مهاجرت تحصیلی سوئیس

تحصیل در دانشگاه لوسرن سوئیس

تحصیل در دانشگاه لوسرن سوئیس

تحصیل در دانشگاه لوسرن سوئیس، یک دانشگاه دولتی در شهر لوسرن است که می تواند انتخابی مناسب برای داوطلبان سراسر جهان باشد. دانشگاه لوسرن سوئیس (UNILU) در سال 2000 تأسیس شد، اگرچه ریشه های فعالیت آن به سال 1600 برمی گردد. حدود 1460 دانشجوی کارشناسی و 1260 دانشجوی کارشناسی ارشد در این دانشگاه حضور دارند که این مرکز را به کوچکترین دانشگاه سوئیس تبدیل می کند. علی رغم مساحت، UNILU در چندین زمینه شهرت بین المللی دارد، به عنوان مثال، موسسه تحقیقات یهودی و مسیحی شهرت زیادی کسب کرده است.

دانشگاه لوسرن سوئیس با اینکه یک دانشگاه تازه تاسیس است، در میان 40 دانشگاه برتر سوئیس قرار دارد. متقاضیان با استعداد می توانند طیف گسترده ای از دوره های آموزش مداوم و اجرایی را انتخاب کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جزییات کاملی در باب تحصیل در دانشگاه لوسرن سوئیس در مقاله پیشرو در اختیار شما قرار خواهند داد.

جزییات تحصیل در دانشگاه لوسرن سوئیس

شهر لوسرن با قرار گرفتن در قلب سوئیس، در ساحل دریاچه لوسرن و نزدیک به کوه های آلپ، مجموعه ای از فعالیت های اوقات فراغت جذاب را ارائه می دهد. در بهار و تابستان، دریاچه لوسرن و محیط زیبای آن برای پیاده روی، شنا یا قایقرانی بسیار مناسب است. در زمستان، افراد می توانند در مناطق کوهستانی مجاور که کمتر از یک ساعت با لوسرن فاصله دارند، از اسکی لذت ببرند. دانشگاه لوسرن دارای 3 دانشکده است و با مشخصاتی ساده قابل تشخیص است. این دانشکده ها عبارتند از دانشکده های الهیات، حقوق، علوم اجتماعی و اقتصادی می باشند که به دانشگاه اجازه می دهد تا در 3 زمینه اصلی تمرکز کند. در نتیجه صلاحیت خود را در علوم انسانی گروه بندی می کند و دانشجویان حقوق را آموزش می دهد.

در خصوص جزییات تحصیل در دانشگاه لوسرن سوئیس بایستی توجه داشته باشید که این دانشگاه تنها با ظرفیت 3000 دانشجو به عنوان دانشگاهی کوچک در سوئيس و اروپا شناخته می شود. این 3 دانشکده در لوسرن طیف گسترده ای از دوره ها را به همه دانشجویان و فارغ التحصیلان ارائه می دهند. برنامه های بی شمار و طیف گسترده ای از آموزش ها، دوره های کارآموزی، اردوها و رویدادها در دسترس هستند. این دانشگاه با گذشت زمان تکامل یافت. دانشکده الهیات در سال 1938 تاسیس شد، در حالی که دانشکده علوم اجتماعی در 1989 تاسیس شد. در سال 1993، نیز دانشکده علوم انسانی تأسیس شد. همچنین این دانشگاه، چند اقامتگاه مشترک دانشجویی را با ظرفیت محدود، برای اسکان دانشجویان خود در نظر گرفته است.

جزییات تحصیل در دانشگاه لوسرن سوئیس

سیستم آموزش و تحصیل در دانشگاه لوسرن سوئیس

سیستم آموزش و تحصیل در دانشگاه لوسرن سوئیس مطابق با استاندارد فرآیند اروپایی و در قالب فرآیند بولونیا است. اندازه مناسب دانشگاه لوسرن سوئیس آزادی زیادی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد و امکان ترکیب موضوعات ابتکاری را نیز فراهم می کند. دوره های تحصیلی در موضوعات سنتی و همچنین موضوعات یکپارچه با هم تداخل دارند. دانشجویان همچنین می توانند عناصری از دانشکده های مختلف را با هم ترکیب کنند و سیستم عالی پشتیبانی دانشجویی از ویژگی های خاص دانشگاه لوسرن است. مطالعات در این مرکز بر اساس یک سیستم ۳ مرحله ای مرتب می شوند و مدارک کارشناسی پس از گذراندن موفقیت آمیز 6 ترم اعطاء می شود. سپس دانشجویان می توانند مدارک کارشناسی ارشد را پس از گذراندن 3 یا 4 ترم کسب کنند.

اندازه مناسب دانشگاه لوسرن سوئیس آزادی زیادی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد و امکان ترکیب موضوعات ابتکاری را فراهم می کند. دوره های تحصیلی در موضوعات سنتی و همچنین موضوعات یکپارچه با هم تداخل دارند. دانشجویان همچنین می توانند عناصری از دانشکده های مختلف را با هم ترکیب کنند. سیستم عالی پشتیبانی دانشجویان از ویژگی های خاص دانشگاه لوسرن سوئیس است. دانشگاه لوسرن سوئیس وظیفه فعالیت در 4 زمینه آموزشی، آموزش مداوم و اجرایی، تحقیق و توسعه کاربردی و خدمات به عهده دارد. برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد از ارائه الزامات حرفه های تجاری، فرهنگی و جامعه مدنی پیروی می کنند. جزییات کامل در باب تحصیل در سوئیس به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه لوسرن سوئیس

روند درخواست برای ثبت نام و حضور در دانشگاه لوسرن به صورت آنلاین دنبال می شود و بر اساس گواهینامه های اخذ شده و سوابق تحصیلی متقاضی و به طور کلی بر اساس عملکرد تحصیلی می باشد. دانشگاه لوسرن سوئیس سال تحصیلی خود را به 2 ترم تقسیم می کند.

هنگام ثبت نام و اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه لوسرن سوئیس، باید مدارک زیر ارائه شود:

  • تمام گواهینامه های تحصیلی اخذ شده
  • فرم درخواست آنلاین تکمیل شده
  • گواهینامه آیلتس یا تافل
  • گذرنامه
  • اطالاعات تماس
  • عکس
  • اثبات پرداخت هزینه درخواست
  • 2 توصیه نامه
  • رزومه کاری (برای متقاضیان کارشناسی ارشد یا دکترا)
  • بیمه درمانی
  • ویزای دانشجویی
  • اعلامیه حمایت مالی
  • نامه تشویقی
  • پایان نامه قبلی

همانطور که متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست ثبت نام هستند، همچنین می توانند از امکانات و خدمات دانشگاهی و غیرآکادمیک مختلف مانند کتابخانه، سالن های ورزشی، تحصیل در دانشگاه های خارجی معتبر و برنامه های مبادلاتی دانشجویی، دوره های آنلاین و کوتاه مدت و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری به روز، بهره مند گردند. در خصوص کسب اطلاعات بیشتر در باب بورسیه تحصیلی در سوئیس نیز مطالعه مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در باب تحصیل در دانشگاه لوسرن سوئیس می توانند با مشاوران کاردان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرموده و از این امکان، به صورت رایگان بهره مند گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :