مهاجرت تحصیلی سوئیس

تحصیل در دانشگاه لوزان سوئیس

تحصیل در دانشگاه لوزان سوئیس

تحصیل در دانشگاه لوزان سوئیس، در شهر لوزان و در سال 1537 تاسیس شده و این دانشگاه می تواند برنامه ای مناسب برای دانشجویان باشد. دانشگاه لوزان سوئیس (Université de Lausanne) به عنوان مدرسه الهیات تاسیس شد و در سال 1890 به مقام دانشگاهی رسید. این دانشگاه دومین دانشگاه تاسیس شده سوئیس و یکی از قدیمی ترین دانشگاه های جهان به حساب می آید. از پاییز 2017، حدود 16000 دانشجو و 3300 کارمند در دانشگاه تحصیل و کار می کنند.

تقریبا 1500 دانشجوی بین المللی در این دانشگاه از 120 ملیت مختلف حضور دارند كه دارای برنامه درسی گسترده ای شامل برنامه های تبادل با دانشگاه های مشهور جهان است. در رتبه بندی دانشگاه های جهانی آموزش عالی Times، دانشگاه لوزان در رتبه 116 جهانی قرار گرفته است. دانشگاه لوزان، همچنین به عنوان UNIL شناخته می شود. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در راستای تحصیل در دانشگاه لوزان سوئیس راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

جزییات تحصیل در دانشگاه لوزان سوئیس

در خصوص جزییات تحصیل در دانشگاه لوزان سوئیس بایستی بدانید که تعداد دانشکده های این دانشگاه طی سال ها افزایش یافت تا اینکه این موسسه در سال 1890، به یک دانشگاه تبدیل شد. این مرکز در سال 1970، از شهر قدیمی لوزان به مکان فعلی خود در Dorigny نقل مکان کرد. این مکان درست در خارج از شهر لوزان، در منطقه فرانسوی زبان سوئیس (ساحل دریاچه ژنو) واقع شده است. پردیس اصلی این دانشگاه نیز در حال حاضر در همین مکان قرار دارد و در مجاورت انستیتوی فناوری فدرال سوئیس در لوزان (EPFL) است. این 2 موسسه، توسط خط یک مترو لوزان قابل دسترسی هستند. UNIL دارای یک مرکز ورزشی فعال واقع در محوطه دانشگاه و همچنین به سیستم اجاره دوچرخه نیز مجهز است. محوطه دانشگاه از ساختمان های منفردی تشکیل شده است که در بین آنها فضاهای سبز وجود دارند.

همچنین کتابخانه دانشگاه در کنار سالن غذا خوری و در مرکز محوطه واقع شده است. موسسه حقوق تطبیقی سوئیس و اداره مرکزی موسسه بیوانفورماتیک سوئیس نیز در پردیس اصلی این دانشگاه واقع شده اند. به طور کلی دانشگاه لوزان سوئیس شامل 7 دانشکده هنر، زیست شناسی و پزشکی، تجارت و اقتصاد، علوم زمین و محیط زیست، حقوق، علوم اجتماعی و سیاسی و الهیات و مطالعات دینی، می باشد. دانشگاه لوزان همچنین شامل مدارس و بخش های مختلف، از جمله موسسه عدالت کیفری و مرکز آموزش زبان فرانسوی به عنوان یک زبان خارجی است. دانشگاه لوزان سوئیس علاوه بر پردیس اصلی خود در کنار دریاچه، محوطه های دیگری نیز دارد. دانشکده زیست شناسی و پزشکی همچنین در اطراف بیمارستان دانشگاهی لوزان (محلی به نام بوگنون) و alinpalinges، در شمال شهر قرار دارد.

جزییات تحصیل در دانشگاه لوزان سوئیس

شرایط و کلیات تحصیل در دانشگاه لوزان سوئیس

در خصوص شرایط و کلیات تحصیل در دانشگاه لوزان سوئیس بایستی بدانید که این دانشگاه بر همکاری نزدیک بین کارکنان و دانشجویان، بر یک رویکرد میان رشته ای تأکید دارد. این موسسه دارای آزمایشگاه های پیشرفته برای فعالیت محققان، همراه با سالن های سخنرانی مجهز، برای کارکنان و دانشجویان است. این موسسه همچنین طیف گسترده ای از دوره های آموزشی پیوسته و بین رشته ای را ارائه می دهد. از اینرو بسیاری از فعالیت های ورزشی و فرهنگی، از جمله غواصی در زیر آب در مرکز ورزشی و تئاتر Grange de Dorigny، میزبانی می کند. از نظر تحقیقات و آموزش، UNIL بیش از 140 واحد دارد که در زمینه های مختلفی از جمله زیبایی شناسی سینما، ژنومیک، حقوق و محیط زیست فعالیت می کنند. در اواخر قرن 20 این دانشگاه بخشی از پروژه ای بود که هدف آن، افزایش همکاری بین دانشگاه های فرانسوی زبان سوئیس در لوزان، ژنو، نوشاتل و EPFL بوده است.

UNIL طیف گسترده ای از برنامه های مطالعاتی را در زمینه های مختلف مانند علوم اجتماعی، هنر، علوم انسانی، مطالعات محیطی، علوم زمین شناسی، تجارت، مطالعات دینی، علوم زندگی و پزشکی ارائه می دهد. دانشگاه لوزان سوئیس برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را به زبان فرانسوی ارائه می دهد. همچنین 9 برنامه کارشناسی ارشد، مانند علوم زمین شناسی، مطالعات محیطی، تجارت، اقتصاد و علوم زندگی به زبان انگلیسی، تدریس می شوند. دانشگاه لوزان سوئیس در حال حاضر 15 برنامه کارشناسی خود را در زمینه های زیست شناسی، مدیریت کسب و کار، داروسازی، علوم سیاسی، مدیریت دولتی، علوم ورزشی و مطالعه ادیان و الهیات، نیز ارائه می دهد. در خصوص تحصیل در سوئیس و کسب اطلاعات بیشتر مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه لوزان سوئیس

دانشگاه لوزان سوئیس دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به صدور مدارک آموزش عالی رسمی مانند مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. در این موسسه از هر 4 دانشجو یک نفر از خارج از کشور پذیرش شده است. همچنین در اعضاء هیئت علمی خود فضای بین المللی شدیدی دارد و تقریبا از هر 2 نفر، یک نفر از خارجی می باشد. هنگام ثبت نام برای پذیرش در دانشگاه لوزان سوئیس، باید کلیه مدارک مورد نیاز تهیه شود. لیست اسناد ممکن است در کشورهای مختلف کمی متفاوت باشد.

با این حال برخی از مدارک مشترک و مهم جهت اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه لوزان سوئیس به شرح زیر می باشند:

  • تمام مدارک دانشگاهی اخذ شده
  • تکمیل فرم درخواست پذیرش آنلاین
  • گواهینامه مهارت در زبان آلمانی، فرانسوی و انگلیسی
  • گذرنامه
  • اطلاعات تماس
  • عکس
  • اثبات پرداخت هزینه درخواست
  • توصیه نامه های دانشگاهی (در صورت وجود)
  • رزومه کاری (درصورت وجود)
  • بیمه درمانی

تقویم سال تحصیلی این دانشگاه، به طور سنتی شامل 2 ترم است. تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه لوزان سوئیس بسیار ارزان است و فقط 1400€ (یورو) در سال هزینه دارد. همچنین هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، سالانه حدود 1100€ (یورو) می باشد. علاوه بر شهریه کم تحصیل، این دانشگاه کمک های مالی خود را به دانشجویان شایسته اعطاء می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل در دانشگاه لوزان سوئیس می توانید با مشاوران دلسوز و کاردان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :