تماس بگیرید. همچنین شما بایستی حداقل 2 ماه قبل از پرواز خود برای اخذ ویزا اقدام کنید. همچنین این رشته در کشور پرتغال برای دانشجویان اتحادیه اروپا و غیر اتحادیه در دسترس است، اما دانشجویان از اتحادیه اروپا در اولویت هستند. لطفا برای مشاوره با متخصصان با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :