مهاجرت تحصیلی سوئد

تحصیل در دانشگاه اوپسالا سوئد

تحصیل در دانشگاه اوپسالا سوئد

تحصیل در دانشگاه اوپسالا سوئد، به عنوان یکی از گزینه های محبوب در بین دانشجویان بین المللی و اروپایی در سراسر جهان شناخته شده است. دانشگاه اوپسالا سوئد در سال 1477 به ابتکار اسقف اعظم یاكوب اولوسون در اوپسالا تأسیس شد. این مرکز اولین دانشگاه اسکاندیناوی بود و فقط با چند استاد و حدود 50 دانشجو شروع به کار کرد. دانشگاه اوپسالا سوئد در دهه های اولیه قرن 16، به دلیل نا آرامی های سیاسی در زمان حاکمیت گوستاو واسا، پادشاه جدید سوئد، تعطیل شد. در اواخر قرن شانزدهم، روحانیون پروتستان تسلط خاصی بر آموزش دینی پیدا کرده بودند.

شورای کلیسا در اوپسالا تصمیم گرفت امتیازات دانشگاه را در سال 1593 بازگرداند و منشور جدید دانشگاهی اوپسالا در 15 مارس 1595 امضاء شد. این دانشگاه به مدت 5 قرن، آموزش های عالی خود را در زمینه های مختلف ارائه می دهد. کارشناسان خبره ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تحصیل در دانشگاه اوپسالا سوئد راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

جزییات تحصیل در دانشگاه اوپسالا سوئد

جزییات تحصیل در دانشگاه اوپسالا سوئد به گونه ای است که دارای ساختمان های دانشگاهی فراوانی در سراسر منطقه اوپسالا و محوطه دانشگاهی ویسبی، در منطقه گوتلند است که تحصیلات در رشته های حقوق، علوم انسانی، علوم و فناوری، زبان های خارجی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و الهیات را ارائه می دهد. محوط Blasenhus نیز امکانات آموزشی و پژوهشی با کیفیتی را در زمینه تعلیم و تربیت معلم، مطالعات آموزشی، روانشناسی در نظر گرفته است. همچنین این دانشگاه؛ کتابخانه بلازنوس، آزمایشگاه کودک و نوزاد اوپسالا و کلاس تجربی را در خود جای داده است. به طور کلی دانشگاه اوپسالا از 9 دانشکده تشکیل شده است که دانشکده های هنر، علوم اجتماعی، زبان، الهیات، علوم تربیتی، علم و فناوری، پزشکی، داروسازی، حقوق، تاریخ و فلسفه می باشند.

این موسسه دارای بیمارستان دانشگاهی است که به عنوان یک بیمارستان آموزشی برای دانشکده پزشکی و پرستاری فعالیت می کند. همچنین Ekonomikum ساختمانی است که بخشی از دانشگاه اوپسالا سوئد است. این ساختمان که توسط معمار مدرن سوئدی، پیتر سلسینگ طراحی شده است، در سال 1976 تکمیل شد. دانشگاه اوپسالا از طریق توافق نامه های همکاری با سازمان های اقامتی، پیشنهاد های مسکن را برای کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد پردرآمد و چندین گروه از دانشجویان شرکت کننده در دانشگاه تضمین می کند. این امر شامل دانشجویان بین المللی نیز می شود. از پاییز 2016 به بعد، به دانشجویان در طول مدت تحصیل امکانات مسکن ارائه می شود، به شرط آنکه درخواست اقامت خود را قبل از 31 مه، به دانشگاه ارسال کنند. هزینه اجاره بین 3500SEK الی 6000SEK (کرون سوئد) در ماه خواهد بود.

جزییات تحصیل در دانشگاه اوپسالا سوئد

سیستم آموزشی و تحصیل در دانشگاه اوپسالا سوئد

سیستم آموزشی و تحصیل در دانشگاه اوپسالا سوئد به گونه ای است که دارای 144 برنامه تحصیلی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. همچنین دوره های مستقلی در زمینه های مختلف مانند الهیات، هنر، حقوق، علوم اجتماعی، زبان های خارجی، داروسازی، پزشکی، ریاضیات و علوم کامپیوتر در دانشگاه اوپسالا سوئد تدریس می کند. این دانشگاه که بیش از 40000 دانشجو و حدود 5000 معلم و محقق را در خود جای داده است، تقریبا از 50 انجمن دانشجویی تشکیل داده است. این شرکت برای تسهیل برنامه های تبادلی دانشجویی، با بیش از 400 دانشگاه در سراسر جهان همکاری می کند. این موسسه همچنین با ایجاد مشارکت با کارفرمایان مختلف خوب، فرصت های شغلی برجسته و فرصت های شغلی متنوعی را به دانشجویان خود ارائه می دهد.

در عین حال، دانشجویان در یک محیط پر جنب و جوش فرهنگی غرق می شوند که بر اساس سنت چندین قرن، بنا شده است. انواع برنامه های کارشناسی ارشد این مرکز، به زبان انگلیسی تدریس می شوند. مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه اوپسالا سوئد در سطح بین المللی شناخته شده است. لازم به ذکر است که تدریس پرسنل و دانشجویان دانشگاه اوپسالا سوئد، به دلیل ارائه فضای آموزشی بسیار متنوع، در جهان مشهور است. دانشجویان، دانش روز و همچنین مهارت ها و ظرفیت تفکر مستقل و انتقادی را کسب می کنند. کادر آموزشی بسیار واجد شرایط این مجموعه، مسئولیت کیفیت آموزش مبتنی بر پیشرفت علمی را بر عهده دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در باب تحصیل در سوئد مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه اوپسالا سوئد

همه متقاضیان باید از طریق پورتال اینترنتی مرکزی ملی، برای شرکت در برنامه های دانشگاهی ثبت نام کنند. مدارک لازم جهت ثبت نام در دانشگاه اوپسالا سوئد، شامل موارد زیر می باشد:

  • مدارک اخذ شده تحصیلی
  • رونوشت های رسمی
  • آزمون های تسلط به زبان دوره انگلیسی
  • اثبات پرداخت هزینه درخواست 900SEK (کرون سوئد)
  • کپی گذرنامه

مهلت ارسال درخواست پذیرش دانشجویان بین المللی، 15 ژانویه می باشد. هزینه تحصیل در دوره های کارشناسی این دانشگاه، 33000SEK (کرون سوئد) است. در حالی که برای تحصیل در دوره کارشناسی ارشد بسته به نوع برنامه انتخاب شده، دانشجو باید بین 50000SEK الی 72500SEK (کرون سوئد) در هر ترم بپردازد. دانشگاه اوپسالا سوئد برای ارائه بورسیه تحصیلی به دانشجویان بین المللی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد با موسسات مختلف همکاری می کند. جهت اطلاع از شرایط کار در سوئد پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور می باشد.

برخی از بورسیه های تحصیلی برای دانشجویانی که قصد تحصیل در دانشگاه اوپسالا سوئد را دارند شامل موارد زیر است:

  • 500 بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بومی
  • بورسیه تحصیلی Anders Wall برای دانشجویان جمهوری خلق چین
  • بورس تحصیلی بنیاد سوئد اتاق بازرگانی سوئدی-آمریکایی در نیویورک برای تحصیل شهروندان آمریکایی

این بورسیه های تحصیلی سوئد همراه با معافیت از پرداخت شهریه، به دانشجویان بین المللی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، اعطا می شوند. برای آگاهی از اطلاعات بیشتر و تبادل نظر، با کارشناسان دلسوز موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :